TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 1999. szept. 13. 11h:14'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: szept. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1790
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 619
Extra forduló: 10 |
RIN VÖLGYI BOTOND KALANDJAI
62 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján egy tüsi ezüsthajú, zöld
szemû kobudera nõ lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 1. napon összefutsz
egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bõre. Sheran ministránsa. Egy rejtõköpenyt, egy
virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy szürke bõrkesztyût, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy
bronzsisakot és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy karmos tankány trófea és egy
pattanóböde trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a
gazdája talpát nyalja. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dequator Marses. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Akarva vagy akaratlan, de mindenki minket
támogat. Tudsz még ilyet mondani?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont).
Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, barna szemû
törpe férfi. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Chara-din követõje. Egy szöges páncélt, egy rézsisakot, egy fekete
bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy ezüst karkötõt és egy kígyóbõr kesztyût visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya
trófea, egy trikornis trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára lesõ
drónkeselyû. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Tisztán érzed
auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál
el.
A 6. napon összeakadsz Deboraval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy láncinget,
egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír erõövet visel.
Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy ragyás burástya trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását
apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vámpírtõrt, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere
egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán
elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 9. napon megintcsak összefutsz Dequator Marsessel. Érzékeled
auráját: az õ jelleme is semleges. Azt mondja: " Akarva vagy akaratlan, de mindenki minket támogat. Tudsz még ilyet
mondani?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A
mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 10. napon összefutsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû elf
nõvel. Sheran ministránsa. Egy kígyóbõr kesztyût, egy virág szimbólumot, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát és egy
gromak páncélt visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy trappoló dinymák trófea
díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Shile Rhiannan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább.
A 13. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû ember nõvel. Bõre babarózsaszín. Tharr kisebb papja. Egy
tankány karmot, egy bronzpáncélt, egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy réz papi karkötõt, egy rézsisakot és
egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy vérfürdetõ magszim trófea, egy arató csattanat trófea és egy kétfejû troll trófea
ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy
szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is semleges. Összeismerkedtek. Az
õ neve Birdwatcher. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 13. napon találkozol Zseniális Teknõssel. Tharr hittérítõje.
Egy trófea nyakláncot, egy réz papi karkötõt, egy vasvértet, egy aranygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy fekete
bõrcsizmát, egy obszidián függõt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst gyûrût és egy
borostyán függõt visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy pattanóböde trófea és egy elit palotaõr trófea teszi
egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 14. napon ismét összeakadsz Deboraval.
Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ
búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 14. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Tagja
az Igaz Barátok Rendjének. Egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd koszorút,
egy nap szimbólumot, egy kígyóbõr övet, egy szerencsetalizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy aranygyûrût, egy tankány
karmot, egy gromak páncélt, egy borostyán függõt és egy Eldaran karkötõjét visel. Felszerelését egy kardfogú fülemüle
trófea, egy arató csattanat trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében
egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy gyermek van vele. Auráját érzékelve
máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Magenta Jade. Mentális kapcsolatot
vesztek fel egymással. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg.
Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Az Elenios hívõ udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy
dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Slave átadott neked a 55. napon 3 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve tolvajfelismerés. (ld. enc.) Napkeleti Nyaff, amikor
összefutottatok, adott Neked egy vassisakot, egy aranypikkelyt (ld. enc.), egy kisebb zant (ld. enc.), 2 sárga erõövet (ld. enc.),
egy szürke bõrkesztyût (ld. enc.), egy arany papi karkötõt (ld. enc.) és egy gyógykenõcsöt (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához,
amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok
elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz,
látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+8 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
|
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni és rögtön meg is oldani. Még nagyon
sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 240.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 235.]
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
|
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot!
(+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]
* 4. KP: | energia fejlesztése 1
|
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A
befejezéshez még 623 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 220.]
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
|
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom
varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+2 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 215.]
ek 134 70 4 | t. energia kisütése: 134 70 4
|
Feláldozol 4 rezet a törpe szellemeknek. A következõ kör elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál
fel, van még 210.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
|
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 202.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre
|
A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll nem lehet ellenfél
a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked
ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva,
megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz.
Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A
vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
180 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja
valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak
bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kõ) van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt.
Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé
rejtõzöl. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Amint meglátod, rögtön rájössz,
hogy ez egy emberevõ. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2
életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz
még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat,
amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 kerek követ.
(Továbbmész...) A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni
akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll nyakát. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas
ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll
megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek
köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
180 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt
fém (vasérc) van! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. (KT képességed segített!) Eredményes volt a munkád.
Kiástál 2 vasércet! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad.
Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Felismered. Ez egy emberevõ. Amikor elhal
a zaj, elõmászol Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok
vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss
árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy kopasz, piros szemû, körszakállas mutáns férfival.
Bõre színe zöld. Raia követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kígyóbõr kesztyût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy
fekete bõrcsizmát és egy nap szimbólumot visel. Fegyverzetét egy emberevõ trófea, egy uzbány trófea és egy sóhajtó dorony
trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát,
bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kalandjai. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Az
Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy kisebb zan!
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy kristályrendet,
egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot,
egy regeneráló gyûrût, egy arany papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy
tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve:
földbe szúrt kard. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges
jellemû, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Xantia Morphilia. Mentális kapcsolatot vesztek fel
egymással. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök
egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat.
Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Elenios követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy
fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy szem szimbólumot, egy vassisakot és egy gromak páncélt visel. Felszerelését
egy uzbány trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal
kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog,
jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fénysugár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán
elköszöntök egymástól.
[32 pontot használtál fel, van még 170.]
a 309 5216 1 | átadod a 309. tárgyat az 5216. kalandozónak (1 darabot)
|
Ok, sikeresen átadtál 1 arany papi karkötõt Xantia Morphilia részére. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
|
A hegyvidéket síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy bokor
tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a
földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek
északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss
törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1
kaja.)
(Továbbmész...) Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy
oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb.
3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat,
amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre
vezetnek. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.)
(Továbbmész...) A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel
egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megvizsgálod a
talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû
mutáns nõvel. Egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy igazgy. fülbevalót, egy gromak páncélt, egy aranyláncot, egy
ezüst gyûrût, egy bronzsisakot és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és
egy törpemammut trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: fényt tükrözõ kristály vizû tó.
Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Averil. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is
kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál
küszöbén leszel. (-3 életerõ.) [21 pontot használtál fel, van még 149.]
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra
|
A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos
tankány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra
rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 82
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A
karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2
támadástól 22 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. Magad mögé lököd a pitiáner szeppent rákfatty trófeát, és kiszedsz egy
karmos tankány trófeát. 678 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy bokrot találsz,
tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Öreg
nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes
törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy arató
csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Egy
pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Szerencsére nem ettél semmit a közelmúltban, így
öklendezni sem tudsz. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve
rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató
csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot
vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te.
Észreveszel egy elpusztított gyöngymangó bokrot. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Oopsz, e mellett
nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az
éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1
hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy mély kutat.
Látsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1
hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2
hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat,
amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 128.]
ef 8 | energia fejlesztése 8
|
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 617 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 68.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 68.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 38 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
|
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra
van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerõ.) [38 pontot használtál fel,
van még 30.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2
kerek követ töm magába a kõtipró. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol
letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max.
életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következõ körben
tehát 281 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TOLVAJOK FELISMERÉSE (243. TUDATI KÉPESSÉG)
Unod már, hogy folyton meglopnak és nem tudod, hogy ki volt a tolvaj? Vagy ha mégis rájössz, hogy ki volt a tettes, akkor
sem tudod, hogy mit vittek el? Mostantól képes vagy arra - hála a képességeteknek -, hogy ha valaki meglop, akkor a talált
nyomok alapján beazonosítsd a tolvajt. Akár ismerted elõtte, akár nem, tudni fogod, hogy ki volt az, aki megkárosított. Így
aztán sokkal könyebb lesz "leverni" rajta az okozott kárt. Sõt! Mivel tapasztalt kalandozóhoz híven próbáltál rendet tartani
tárgyaid közt, ezért elsõ ránézésre meg tudod állapítani, hogy melyik tárgyadból mennyit vitt el a tolvaj.
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörû." Ez az elsõ szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbrõl is szemügyre veszed ezt a színaranyból
készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethû, hogy
szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül
másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most
viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod
mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesõen figyeled az egész belsõdben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az
aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány
jellempontjuk van).]
KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvetõ mûködési mechanizmusát, lehetõvé vált a kisebb
zan nevû klóntárgy, pszeudo-entitás elõállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek
érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetébõl. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és
energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt tikaival. (H 544
<VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tõle. A megsemmisítésének
egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg).
SÁRGA ERÕÖV (276. TÁRGY)
Ez az elsõ pillantásra egyszerû, sárgarézbõl kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276
paranccsal) ereje megnõ eggyel. A regék szerint a sárga erõöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színû övek még nagyobb
erõnövekedést nyújthatnak.
SZÜRKE BÕRKESZTYÛ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bõrkesztyût készíthetsz magadnak. Az elsõ pillantásra könnyen szakadó szürke
kesztyû nem valami bizalomgerjesztõ, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetõen sokkal ellenállóbb,
mint elsõ pillantásra hinnéd - védettségedet kettõvel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT
271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.
ARANY PAPI KARKÖTÕ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A
semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötõt! E
varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erõssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma
teljében levõ jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötõ hatása nem adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.
GYÓGYKENÕCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerûbben elkészíthetõ varázsfõzeteknek a gyógykenõcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital
Fõzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfûre, amely kizárólag
ritka erdõben található meg (ezért a fõzet csak ritka erdõben készíthetõ el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a
megfelelõ mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenõcsöt. A gyógykenõcsöt a H 313 paranccsal használod, 0
TVP-ért. A kenõcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban
tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál,
automatikusan fogod a nálad levõ gyógykenõcsöket használni.
KARAKTERLAPOD
Rin Völgyi Botond, egy fekete, copfos hajú, barna szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd.
