111. forduló, 113. forduló, Kócos Kender összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 16. 8h:08'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3055
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

KÓCOS KENDER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,112] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 1 VP-t.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 242.]

dd 56 2 eldobod az 56. tárgyat a 2. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Elhajítasz 71 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 7 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[115,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy velociraptor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy q. irtó éremet, egy réz éjmedált, egy réz morfmedált és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy időrabló herceg trófea, egy téridő szaggató trófea és egy negátor trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kobudera csontot, bal kezében egy lajhár csontot tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Black Sunday. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy q. pusztító medált, egy réztornyot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy vámpírféreg trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy pszi követ, bal kezében egy rákpajzsot tart. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Black Oak. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [115,110] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy velociraptor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


Találkozol egy fekete hajú, kék szemű, hosszú szakállas ember férfival. Egy angyalok gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy kőkés szimbólumot, egy Numerinor karkötőjét, egy saválló fülbevalót és egy trix amulettet visel. Felszerelését egy Cremona trófea, egy Ragnor trófea és egy Arkona trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Astro. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [115,109] Továbbra is síkságon vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[45 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 9 VP-t.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[115,108] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a hadroszaurusz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [115,107] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal megvagdalod az arató csattanat fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az arató csattanat testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal néhányszor megcsapod az arató csattanat fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csatabárddal megvagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 117. Kapsz 9 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[117,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. (ld. enc.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom erdei makkfonyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 3 VP-t.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. A sarokban gabonaőrlő masinák zörögnek, a beltérben mindenfelé száll a száraz por. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 vizestömlőt, 3 manifeszt.nyúlványt (ld. enc.), 1 tatu dobot (ld. enc.), 1 gyöngysort, 5 halcsontot (ld. enc.), 1 csontkést (ld. enc.). [5 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[116,104] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő garokk nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 3 VP-t.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 68 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 103, gyógyulás: 8, összesen: -95 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 3 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya farkát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csatabárddal végigvagdosod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 50. Kapsz 3 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nektoraf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a nektoraf testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 106, gyógyulás: 11, összesen: -95 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csatabárddal felnyitod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 3 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+30 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 14. Kapsz 4 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 14 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

e 16 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 16 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ef 70 506 energia fejlesztése 70
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

TATU DOB (234. TÁRGY)
Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre.

HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

KARAKTERLAP

Kócos Kender, egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 15 Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 120 cm
IQ: 18 Támadás: 15 (16) Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 15 (18) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 308/184 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 117/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 20/7
Eddig összesen 621 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 581 TP-t kaptál. Jelenleg 170 083 TP-d van. A következő szinthez még 9 917 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 100. fordulódban 306 arany került a bankszámládra. 309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 19/48 (+26%) ütőfegyverek: 22/62 (+13%) dobófegyverek: 17/85 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (80%) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
116,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 656 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/7 (+33%) 2. nyomkövetés: 23/70 (+35%) 3. mászás: 4/31
4. csapdakészítés: 9/39 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 45/25 (+16%)
7. titkosírás: 2/76 8. felderítés: 9/51 9. taumaturgia: 20/7 (+40%)
10. versengés: 1/7 11. szörnyismeret: 11/64 (+33%) 12. vadászat: 6/61 (+66%)
13. bányászat: 14/35 14. főzés: 1/78

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 244.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 175 TU szükséges.)

Összsúly: 70.69 kg Megterheltség: 176%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 1 gyöngysor (#192) 5 halcsont (#390)
2 magszim bél (#103) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 tatu dob (#234) 7 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(115,107) Raia rúnaköve, Elenios oltár, 21. jellempróba, arató csattanat (#144)
(115,108) Raia oltár, 28. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(115,109) Leah rúnaköve, tyrannoszaurusz rex (#160)
(115,110) 30. jellempróba, velociraptor (#161), Astro (3644. kalandozó)
(115,111) 21. jellempróba, velociraptor (#161), Black Sunday (3827. kalandozó), Black Oak (4289. kalandozó)
(115,112) alpesi tehén (#91)
(116,104) garokkok (#73), Sheran oltár, vérfürdető magszim (#148), nektoraf (#355), mutáns pók (#117), ryuku gárdista (#360), ragyás burástya (#111)
(116,106) 26. jellempróba, arató csattanat (#144)
(117,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 38. jellempróba, tűzrakó hely (#1169), Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), Sheran oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek