Karakterszám: |
4326 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
272 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
4 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
31 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2014. már. 21. 12h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2014. már. 22. |
|
E-mail!
TEMOCHIENE KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Épp hozzád néz be
Fejedelem, egy kékeszöld szemû, sötétbarna
rövid hajú, borostás arcú, nemes emberi sarjú fiatal férfi. A következõket
látod nála: kerek kõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Fejedelem csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Kir Morton, egy hosszú hajú, zöld
harci színekkel kifestett, izmos, meggyõzõ külsejû férfi. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. A hosszú parti végül véget ér. Kir Morton megköszöni
a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az az óriás patkány.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Viharsarki Raguel, egy sunyi képû
galetki, akinek a szeme sem áll jól férfi. Felszerelése: bõrpáncél. A csapdádat
már kipróbálta! (3 sebzés) Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Viharsarki Raguelt. Viharsarki Raguel közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod Viharsarki Raguelt. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Viharsarki Raguel rád támad. Viharsarki
Raguel tüzet lehel rád.
(15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Viharsarki Raguel téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél). Viharsarki Raguelt próbálod
megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal.
(5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2
ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Viharsarki Raguelt. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb
csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Viharsarki Raguel eszméletét vesztve összeesik.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+11%). Viharsarki Raguel elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Nyárivihar, egy csöpp kis nõ. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Nyárivihar már ott
várakozik. Õ nyert!
**
3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Utolsó is hozzájárult. Hosszasan társalogtok a világban történt
eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül Utolsó megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mitulen fû.
[ld. enc.]
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Nyárivihar, egy csöpp kis nõ. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Nyárivihar csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Utolsó is hozzájárult. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes
témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni
technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Vendéged végül
hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a csápmester.
[ld. enc.]
**
6. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Égett, egy piciri nõ. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Égett elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés
kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják
gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Vendéged végül hazaindul,
de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a vermon teknõs.
[ld. enc.]
**
6. NAP ** Felkeresi barlangodat
Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Utolsó elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés
kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják
gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. A hosszú parti végül
véget ér. Utolsó megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a púpos molad.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan
társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó
küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli,
misztikus világokról. A hosszú parti végül véget ér. Utolsó megköszöni
a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kerek kõ.
[ld. enc.]
Örökkévalóság topázod átváltozott tûzopállá!
Örökkévalóság tûzopálod átváltozott igazgyönggyé!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32696.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 24.* Roxána teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott.
*júl. 28.* Roxána teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 28.* Roxána teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 29.* Roxána teljesítette a 10. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*júl. 31.* Roxána teljesítette a 12. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*júl. 31.* Roxána teljesítette a 16. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*aug. 6.* Roxána teljesítette a 18. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*jún. 16.* Akadil Tel Kator teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott.
*okt. 15.* Adren Alin csatában legyõzte Az Ördög jobb kezét.
*jan.
3.* Tüskés Klezmó teljesítette a 2. küldetést, amit a palotában kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 20.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*ápr. 21.* Arhippa Perttunen
pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*máj. 18.* Ambassadart
legyõzte harcban egy törpe gólem.
*máj. 21.* Morq Fan Gor elsõként ért
el 71-es inimícia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*máj. 21.* Aranyszemû
Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*jún. 2.*
Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett.
*jún. 8.* Ren
csatában legyõzte Morq Fan Gort.
*jún. 18.* Roxánát legyõzte harcban egy
xenomorf harcos.
*jún. 22.* Ren csatában legyõzte Morq Fan Gort.
*jún.
24.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
45.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
k 3 19 242 447 458 248 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte magát az ocsmány
torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus akadályt. Viszont
a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz, hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nagy recsegéssel és ropogással a szikla odébb gurul. Ez az! Óvatosan beljebb
lépsz. Micsoda bûz van itt! Hirtelen egy fénylõ alak ugrik eléd. Itt a
gonosz torzszülött! Ellenfeled egy elmanakh (#66).
