TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2000. nov. 28. 9h:13'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: nov. 30.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1016
SZÁMLA : #4510
ZSETONOK : 119
Extra forduló: 1 |
GONOSZ KALANDJAI
188 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú
ezüsthajú, zöld szemû mutáns férfival. Sheran eljövendõ papja. Egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst papi
karkötõt, egy sárga erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy virág szimbólumot, egy vassisakot és egy láncinget visel. Ruházatát
egy tüskés harci gromak trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye
van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng.
Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az õ neve Ryomu. Bizalmas homlokérintésetek
lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán
elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemû troll férfival.
Fairlight hittérítõje. Egy villám szimbólumot, egy vasvértet, egy vassisakot, egy aranygyûrût, egy tankány karmot és egy
fekete bõrcsizmát visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy
fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl.
Továbbmész. A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Elenios tanítványa. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy mászókarmot, egy bronz fejpántot, egy ezüst
nyakláncot és egy gromak páncélt visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy pszi elementál trófea és egy vérszomjas
csüldõ trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Kedvesen megkérdezi tõled,
hogy tudsz-e adni neki aranypikkelyt. Elbûvölve bólintasz. Átadsz 4 aranypikkelyt. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 5. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ
Nyomasek Bobo. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy ezüst gyûrût, egy
bõrsisakot, egy obszidián karkötõt, egy ezüst karkötõt és egy fekete bõrcsizmát visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea,
egy élõholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel:
Ketrecébõl szabaduló dühöngõ õrült. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra jól
felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos,
hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 6. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemû elf férfival. Fekete a bõre.
Leah tanítványa. Egy obszidián karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy koponya
szimbólumot, egy obszidián függõt és egy fekete bõrcsizmát visel. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy nukleáris
cickány trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhetõ a körülötte
lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Árnyéktáncos. Mentális kapcsolatot
vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 7. napon összeakadsz egy hosszú õsz hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr hittérítõje. Egy fekete
bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy vassisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rézpáncélt, egy sárga
erõövet és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát egy szõrös bozsó trófea, egy arató csattanat trófea és egy vérfürdetõ
magszim trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb
kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a
nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Asenath Killmaster. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább. A 8. napon találkozol valamilyen furcsa szerzettel: semmit sem tudsz megállapítani róla a
testéd fedõ fekete csuha miatt. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul
rádnéz. Odébbállsz. A 12. napon összefutsz egy szõke, copfos hajú, zöld szemû, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a
bõre. Tharr hûséges követõje. Egy tankány karmot, egy két kard szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát és
egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy sötét gnóm trófea és egy szeppent rákfatty trófea színesíti.
Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû az alávaló. Megbarátkoztok egymással.
Az õ neve Crassus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után
elbúcsúztok.
A 12. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõ. A bõre kreolszínû.
Elenios hittérítõje. Egy zafír medalliont, egy bronzpáncélt, egy kígyóbõr övet, egy borostyán függõt, egy tankány karmot,
egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst gyûrût, egy bronz fejpántot, egy ónix masszavadítót, egy szem szimbólumot, egy obszidián
függõt és egy réz masszariasztót visel. Felszerelését egy fémbontó szójer trófea, egy pattanóböde trófea és egy karmos
tankány trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított goldugar. Elég egy
mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos,
hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 13. napon egy szõke, copfos hajú, csillogó szemû
alakváltó nõ megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított
csapda okozta felsülését.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta
Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) FONTOS!!! A mostani olimpián lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy>
9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
csak emailben, a játékos versenyeken akarsz részt venni, akkor a fentihez add hozzá a 9-cet, tehát 19-et ill. 29-et írj. [Az
Olimpiára való jelentkezés hatádideje 2000. nov. 28., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A
HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a dec. 2-i TF
találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II
varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 278 20 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 82 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 151 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 396 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 160 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
h 1 230 20 | használod az 1. tárgyat
|
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
ef 30 | energia fejlesztése 30
|
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-24 TU.] A befejezéshez még 400 TU
szükséges. [240 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az a kellemetlen érzésed
támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel
táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következõ körben
tehát 258 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Nincsenek elõre meghatározott
kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel
az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális
teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat
közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A
legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, hetedik kategóriát rendezünk, komoly
díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem fog mûködni, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentjük, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
KARAKTERLAPOD
Gonosz, egy kopasz, zöld szemû ember férfi vagy. Bõröd színe zöld. Dornodon hûséges követõje vagy. A Zan Rendje
(#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan vezér. Ez a 113. fordulód.
erõ : | 22 |
iq : | 18 |
ügyesség : | 26 |
egészség : | 15 |
szerencse: | 16 |
tudatpont: | 16/ 7 |
| |
|
szint : | 12 |
támadás : | 11 |
védekezés: | 18 |
életpont : | 155/ 82 |
varázspt : | 100/ 17 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 1 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 35 % |
jellem: | gonosz (54) |
pénz : | 3 arany |
| |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 94 kg |
életkor: | 21 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 28 TU |
| |
|
Eddig összesen 186 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 30081 TP-d van. A következõ szinthez
még 2919 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, trappoló dinymák, sullár. Bézs-Korona érdemrendet viselsz.
Harci ismeretek (szint)
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 13 lõfegyverek: 6
dobófegyverek: 2
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 15 nyomkövetés: 23 lopás: 17 mászás: 2
csapdakészítés: 8 csapdaészlelés: 12 gyógyítás: 32 titkosírás: 13
felderítés: 1 teológia: 4 taumaturgia: 7 zene: 1
szörnyismeret: 1 vadászat: 11
Feltételes parancsok
*készítesz 114. tárgyat (max. 20 db-ot); maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: 9108. KT;
Barátságosság: 2898; 113; 124; 112; 111;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
tolvajszem (#2 *8) alkímia (#7 *7) varázsfesték (#9 *4)
jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) energiatüskék (#29 *5)
tüskepajzs (#30 *4) szopókõirtás (#174 *10)
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 29
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 30
Isteni küldetéseid
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét! 2.) Ölj meg
egy nyavalyás, fényes szõrû trikornist! 3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget,
bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*vassisak (#160) 1*bakkura csizma (#96) 1*lánckesztyû (#230)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 kõkés (#6) 1*kõkalapács (#13)
1 orgyilkos tõr (#225) 1*vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*umbatari karkötõ (#278) 1*denevér szimbólum (#140)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1+deus ex machina (#1) 2 aranypikkely (#415) 1 karócsapda (#163)
1+hebrencs csapda (#147) 1 fáklya (#36)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlõ (#3) [ bennük 32 korty víz (#27) ]
1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 4 csepp tinta (#101) ]
3 zöld üveg (#82) [ üres ]
2+uzbány csõr (#169) [ üres ]
1 kavadu iszák (#25) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 mandibulapenge (#125) 8 kaktusztüske (#114) 3 madártoll (#112)
10 álompor (#396) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 jégszív (#282)
Összsúly: 13.77 kg megterheltség: 25 %
GYJ: Legalább 10 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40
parancs.
E körben tett lépéseid térképe
(100,-32) egy alakváltó nõ
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ.
Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|