Karakterszám: |
2207 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
109 |
Játékhét: |
129 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
28 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. már. 12. 12h:00' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. már. 15. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
GREEN MONSTER KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** ÁlomVándor ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
antiõskõ!
**
1. NAP ** Malacka ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
átokkõ!
**
1. NAP ** Malacka ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
void gyémánt!
**
1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött!
A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 7 db nordkristályt. Te
21 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött!
A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db rémcserjét. Te 18
aranyat kaptál.
**
1. NAP ** [Parancs 5. makróba tárolva.] Az adásvétel sikeresen létrejött!
A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db szemani gombát.
Te 18 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 7 146. tárgyat. Ha el akarod neki
adni, adj ki egy A 4513 146 7 parancsot.
**
1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 1 34. tárgyat. Ha el akarod neki
adni, adj ki egy A 4513 34 1 parancsot.
**
1. NAP ** Malacka szeretne venni tõled 1 36. tárgyat. Ha el akarod neki
adni, adj ki egy A 4513 36 1 parancsot.
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Fertõ, egy vékony, nyurga, nyálkásbõrû, undort
keltõ férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Felszerelése:
szivárvány karkötõ, a túlélés díszes karkötõje, ozin fülkarika, a tudás
zafírja, a mágus kõrisfa íja, a villám sárga öve, az egyensúly gyûrûje,
a sebesség karkötõje, az energia nagy pajzsa, az ellenállás csepp fülbevalója,
a káosz futárainak fejpántja, a sebesség kék köpenye, görényfarok, a bûz
csonttõre, a teknõs fogazott kardja, a torony bíbor pikkelyvértje, a villám
zangrozi csizmája, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a tökéletesség
csonttõre, szerencsekõ, a villám háromszögszimbóluma. A csapdád láthatóan
kisült rá (19 sebzés). Kezdetét veszi a baráti összecsapás. [A látogatód
"ittfelejti"
a szerencsekövet de ez csak késõbb derül ki.]
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fertõ elmormol egy dermesztést.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az agglomerátor odajön hozzád. Az agglomerátor
téged támad. Harapásra nyitja száját.
(25 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját,
harapni próbál.
(30 ép-t sebzõdtél). A fogaival támad.
(22 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Fertõ feléd mozog. Fertõ rád veti magát. Kitátja száját,
és villámokat küld feléd torkából.
(47 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-17 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Fertõ meghajol elõtted, majd elhagyja a
barlangodat.
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Seth Mandelbrot, egy magas, kopasz, hegyes
fülû, fekete bõrû férfi. [aura: 20-as gránitbõr.] A Mágusok klánjának idézõ
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az elfek bíbor láncinge, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, rubin mágusbot, a sebezhetetlenség csatos öve, a mágia smaragdja,
ezüstmedál, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a harcos malachit karkötõje,
a hiszékenység gyûrûje, Fairlight sipkája, szerencsekõ, a gyorsaság köpenye,
az ügyesség csontamulettje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára pottyant
a szerencsekõ de
ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan
kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak
a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek
ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Huh, jól elszaladt az
idõ! Seth Mandelbrot is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve,
búcsúzik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az az asztrális behemót.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
4 szavazatot "gyûjtöttél".
*** 2.17. ***
Abdullah (#7934) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Hószakáll Arnond, egy fekete, hosszú hajú,
ezüst szemû, deres szakállú galetki férfi. [aura: 10-es megszakítás.] A
Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Felszerelése: Éneklõ tunika, a káosz mágusának öve, az egyensúly gyûrûje,
ezüstmedál, szivárvány karkötõ, Végzetpenge, a remete nagy pajzsa, rubin
mágusbot, az elfek aranyozott nyaklánca, a gladiátor díszes köpenye, ozin
fülkarika, a mágus harci nyílpuskája, szivárványkristály, zangrozi csizma,
Pszichoklenész sisakja, a mágia ónixgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa
lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez?
Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz
el a belsõ raktárig. Hószakáll Arnond már egy ládán üldögél, vigyorogva.