*** 1. KÖR *** Az elmanakh ledönt a torkán egy sárga folyadékot. Összegyûjtve
mágikus energiáit, az elmanakh elvarázsol egy gránitbõrt. Az elmanakh irányába
mozogsz. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az elmanakh ellõ egy jégcsóva varázslatot. A varázslat nem
hatott rád. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
Mellé!
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az elmanakh létrehoz egy jégcsóvát.
9 ép-t
sebzõdtél. Támadod az elmanakhot. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az elmanakh varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
Sebzõdsz 10 ép-t. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Az elmanakh kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%).
Ez bizony küzdelem volt a javából! Miután kifújtad magad, továbbindulsz.
No de mi ez? A belsõ bejáratot egy kékesfehér fényben vibráló erõtér védi.
Aha, itt lesz szükség a kristályamulettre. Körülnézel. A halottnak hitt
torzszülöttnek hûlt helye! Jó lesz sietni.
[Tárgyhasználat: 1 kristályamulett]
Nyakadba akasztod a kristályamulettet. Ahogy átlépsz az energiafalon, az
nagy sistergéssel szétoszlik, de sajnos az amulett is porrá omlik. Pedig
milyen szép volt! No de sebaj, a lényeg az, hogy sikeresen visszafoglaltad
a barlangot. Sivítást hallasz: az energiafal szétomlásával együtt a feltápászkodó
torzszülött lángolva elég. Körülnézel odabent: mindenféle alkímiázó szerszámok,
füvek mindenhol. Kísértést érzel, de végül nem veszel el semmit. Visszatérve
az elöljáróhoz, az apró termetû alkímista fogad, szõrös mancsával hosszasan
rázogatja kezedet. Jutalmul 5 üres üvegcsét kapsz és egy fehér gyógyitalt!
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat
kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod,
aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(242. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as
küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris
a lebegõ korongon termesz.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 barlangi pók (#6).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(447. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy protolisk lárva
(#19).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(458. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba
6-os küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 márvány atka (#17).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(248. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
(472. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót,
leugrasz a peremre.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Bár
tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége
még téged is megrémiszt kicsit. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés
után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot.
3 életpontnyit
sebzõdsz. A mélységi gnóm irányába mozogsz. A mélységi gnómot próbálod
megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). A mélységi
gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy kés. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni
kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes
sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A falon, ami mellett elmész,
szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami
van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül
tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek
tûnik.
(317. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot,
a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod!
Ellenfeled egy mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a mikropoidot. A mikropoid feléd rohan. Támadod
a mikropoidot. Lecsapsz jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A mikropoid
hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
Szívesen bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy
barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy
sötét mákot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
[ld. enc.] Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy johhtukul
(#4).
*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul feléd mozog. Támadod
a johhtukult. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). A johhtukul
téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(6 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat.
(-1 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A johhtukul rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a johhtukult. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek
borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel
megtéveszteni. Nocsak, mit találtál! 1
csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd.
Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Nightmare, egy az árnyakba simuló, a félelem sötét auráját
viselõ, parázsló szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék,
kristályamulett, átlátszó köntös, amulett, könnyû pikkelyvért. Híven a
régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és
hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az
étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az evés befejeztével
izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség?
Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik,
mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. No, most már ideje indulni! Elköszönsz
vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a
hallottakból, megtudod, mi az a goblin kobra.
[ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 27.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nini,
ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Crux, egy a Dél Keresztje derengõ fényébõl elõbukkanó,
hosszú fekete köpenyes nõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Crux csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
csótányláb ! Leszedsz
1 adagot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Csapda után kutatsz. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Magabiztosan
elõrelépsz.