Tharr hûséges követõje vagy. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.
erõ : | 25 |
iq : | 22 |
ügyesség : | 15 |
egészség : | 18 |
szerencse: | 10 |
tudatpont: | 9/ 0 |
| |
|
szint : | 13 |
támadás : | 12 |
védekezés: | 6 |
életpont : | 195/ 46 |
varázspt : | 49/ 17 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges(+17) |
pénz : | 6 arany |
| |
| |
|
magasság: | 123 cm |
testsúly: | 70 kg |
életkor: | 60 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 1 |
| |
| |
|
Eddig összesen 269 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1038 TP-t kaptál. Jelenleg 46305 TP-d van.
A következõ szinthez még 1695 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, karmos tankány, fémbontó szójer. A 107.
fordulódban 628 arany adósságod lett a Fairlight banknál.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 3/84 vágófegyverek: 1/00 ütõfegyverek: 18/56
lõfegyverek: 8/46 dobófegyverek: 3/54
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 22/29 nyomkövetés: 33/29 lopás: 3/49 mászás: 4/34
csapdakészítés: 8/08 csapdaészlelés: 1/14 gyógyítás: 38/45 titkosírás: 4/02
felderítés: 2/81 szörnyidomítás: 3/64 teológia: 4/86 zene: 1/00
szörnyismeret: 3/80 zárnyitás: 1/00 vadászat: 11/80 bányászat: 30/47
Feltételes parancsok
ásol max. 88 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dbõl 2.
tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *150; 91;
Barátságosság: 124; 66; 3; 119; 71; semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4)
csupasz izom (#28 *10) szopókõirtás (#174 *10)
Elfogott szörnyeid: kõtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK;
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
$1*rézsisak (#72) 1 vassisak (#160) 1*fekete bõrcsizma (#247)
2*tankány karom (#237) 2 sárga erõöv (#276) 1 szürke bõrkesztyû (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 kõkés (#6) 8 kerek kõ (#19) 1 parittya (#18)
5 ubuk tüske (#131) 1*harci kalapács (#174) 6*bumeráng (#249)
1*göcsörtös bunkó (#123)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*réz papi karkötõ (#307) 1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2+deus ex machina (#1)
1 kötél (#92) 1 nagy vaskulcs (#186)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 10 csepp tinta (#101) ]
1 sullár hólyag (#168) [ benne $9 csepp spiritusz (#170) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 rézdarab (#70) 1 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85)
8 vasérc (#152) 2 varányszem (#30) $3 ramit kõ (#226)
5 sünmedve tüske (#14) 7 smirglilevél (#29)
Összsúly: 23.70 kg megterheltség: 39 %
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
E körben tett lépéseid térképe
(92,20) egy kobudera nõ
(93,20) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelõhely, emberevõ (#119)
(94,18) nekrofun (#173), oltár, Averil (5040. kalandozó)
(94,21) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelõhely, emberevõ (#119), Kalandjai
(3336. kalandozó), Xantia Morphilia (5216. kalandozó), Fénysugár (5985. kalandozó)
(95,15) mély kút (#93), Elenios oltár
(95,16) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Elenios oltár
(95,17) karmos tankány (#137), Sheran oltár
(95,19) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(95,20) Raia rúnaköve, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Rin Völgyi Botond 110. fordulója
Szörnyek
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntetõ praglonc (#125) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | | szõrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | | vérfürdetõ magszim (#148) | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | | kétfejû troll (#163) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | élõholt quwarg (#202) | | massza (#217) | pszi elementál (#221) | adószedõ (#234) | kõtipró (#260) | õrjáratozó katona (#274) | | |
| Tárgyak
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | | $csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | $bordacsont (#16) | | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | ormánygõte csont (#21) | | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | tükör (#43) | | királygyík bõr (#44) | $kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | nap szimbólum (#141) | két kard szimbólum (#144) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | vasérc (#152) | | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | | vassisak (#160) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | $spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) | vasalt bunkó (#181) | nagy vaskulcs (#186) | | vas dobónyíl (#189) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | | szuperkötél (#209) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | orgyilkos tõr (#225) | $ramit kõ (#226) | | acélpengõke (#231) | $ilkin érc (#232) | tatu dob (#234) | tankány karom (#237) | pular kristály (#239) | | fekete bõrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) | nehezék (#258) | gromak bõr (#268) | | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | sárga erõöv (#276) | réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | | arany papi karkötõ (#309) | gyógykenõcs (#313) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | Trákin csákánya (#367) | | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | aranypikkely (#415) | | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | sörsátor (#486) | kisebb zan (#544) | | |
| ParancsokRöv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
© Beholder Kft. 1992-1997.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
A tavaly kiprobált kedvezményes könyvvásárlási akció sikeresnek bizonyult, ezért 1999-ben is
lehetõséget biztosítunk erre. A Beholder Kft. home page-en megtekintheted
az 1999. január 1-tõl érvényes árakat. Újdonság, hogy mostantól már a Mõbius, Valhalla, Szukits kiadók könyvei, Természetesen minden termékünk zsetonért is megvásárolható.
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 18 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|