Vesztettél!
**
8. NAP ** Nem átall háborgatni
Legator Godart, egy átható tekintetû,
nemes arcvonású, figyelemre méltó mozgású férfi. A Halhatatlanok klánjának
rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az Örökkévalóság gyûrûje, a hatalom hosszúkardja, Rogan karkötõje, szivárvány
karkötõ, harci nyílpuska, a sólyom csontamulettje, a káosz harmadik fülbevalója,
Pszichoklenész sisakja, a káosz furcsa csizmája, Végzetpenge, a torony
ezüst láncinge, a tökéletesség nagy pajzsa, a káosz ragyogó köntöse, a
hatalom rubinja, a sün keresztszimbóluma, a káosz szikrázó fülbevalója,
a káosz nagyhatalmú kardja, a teknõs ónixgyûrûje, a majom szöges öve, az
energia arany nyaklánca, a káosz döbbenetes gyûrûje. Már amikor belép,
akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Így válaszolsz:
"Te ocsmány féreg!" Ezt mondja neked: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba
terem a hónod alatt." Nem késel a válasszal: "Kívánom, hogy te legyél a
szint legpechesebb galetkije!" Így szól hozzád: "A fejed leginkább egy
tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Rögtön visszavágsz:
"Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen,
akkor inkább meg se mukkanj!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan
buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének
az Akadémián." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Legator Godart
a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
11. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
5 szavazatot "gyûjtöttél".
Ezzel megvan a többségi szavazat az eltávolításodra. Mától nem vagy a szövetség
tagja.
**
11. NAP ** Raiden Nagyúr ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, zsugorító gyûrû!
**
14. NAP ** Raiden Nagyúr ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, faragott idol!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10626.) A te szinteden a legnevesebb
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû,
átható tekintetû férfi. (hírneve 5496.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 3.* Malgias a Rém mellé szegõdött egy rovarsámán.
*feb. 5.* ÁlomVándor
és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. ÁlomVándor került ki gyõztesen.
*feb.
7.* Para Zita a Vérszopó és Corum Batalix megküzdöttek egymással, és Para
Zita a Vérszopó gyõzött.
*feb. 7.* Gekkó teljesítette a 30. küldetést,
amit a pszi iskolában kapott.
*feb. 10.* ÁlomVándor teljesítette a 20.
küldetést, amit a palotában kapott.
*feb. 12.* Para Zita a Vérszopó teljesítette
a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 14.* Mélységben Szuttyogó
teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 17.*
ÁlomVándor teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 17.* Llys Meldryn gyõzelmet aratott Igazságos Izom Tibor felett.
*feb. 18.* Venom felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 5.* Avvocato Terrasini és Cinca-Nyuszi megküzdöttek egymással, és
Avvocato Terrasini gyõzött.
*feb. 6.* Csendes Don pszionikus párviadalban
legyõzte Shackallort.
*feb. 6.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Lolita de Lago felett.
*feb. 11.* Csendes Don pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Endyr felett.
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
párviadalban legyõzte Arven Klinszinda Gránt.
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elektro Modulator Dva' felett.
*feb.
17.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot.
*feb.
18.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka
felett!
*feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
AZ UTOLSÓ IGAZI NINJát.
*feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába állt egy voharai
szellem.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Felveszed a szerencsekövet. Felveszed a zsugorító gyûrût. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 805.]
sz 15006 |
szövetség parancs |
Belépésedet kéred az 15006. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 800.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
z 166 50 |
zenélsz 166. hangszeren 50 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat
szórványos taps jutalmazza. (+93 arany.) Ez a muzsika többet használt neked,
mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) A pénz
mellett találsz egy óriásnövés italát, kedves ajándék egy galetkitõl. Karaktered
megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 zene; [50 TVP-t használtál fel, maradt
még 750.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nocsak, ékírásos agyagtáblák!
Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni!
(+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 740.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 740.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Közlöd, hogy
az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek.
Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 500 aranyat. [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 735.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
sza 1 10 1 |
10 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 10 aranyat. Méregféreg morálja 10%-kal nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 735.]
sza 1 10 2 |
10 db 1 tárgy átadása 2. szolgának |
De hiszen nincs is ilyen sorszámú szolgád! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 735.]
sza 1 10 3 |
10 db 1 tárgy átadása 3. szolgának |
De hiszen nincs is ilyen sorszámú szolgád! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 735.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 735.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+13%
védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]
5 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A méregféreg harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nem is sejted, hogy
milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást,
ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz
az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a
hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(334. kaland, összköltsége 35 TVP.) Régi ruhák foszlányos maradványaira
bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak
ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még
717.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy
káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** A káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
17 ép-t sebzõdtél.
A méregféreg
15 sebzést kap. Megindulsz a káoszmágus felé. Már ott is vagy!
A méregféreg elindul a káoszmágus felé. A káoszmágust próbálod megsebezni.
Nótába kezdesz. Támadásod megnõ (+12%). A regenerálódás hosszú lándzsájával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El sem találtad. Trollagyart forgatva
támadsz. El sem találtad. A tûz csonttõrével támadsz. Fürgén elhajolt.
Bûzöd kellemetlen számára
(23 sebzés). A méregféreg a káoszmágust támadja.
Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy
energiafolyamot. Ellenállsz a varázslatnak. A méregféreg megtántorodik.
A méregféreg
16 sebzést kap. A káoszmágust próbálod megsebezni. Meglengetve
a regenerálódás hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Nem találtál. Trollagyarral
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. A tûz csonttõrével lesújtasz.
Nem találtál. Szagod látható benyomással van rá
(19 sebzés). A méregféreg
a káoszmágust támadja. A káoszmágus megtántorodik. A káoszmágus halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a méregféreg: 22/31.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 15%. Elteszed a zsákmányt, ami
26 arany. A méregféreg az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Tovább
dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nocsak, van itt valami! Egy apró
szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett
vagy a zsákmánnyal! (+3 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 702.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hurrá!
Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy könnyû nyílpuska. [15
TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt
bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni!
(+1 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 672.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak
tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen
dolog számodra. (+3 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még
657.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
61 sebzést okoztál, és 158 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 657 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
924 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Green Monster, egy átlagos testalkatú zöld szemû szõke hajú,
világos bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 109. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 3.72 |
[2] IQ: |
12 (13) / 2.20 |
[3] ügyesség: |
6 (7) / 1.19 |
[4] egészség: |
11 (13) / 9.89 |
[5] mágia: |
9 (10) / 0.09 |
[6] gyorsaság: |
13 (16) / 4.61 |
[9] Méret/ép: |
123 (124) / 124 |
Min. méret: |
110 |
Barlangméret: |
130 |
|
|
Varázspont: |
138 / 130 |
Képességpont: |
74 / 71% |
Hõsi pont: |
14 (2) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
520 / 266 |
Hírnév : |
2050 |
Jóllakottság: |
155% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
59 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
32 (0) |
Torzsz. csaták: |
418 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
372 (1) |
Leölt torzszülött: |
589 (1) |
Pszi csaták: |
22 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: versmondó (24)
Speciális
képességeid:
+4 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +24% jóllakottság,
+2 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.78 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre
az 53-as Klánkalandot (KK 53)! (összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Hozz tíz
ében nyílpuskát! 3.) Gyûjts és hozz öt sárkányvirágot. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
16 / 2.31 |
[15] regeneráció: |
12 (24) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
12 / 0 |
[25] bûz: |
16 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 3.50 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 2.12 |
[47] zárnyitás: |
6 / 5.33 |
[48] mászás: |
7 / 2.07 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 6.83 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.90 |
[52] auraészlelés: |
4 / 2.40 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.20 |
[54] kereskedelem: |
8 / 1.27 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
5 / 3.95 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.65 |
[59] vezetõkészség: |
7 / 0.40 |
[60] pszi támadás: |
8 / 0.27 |
[61] pszi energia: |
8 / 0.32 |
[62] lopás: |
7 / 4 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 3.29 |
[65] álcázás: |
3 / 0.42 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.90 |
[67] régészet: |
12 / 5.20 |
[68] zene: |
12 / 0.36 |
[69] tanulás: |
7 / 3.78 |
[70] idézés: |
5 / 0 |
[71] javítás: |
12 / 3.65 |
[72] építés: |
5 / 3.87 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
8 (9) / 0.01 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 0.39 |
|
|
a regenerálódás hosszú lándzsája |
bal csáp |
[103] méret: |
3 / 0.80 |
[104] szakért.: |
5 / 0.52 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
3 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 0.25 |
|
|
a tûz csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
5 / 0.14 |
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.24 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
5 / 0.96 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.52 |
[163] kineport: |
3 / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
9 / 0.72 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 0.08 |
[162] mágikus csapda: |
3 / 0.24 |
[128] pszi csáp: |
4 / 0.02 |
[151] sárkánylehelet: |
5 / 0.64 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 / 0.68 |
[22] villámsújtás: |
4 / 2.48 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] méregféreg |
32/1 |
176% |
130% |
2 / 1.23 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
5% |
gyógyítás: |
11 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
z 166 50 |
x 10 |
be 9 5 |
be 9 6 |
mak 2 |
|
2. Makró |
sza 1 10 1 |
sza 1 10 2 |
sza 1 10 3 |
e 9 90 |
p 4863 |
v 154 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 6 3 5 8;
PSZ 65
47 52 71 69 57;
BA 5941 6367 4448 4513 4863 15103;
L 8 233 138 268 230
36;
HE 9;
PT 4;
I 30 0 0 63 75 4;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4513 23158 1; VG 4513 23308 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 11 szint: 6 sebzés: 16-24
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület),
#16 (9. épület), #19 (7. épület), #23 (2. épület), #29 (8. épület),
#50 (20. épület), #425 (102. forduló), #449 (97. forduló), #200 (101.
forduló), #412 (98. forduló), #470 (102. forduló), #244 (102. forduló),
#402 (103. forduló), #304 (104. forduló), #499 (108. forduló), #334
(109. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) |
* |
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 szárnyas sisak (#1077) |
* |
2 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 nagy pajzs (#1062) |
* |
1 ében láncing (#134)
|
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 öv (#1165) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 ónix karkötõ (#1243)
|
|
44 drágakõ (#2) |
* |
1 a regenerálódás ezüst nyaklánca (#24582) |
|
1 malachitgyûrû
(#1227) |
* |
1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) |
* |
1 a kobra nyaklánca
(#7480) |
|
4383 arany (#1) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
1 keresztszimbólum
(#1213) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
Felszerelés |
|
1 furulya (#167) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 lant (#166) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
* |
1 Trollagyar
(#214) |
* |
1 a regenerálódás hosszú lándzsája (#24733) |
* |
1 a tûz csonttõre (#22451)
|
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
1 muskil (#37) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
2 velparaj (#35) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
5 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
3 winropu moha (#22) |
|
1 elonotichlan (#31)
|
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
1 immunitás itala (#71) |
Egyéb kacatok |
|
19 õsi relikvia (#17) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
2 szójer csáprágó (#231)
|
|
12 ekinda haj (#147) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 bolhedor szárny (#15)
|
|
8 elektronit (#141) |
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
1 mandibula (#157) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csonttõr
#1301 (1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden
fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve,
hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl
a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott
tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void
gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és
képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg.
Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt
2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal
vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással
van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja.
Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik
galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...
SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY) Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik
az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája
miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy
örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni
a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad
gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd),
akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon
ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti
tulajnál is marad egy.
ASZTRÁLIS BEHEMÓT (158. PSZIONIKUS LÉNY) Hatalmas méretû, sárga, felpüffedt
pókra emlékeztetõ óriásai az asztrális térnek. Félig-meddig tudatlan lények
- már amennyire annak lehet bármit is az asztrálban nevezni - születésüktõl
örökölt, erõteljes pszi képességeikkel bármiféle technika nélkül sújtanak
le mindenre, ami elég közel merészkedik hozzájuk, és így veszélyforrásnak
tartják.
MÉG ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK BARLANGFÜRDÕ (#42) Építési költség: 3000
TVP
Egyéb költség: 2 pirgamit
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Nagyobb
barlang (#12)
Leírás: A barlang bõvítésekor keresztülvezetett patakot
felduzzasztjátok, pirgamittal jól aláfûtötök, majd ízlés szerint dekoráljátok
a barlangrészt. Igen, így készül a barlangfürdõ. Odahaza, a Rúvel Hegyben
édesanyádnak minden nap közelharcot kellett veled vívnia, hogy megfürödj.
Amióta magad laksz a saját barlangodban, sokkal inkább tudod értékelni
a fürdést. Az erõs bûzt elõnyben részesítõ harcosokat iszapfürdõ, az illatukra
kényes lányokat szépségsarok is várja. (+2 bûz / illat a forduló végéig).
A fürdõben kellemesen ellazulhatsz, melynek hatására rugalmasságod a forduló
végéig 2-vel megnõ), és közben van rá esély, hogy érdekes híreket hallasz.
A BSZ parancs kiadásakor fordulónként egyszer automatikusan használod a
barlangfürdõt.
HÛTÕKAMRA (#43) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 1 nordkristály
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Élelmiszerraktár
(#5), Ivó (#13), Kutatólaboratórium (#31)
Leírás: Igen! Sikerült elérnetek
azt, amit a vérprofi elemi mágusok is csak ideig-óráig tudnak fenntartani:
a tartós fagyot mesterséges körülmények között! Rengeteg nordkristályt
felhalmozva, és bizonyos bonyolult mágikus eljárások következtében állandó
hideget fejlesztenek a kristályok, amit egy csõrendszer segítségével a
barlang gondosan leválasztott részének falán cirkuláltatott víz hûtésére
használtok. Ennek következtében egyrészt lehetõvé válik az igen kiváló
hûtött sörök fogyasztása, másrészt élelmiszerkészleteiteket is sokkal tovább
tudjátok eltartani (az épület felépülte után, ha valaki PV 5 beállítással
hozzád látogat, mindketten kétszerannyi jóllakottságot fogtok kapni, mint
normális esetben).
JELMEZKÖLCSÖNZÕ (#44) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13),
tanácsterem (#19)
Leírás: Ezen a helyen nem csak különbözõ álruhákat
kaphatsz, de a közeli ivóban ki is próbálhatod álcád sikerességét. Vajon
fölismernek a társaid? Netán képes vagy beolvadni a környezetedbe? Ha az
épület elkészül, akkor a BSZ parancs hatására mind az álcázás, mind a lopakodás
szakértelmed 2-vel magasabbnak számít a forduló végéig.
OSKOLA (#45)
Építési költség: 2500 TVP
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: könyvtár
(#18), barlangcsarnok (#27)
Leírás: Ezen a helyen a galetkik megbeszélhetik
a portyás szakértelem-versenyek és a mindenapi élet során szerzett tapasztalatokat,
így egymást okítva tanulhatják a képzettségeket. Ezentúl a tanulás parancsod
5%/TVP hatékonyságú lesz, de a TVP-vel azonos számú aranyat is el kell
költened a segédeszközökre és a szemléltetõ kellékekre. Az oskola hatásfoka
a szintekkel nõ, a 4. szinttõl 6%/TVP, a 6. szinttõl 7%/TVP, a 8. szinttõl
8%/TVP és így tovább.
Lássuk a gyakorlatban! A T 45 15 1 parancs hatására
a 6. szinten 15 TVP-ért és 15 aranyért 1 KNO-val nõ a csapdakészítésed
(persze ahhoz, hogy képes legyél 15 TVP-ért tanulni, továbbra is szükségeses
legalább 4-es tanulás szakértelem megléte). Ha nincs elegendõ aranyad,
akkor a szokásos, 3%/TVP hatékonyságú tanulás történik.