Odabent fogad
Zetar, egy szürke szemû, fekete hajú, liláskék bõrû, különös
tekintetû férfi. Viselt tárgyai: bõrpáncél, fülbevaló, szimbólum, malachitgyûrû,
díszes fejék, zöld köntös. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Zetar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Zetar máris elõtted
terem! Támadod Zetart. Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Zetar rád
veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** Zetar rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
El sem talált, haha. Támadod Zetart. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Zetart. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(18
ép-t sebeztél). Zetar rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. El sem
talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod Zetart. Lecsapsz jobb csápoddal.
(17 ép-t sebeztél).
Zetar maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +34 hírnevet kaptál. A kör során összesen 149 sebzést okoztál,
és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
199 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Temochiene, egy sötétre aszott, viaszos bõrû, nagyon magas,
nagyon vékony, kopasz nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint).
Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.70 |
[2] IQ: |
3 / 2.30 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.50 |
[4] egészség: |
4 / 2.40 |
[5] mágia: |
1 / 0.15 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.57 |
[9] Méret/ép: |
42 / 30 |
Min. méret: |
35 |
Barlangméret: |
45 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
17 / 15% |
Hõsi pont: |
5 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
108 / 69 |
Hírnév : |
82 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (2) |
Torzsz. csaták: |
64 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
50 (4) |
Leölt torzszülött: |
51 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.20 |
[47] zárnyitás: |
2 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 1.22 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.18 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.85 |
[63] éberség: |
2 / 0 |
[67] régészet: |
3 / 0.80 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 5.04 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 3 5;
PSZ 57 48
45 56;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 2 sebzés: 1-9
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #242 (0. forduló), #447 (5. forduló),
#458 (6. forduló), #248 (7. forduló), #317 (11. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 csizma (#1120) |
Ékszerek, kincsek |
|
37 arany (#1) |
* |
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 hamis arany (#809) |
|
1 Örökkéval. Igazgyöngye (#810) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
2 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 õsi relikvia (#17)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 kés (#5), 2 csótányláb (#25),
1 fehér gyógyital (#50), 5 üvegcse (#14), 1 sötét mák (#23).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kristályamulett (#130).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos
helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk.
(Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval,
Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet,
javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz
a többi játékossal. Négy különböz mókás vetélkedõ, tombola, kedvezményes
zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó,
kvíz és árverés, HKK miniversenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedõ
és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere
részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted
az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje
2010. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY) A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek,
és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal
legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni
- az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit,
és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok
számára jelent csemegét.
MITULEN FÛ (20. TÁRGY) Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol
bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró
növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital
fõzés szint: 1.]
CSÁPMESTER (65. LÉNY) A csápmesterek félintelligens torzszülöttek, gyakran
szolgálnak módosabb galetkiket, és így megmenekülnek tõle, hogy vadásszanak
rájuk. Persze ilyenkor sincsenek biztonságban, hiszen gazdájuk a legapróbb
vétségért is leölheti és felfalhatja õket. A puha, fekete testû csápmesterek
dinnyeszerû fejébõl két bamba, zöld szem látszik, szájuk nincs, csak egy
csápjuk, amelyen keresztül az ételt szívják fel. A csápmester zöldvérûek
és puhányok számára fogyasztható.
VERMON TEKNÕS (137. LÉNY) Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék
pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével
sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban
sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel
rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát,
vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni
szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ
lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok
számára.
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
KEREK KÕ (11. TÁRGY) A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg
akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ
megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket.
Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert,
ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal
bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban
senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ
feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor
is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött
még.
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (373. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörû, a mélybordótól
skarlátvörösig terjedõ színben ragyogó rubin mágikus erõvel rendelkezik:
nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent
akár olyan mértékû csapásoknak is, mint amilyen pl. az Ellenség közvetlen
támadása. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az
örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis
a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belõle mintát venni, vele kémiai
kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megõrzi pompáját.
Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is,
mennyi lehet belõle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában egy
õsi vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült
a egy másik istennel való harc során. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni,
tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen
értékû drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tõle.
A rubin
spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad).
Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit
meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha
kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet.
Ha többet akarsz a rubinról megtudni, próbáld AZonosítani!
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (400. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre
a meseszép drágakõre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik
meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel
rendelkezik, és ezt az erõt olyan õsi, szent forrásból nyeri, amely talán
még az Ellenség számára is sérthetetlen. Egyesek szerint egy õsi istenség
könnyei, amikor az általa alkotott faj végsõ pusztulását látta Ghallán,
és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt spec.
ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete
apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon.
Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség
pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet (ez a hatás az
Örökkévalóság Rubinjáéval nem adódik össze, ha esetleg véletlenül sikerülne
mindkettõbõl szerezni). Ha többet akarsz a gyémántról megtudni, próbáld
AZonosítani!
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (433. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság
Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az õsi relikvia mindig
tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszont lapkáját
is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a hegymélyi kristályok
haragos zöldjét, a mitulen fû selymes zöldjét zöldjét és még ki tudja hányféle
élményt egyesítõ csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed
a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nõtt. Izgatottan
reméled, hogy még korántsem érte el végsõ fejlettségét. A mágikus drágakõ
evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idõ az egyetlen tényezõ.
A smaragd spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet
rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy
kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken,
és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál
egyet. Ha többet akarsz a smaragdról megtudni, próbáld AZonosítani! [Megjegyzés:
A smaragd többek között +1 szerencsét is ad. A szerencsére bizonyos próbák
során van szükség, ezeket "szerencse próba" szövegrõl lehet megismerni.
Ez a szerencse bónusz ilyen próbák során számít. A tárgy által adott szerencse
bónusz a karakterlapon nincs feltüntetve.]
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (434. TÁRGY) Már meg sem lepõdsz rajta, hogy
egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörû
zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid
idõre megszûnik létezni a körülötted levõ világ, együtt szárnyalsz az istenekkel!
Miféle erõ hajtja elõre a kõ evolúcióját? Mi lesz a végsõ formája? Kíváncsiságod
végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyenlõre.
A zafír spec. ékszerként
KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget
jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek
között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod
van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a zafírról
megtudni, próbáld AZonosítani!
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (481. TÁRGY) Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság
Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér,
a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínû sugarak néhány
pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja
rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kõ elérte fejlõdésének csúcsát!
Bár a jövõ mindig tartogathat meglepetéseket...
A kristály spec. ékszerként
KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget
jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek
között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod
van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a kristályról
megtudni, próbáld AZonosítani!
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (499. TÁRGY) Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne
lassan besûrûsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza,
mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakõ mindig meg tud téged
lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már
azt hitted, nem fejlõdik tovább...
A kristály spec. ékszerként KF-elhetõ
(összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget
jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek
között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod
van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a kristályról
megtudni, próbáld AZonosítani!
SÖTÉT MÁK (23. TÁRGY) Száraz, fehér növény terem a mélysötét eldugott
zugaiban, amelynek zörgõ gubója egy különleges, bódító erejû mákfajtát
rejt. Ha ilyet találsz, bizonyos, hogy kapsz érte néhány aranyat a boltban,
hiszen a boszorkánymesterek gyakran keresik zavaros fõzeteikhez. [Szükséges
varázsital fõzés szint: 2.]
GOBLIN KOBRA (20. LÉNY) Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó
képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton
keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû,
de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának
nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége
is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon.
Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG IGAZGYÖNGYE (810. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság
Tûzopálja nem fog továbbfejlõdni. De most mégis! Mindössze több idõre volt
szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az igazgyöngy hihetetlenül
gyönyörû! És a képességei sem rosszak.
Spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen
kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). A képességek: +18 méret, +15% támadás,
+15% védekezés, +4 szerencse, +60 max. VP, +6 minden leheletre, a jóllakottságod
25%-kal lassabban csökken, ha 80-nál kevesebb hõsi pontod van, kör végén
75% eséllyel kapsz egyet, a tárgytörés elleni mentõdobásra kapsz +15% bónuszt.