105. forduló, 107. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:27'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 7 kerek követ (50 arany kikiáltási áron), 6 kőszemet (200 arany kikiáltási áron), 3 mutáns csontot (320 arany kikiáltási áron), 4 szvó-ektoplazmát (150 arany kikiáltási áron), 1 moa üveggömböt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 monstrum vállvédőt (250 arany kikiáltási áron), 1 rakolits port (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 szöges bőrpajzsot (10 arany). Átveszed a sikeresen eladott 7 kerek kő (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 mutáns csont (eladási ár: 320 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 4 szvó-ektoplazma (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 moa üveggömb (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 6 kőszem (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 709. hetének nyerőszámai: 18, 8, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

tps 45 TVP spórolása: 45 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 45 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [45 pontot használtál fel, van még 178.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
EF 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 34 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 178.]

bb 1577 153 2 beraksz a bankba az 1577. tárgyat (153 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 17 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

bb 43 17 beraksz a bankba a 43. tárgyat (17 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

a 210 4114 1 átadod a 210. tárgyat a 4114. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 fűszertartót Lumyr Haleth részére. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

aa 128 189 138 átadod a 128. tárgyat a 189. tárgyat a 138. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 48 sallank karmot Lumyr Haleth részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 vas dobónyilat Lumyr Haleth részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ubuk dobónyílat Lumyr Haleth részére. [15 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[119,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra farkát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia templomot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [121,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 131.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 2 gyógykenőcsöt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve teljes gyógyulás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 101.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[120,62] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a vadtroll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom rablókocsonyát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,62] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

[27 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[117,62] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Varkaudar szablyával végigvagdosod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+43 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,63] Továbbra is síkságon vagy. Kalandozók csontmaradványait látod itt is, ott is. Talán el kéne innen menned... Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [58 pontot használtál fel, van még 16.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 34 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

tpf 45 TVP elővétele: 45 pontért
Felszabadítottunk neked 45 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
42 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[116,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tetemember. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [116,65] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy legyengült szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 43.]

bpb bef. parancs berakása:

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [20 pontot használtál fel, van még 23.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 10.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-1 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 15.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 306/111 Jellem: jó (366) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (31) Varázspont: 618/12 Pénz: 3119 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 163/134 EFejl: 28
Eddig összesen 508 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3672 TP-t kaptál. Jelenleg 230105 TP-d van. A következő szinthez még 29895 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, borzalmas varkaudar, Földrengető. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 13072 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 20
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 25 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 14 11. taumaturgia: 31 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fűszertartó (#210)
1 gyógykenőcs (#313) 17 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
48 sallank karom (#128) 18 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kőkalapács (#13) 1 kötél (#92) 4 rákfatty váladék (#333)
1 rinóbőr (#651)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, 38. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(116,64) tetemember (#123), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár
(116,65) Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(117,62) szürke rinocérosz (#346), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 49. jellempróba
(118,62) Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 48. jellempróba
(119,62) Tharr oltár, tűzrakó hely (#1169)
(119,64) oltár
(120,62) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, 26. jellempróba, vadtroll (#70)
(120,63) kérődző etra (#368), gumifa (#38), oltár
(121,62) Raia oltár, 42. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek