105. forduló, 107. forduló, FlyXan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 7. 15h:19'
EZ A 321. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
322. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2630
SZÁMLA : XXXX

FLYXAN KALANDJAI


127 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
Az 1. napon egy kopasz, félszemű, harcsabajszos árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 12 életpontot.
Az 1. napon találkozol Hínárhajúval. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy gyermek van vele. Összeismerkedtek. Az ő neve Arana. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol Swapo Ric-kel. Leah főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy Ciang Csí trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Miss Re Beka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Myotis Canis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Verminya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, barna szemű gnóm nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Összeismerkedtek. Az ő neve Bakacsin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon találkozol Ködbevesző Bambusszal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Cras Lorg. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni a sáfránykereskedő rejtélyes eltűnéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Alanori Kórnika fehérbérci hírgyűjtőjével. Megismerted a 170. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 121. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni Kaszás Ubaron mesterkedéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Invázióügyi Minisztériummal. Megismerted a 171. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 122. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.] Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Khy bel'Ez neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 térhajlító kavicsot.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve mászás határ nélkül. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy szőrszálat egy bajuszból. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 9 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar jön feléd.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kilukasztod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mérg. ubuk dobónyíl, 2 bumeráng, egy kígyóbőr kesztyű és egy bőrsisak. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal első lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák támad rád.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szutykos remák jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Varkaudar szablyával felnyitod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 bumeráng, 8 nyílvessző, egy göcsörtös bunkó, egy bronzhegyű lándzsa, egy vassisak és egy díszes rézpajzs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [85 pontot használtál fel, van még 139.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 9 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

tk 16 4813
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] A befejezéshez még 947 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 254 289 leírod a 2669. kalandozónak a 254. szörnyet a 289. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 256 290 leírod a 2669. kalandozónak a 256. szörnyet a 290. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) energiapajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 257 293 leírod a 2669. kalandozónak a 257. szörnyet a 293. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Notermanthi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drako pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 258 296 leírod a 2669. kalandozónak a 258. szörnyet a 296. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi őselementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 259 297 leírod a 2669. kalandozónak a 259. szörnyet a 297. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 260 315 leírod a 2669. kalandozónak a 260. szörnyet a 315. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőtipró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 2669 261 319 leírod a 2669. kalandozónak a 261. szörnyet a 319. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkardot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 502 391 leírod a 3935. kalandozónak az 502. szörnyet a 391. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Éjvadász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 532 468 leírod a 3935. kalandozónak az 532. szörnyet a 468. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tokan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 563 487 leírod a 3935. kalandozónak az 563. szörnyet a 487. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi okerón. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 579 501 leírod a 3935. kalandozónak az 579. szörnyet az 501. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Teremtő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 616 700 leírod a 3935. kalandozónak a 616. szörnyet a 700. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Dranadáni Salamon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tubarkövet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

in 3935 626 701 leírod a 3935. kalandozónak a 626. szörnyet a 701. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tleikan rémeb. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rahn ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 2, 14.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MÁSZÁS HATÁROK NÉLKÜL (406. TUDATI KÉPESSÉG)
Elszántan kapaszkodtál a kötélbe, nem törődve az erős széllel, s minden erődet megfeszítve araszoltál egyre feljebb, egyre közelebb a sziklafal tetejéhez. Nagyjából félúton egy újabb széllökés kapott el és hiába igyekeztél a sziklához tapadni, elveszítetted az egyensúlyodat. Lábaid hasztalan kerestek támasztékot, ám a köteledet most sem eresztetted el; egy fájdalmas rándulással megállítottad a zuhanást. Megkönnyebbülni azonban nem volt időd, mászóköteled kampója valahol fent kiakadhatott, mert pár szívdobbanással később hangos pendüléssel kiugrott a helyéről és tudtad, ezúttal nincsen hatalmad a gravitáció felett.
Újabb rándulás állította meg zuhanásodat, az előzőnél sokkal fájdalmasabb. Felnézve a Kapitányt láttad, ahogyan sonkaméretű markában a Te köteledet tartja, közvetlenül a Téged cserbenhagyó mászókampó alatt, másik kezével pedig... egek, fél kézzel kapaszkodott a csupasz kőfalba, hatalmas karján pattanásig feszültek az izmok! Már hallottad, hogy az egyik legerősebb troll, aki Ghalla földjére lépett, de erre még ő sem lehet képes! A Kapitány kipréselt magából egy vicsorgásnak is beillő vigyort és egy sziklarepedésbe ékelte a mászókampódat, majd intett, hogy igyekezz tovább és ő is elindult fölfelé. De... kötél nélkül!
Hüledezve bámultad, hogyan tapad a sziklafalhoz; akár a Sötét Föld rettegett Banyapókja, vagy a messzi-messzi keleti végek hótarantulái, néha úgy festett, mintha a csupasz tenyerével tapadna a falhoz. Sokkal gyorsabban ért fel, mint Te, pedig Te is igyekeztél mielobb magad mögött hagyni az átokverte szakadékot.
A sziklafal tetején egy intéssel elhárította a köszönetedet és egy mordulással elhessegetett magától; megmentett az életedet, ez természetes a Kompániában, kár is rá szót vesztegetni. De hogyan lehetett erre képes?
Mint oly sokszor, most is az esti tábortűznél derült fény a titokra, ott osztották meg veled a Szabad Kompánia veteránjai. Megosztották, mert rászolgáltál, s mert rászorultál.
A Khatovari Szabad Kompánia hosszú működése alatt sok megbízónak tevékenykedett.
Volt aki arannyal, volt aki egyéb "kincsekkel" fizetett. Egy ilyen fizetség volt az a misztikus technika, amivel a Kompánia sokszor meglepte ellenfeleit. Számtalanszor előfordult hogy egy-egy megközelíthetetlennek tartott várat, sziklaerődöt egyetlen éjszaka alatt elfoglaltak. Titkukat most Te is megismerhetted, hála az ezerszer is átkozott kiképzőidnek, azoknak a "vén, félnótás csatalovaknak"!
A régmúltban szerzett adomány és néhány titkos rítus segítségével, ezentúl bármilyen mászó eszköz segítsége nélkül, akár a tükörsima raghíriai jégtornyokat is megmászhatod, gyorsabban, mint bárki más és nem kell mindenféle tárgyakat igénybe venned; ha elég rátermett vagy, elég lesz a saját képességeidre és tudásodra támaszkodnod.
[Játéktechnikailag: Ezentúl nem lesz szükséged semmilyen mászó eszközre, megfelelő jártasságodnak köszönhetően szinte tapadsz sziklákra, falakra, így bárhova mászhatsz, ahova csak akarsz. Persze azért megfelelő mászás szakértelem szükséges, mert anélkül nem találnád meg a megközelítendő objektum bejáratát, ill. nem volnál képes bemászni rajta.]

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

FlyXan, egy szőke, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (60). Ez a 106. fordulód.

Erő: 23 (33) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 167 cm
IQ: 27 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 15 (16) Életpont: 304/171 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 497/9 Pénz: 1195 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 135/16 EFejl: 10
Eddig összesen 613 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2294 TP-t kaptál. Jelenleg 274619 TP-d van. A következő szinthez még 65381 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, ryuku csapásvezető, hadroszaurusz. A 100. fordulódban 5957 arany került a bankszámládra. 6135 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 25 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 38 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 8 (+1) 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 17 11. taumaturgia: 26 12. harcművészetek: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 13 15. pszi: * 19
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
219 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
5 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
8 nyílvessző (#108) 1 remák szív (#264) 2 varkaudar csont (#1113)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.
* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek