Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 31. 15h:01' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, quwarg harcos lesz az.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról.
Csatabárddal végigvagdosod a quwarg harcos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél.
Csatabárddal megvagdalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 211, gyógyulás: 0, összesen: -211 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést.
Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést.
{CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő bal középső lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
Kőkéssel megcsapod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
ek 116 40 5 | t. energia kisütése: 116 40 5 |
dd 70 16 | eldobod a 70. tárgyat a 16. tárgyat |
flh 12 138 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
id 71 10 | idomítod a 71. szörnyet 10 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [74,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Matula. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a láplidérc fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [72,49] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az emberevő jobb oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [71,50] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz jobb vállát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Hatalmas reccsenéssel kettétörik a sisakod. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 2.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG) Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.] |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
SZENT KULACS (285. TÁRGY) Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
Erő: | 20 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 269/143 | Jellem: | jó (185) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 138/23 | Pénz: | 568 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 10/85 | vágófegyverek: | *22/100 (+11%) |
ütőfegyverek: | 14/29 (+11%) | lőfegyverek: | 8/56 | dobófegyverek: | 21/24 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/90 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 20/88 (+31%) | 3. mászás: | 9/84 |
4. csapdakészítés: | 13/68 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/62 | 6. gyógyítás: | 18/90 |
7. titkosírás: | 1/55 | 8. felderítés: | 4/9 | 9. szörnyidomítás: | 5/86 |
10. teológia: | 8/58 (+32%) | 11. taumaturgia: | 8/60 | 12. szerencsejáték: | 1/65 |
13. versengés: | 5/31 (+9%) | 14. zene: | 1/67 | 15. szörnyismeret: | 7/55 (+20%) |
16. zárnyitás: | 7/97 | 17. vadászat: | 2/5 | 18. bányászat: | 30/60 (+29%) |
19. főzés: | 1/42 (+26%) | 20. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
tisztítótűz (#44) | >> | élőholt tigris (#766) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: éhes |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
gátvakond (#57) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Kész: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 295 (limit: 1135), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28343. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 603 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csatabárd (#555) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | + | esszenciakristály (#350) | 2 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | $1 | gyöngysor ($192) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 31] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dobóháló (#221) | 2 | éjkő (#2369) | 6 | fáklya (#36) | |||
3 | furulya (#233) | 7 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 10 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 8 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | fabontó (#106) | |||
$3 | fekete gyöngy ($99) | 3 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaktusztüske (#114) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 2 | mutáns csont (#331) | $2 | óndarab ($85) | |||
3 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 34 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | remák szív (#264) | $9 | rézdarab ($70) | |||
4 | rókafarok (#124) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | 9 | + | szvó-ektoplazma (#151) | ||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | tükör (#43) | 1 | vapár ág (#110) | |||
12 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 75.18 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | drótszőr (#37) | 2 | fáklya (#36) | 1 | rézdarab (#70) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vasérc (#152) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|