Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 31. 9h:48' EZ A 103. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD 104. játékheted kezdete: aug. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2713 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
be 572 6 | bemész az 572. épületbe |
be 572 6 | bemész az 572. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 174 1 | megveszed a 174. tárgyat 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 158 2 | megveszed a 158. tárgyat 2 |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az orgyilkos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 611 30 7 | bemész a 611. épületbe |
bpk 11 | bef. parancs kivétele: 11 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
Erő: | 16 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 258 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 117/107 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 441 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 9/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 4 (+2) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 2 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
orgyilkos (#131) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
236 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | harci kalapács (#174) |