Karakterszám: |
6902 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
114 |
Játékhét: |
343 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
479 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. jún. 13. 9h:41' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. jún. 14. |
|
E-mail!
CARAI AN ELLISANDE KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú,
zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú
tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: szivárvány karkötõ,
a villám lovagi lemezpáncélja, kék gömb, a teknõs kõrisfa íja, díszes villámöv,
a teknõs csepp fülbevalója, a villám kerek pajzsa, a harcmûvész márványgyûrûje,
a káosz pulzáló köpenye, a villám márványgyûrûje, a teknõs csonttõre, a
káosz döbbenetes gyûrûje, a villám kõamulettje, a bérmágus malachit karkötõje,
a káosz õselemi fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz rémületes kardja,
a villám díszes fejpántja, görényfarok, a villám vándorcsizmája, a villám
sárgaréz nyaklánca, a villám háromszögszimbóluma, a káosz lordjának lándzsája,
az élet karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Fürge Gekkoth-ot,
aki dühösen rázza fejét.
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas,
éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az
Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca,
az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ,
Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester,
a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve,
a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja,
a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje,
a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája,
a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Farid Ashmore |
Agyvihar |
-22 PE |
(-13)37 |
(-4)46 |
Carai an Ellisande |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-6)24 |
(-22)3 |
2. |
Farid Ashmore |
Agyvihar |
-22 PE |
(-17)20 |
(-8)38 |
Carai an Ellisande |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-6)18 |
(-3)0 |
Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-39 életpont.)
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Tûzes Elmér, egy vörös bõrû, piros szemû,
vörös hosszú hajú férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú
tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az
óriás barbár lándzsája, a mentát utazóköpenye, ében láncing, a tudás márványgyûrûje,
a mágus csepp fülbevalója, a kalmár nyaklánca, a mágia nagy pajzsa, Xantin
ezüstöve, vörös karkötõ, spanyolcsizma, a harcmûvész márványgyûrûje, az
élet csontmaszkja, a mágus könnyû nyílpuskája. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Ezt kiáltod
vissza: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Úgy
hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Vörösödik
a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz:
vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Savcsók, egy savtól csöpögõ szájú nõ.
A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Felszerelése: az enyészet
elit lemezpáncélja, a tudás zafírja, a mágus utazóköpenye, a bérmágus csizmája,
szivárvány karkötõ, kék gömb, a küzdelem fülbevalója, a gyorsaság amulettje,
a gyorsaság gyûrûje, a szakács üstje, a természet malachit karkötõje, az
ügyesség nyaklánca, Enyészmester, ezüst nadrág, a ragadozó görbekardja,
a majom könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, a bûz szürke maszkja, a sav
csonttõre, a bûz márványgyûrûje, az enyészet kõamulettje, a bérmágus kerek
pajzsa, az elefánt malachitgyûrûje, a regenerálódás csatos öve, a sebezhetetlenség
karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Savcsókot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Misztikus,
szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség...
Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha
kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Huh, jól elszaladt az idõ! Savcsók
is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Savcsók által meséltekbõl, megtudod, mi az a xenó
lárva.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Johnny Bravo, egy szõke, felálló hajú,
izompólós, nyálgolyó, bájgúnár férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú
tagja. Tárgyai: ozin fülkarika, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje,
szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a szalamandra fekete csizmája,
a merénylõ öve, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, a szívósság kõamulettje,
Rogan karkötõje, roxati üvegszem, kék gömb, a gepárd díszes pikkelyvértje,
a sebezhetetlenség szárnyas sisakja, a gyorsaság csepp fülbevalója. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Johnny Bravo is hozzájárult. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Végül Johnny Bravo megköszöni a vendéglátást,
és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a savelementál.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú,
zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú
tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány
karkötõ, a villám lovagi lemezpáncélja, kék gömb, a teknõs kõrisfa íja,
díszes villámöv, a teknõs csepp fülbevalója, a villám kerek pajzsa, a harcmûvész
márványgyûrûje, a káosz pulzáló köpenye, a villám márványgyûrûje, a teknõs
csonttõre, a káosz döbbenetes gyûrûje, a villám kõamulettje, a bérmágus
malachit karkötõje, a káosz õselemi fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz
rémületes kardja, a villám díszes fejpántja, görényfarok, a villám vándorcsizmája,
a villám sárgaréz nyaklánca, a villám háromszögszimbóluma, a káosz lordjának
lándzsája, az élet karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa
lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez?
Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod
ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Fürge Gekkoth-ot, aki dühösen rázza
fejét.
**
5. NAP ** Bezörget hozzád
Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas,
éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje,
a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája,
szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék
gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje,
a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló,
a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün
csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a
sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Farid Ashmore |
Agyvihar |
-22 PE |
(-13)37 |
(-4)51 |
Carai an Ellisande |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-6)24 |
(-22)3 |
2. |
Farid Ashmore |
Agyvihar |
-22 PE |
(-17)20 |
(-8)43 |
Carai an Ellisande |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-6)18 |
(-3)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-39 életpont.)
Kissé már éhezel, ezért csak 66 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth
Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 12.* Csuhi a Pusztító felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 8.* Kronx és Toxi pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*jún. 8.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Ka-Boomot.
*jún. 8.*
Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Meteor a Gyõzõt.
*jún. 8.* Nosean
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett.
*jún. 8.* Avvocato
Terrasini szolgálatába állt egy tüskés hólyag.
*jún. 8.* Fortian pszionikus
párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát.
*jún. 9.* Nosean és Kicsi de
büdös megküzdöttek egymással, és Nosean gyõzött.
*jún. 9.* Lord Khalel
pszionikus párviadalban legyõzte Dark Valek a Renegát Elfet.
*jún. 12.*
Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*jún. 12.* Amorpheus Amorphea és Fortian pszi párbajt vívtak. Amorpheus
Amorphea került ki gyõztesen.
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást
használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.)
18 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]
v 163 199 7058 |
163. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. Kineporttal átküldöd a bénaság
fülbevalóját Malior az Éjben Kacagó részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
v 163 204 7058 |
163. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd
az éhínség parányi gyöngyét Malior az Éjben Kacagó részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kno 24 8 23 3 |
24. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 3 képességpontot az imm.ktkt.méreg harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az imm.ktkt.méreg szakértelmed 4.
szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
A jelenleginél nagyobb méretû barlang kiásására sajnos ezen a szinten nincs
hely. Ha nagyobb barlangot szeretnél, költözz egy szinttel feljebb. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban
gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel
kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Karbantartod szerszámaidat. (
+2 zárnyitás, +2 mászás.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell legendás
labort építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Tlyxcet
pajzs (#440), a királynõ páncélja (#472), Tlyxcet pajzs (#440), Tlyxcet
pajzs (#440), a királynõ páncélja (#472), a királynõ páncélja (#472). Búcsúzóul
körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
t 72 32 |
72. szakértelem tanulása 32 TVP-ért |
Hosszasan bámulod a többi szövetség építkezését. Sokat tanulsz a hibáikból,
ellesed trükkjeiket.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
ho 6 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
(18. kaland:) Az orgling sámán rejtekhelye egy gyakorlatilag megközelíthetetlen
helyen van: egy tökéletesen meredek sziklafal tetején, egy barlangban.
A sziklafalon egy barlanpatak vize csordogál végig, a nedvességtõl, algáktól
a felület csúszós, lehetetlen megmászni. Hát igen: ez az a helyzet, amikor
semmilyen módon nem közelítheted meg a barlangot, csakis a dimenziókapu
varázslattal (és hogy jó esélyed legyen a sikerre, minimum 5-ös szinten
kell ismerned). Elõhívsz egy dimenziókapu varázslatot. (-10 vp.)
A sziklaperem tetején materializálódsz - micsoda szerencse, nem a falba
érkeztél! Orgling bûz fogad, ahogy beljebb lépsz.
[Csapdaészlelés próba
12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, kiváló érzékednek köszönheted
csak, hogy nem léptél bele az elõtted levõ csapdába!
Még körültekintõbben haladsz elõre. Az orgling tanya bejáratát nehéz kõajtó
zárja le! Nincs más megoldás, zárnyitó készlettel ki kell nyitni.
[Zárnyitás
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Kattan a zár, és máris odabent vagy. Az õrszobában strázsáló orgling szolgák
meglepetten pattannak fel. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23) [aura: ügyesség:
3.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-7 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.)
Az 1. orgling szolga feléd mozog. A 2. orgling szolga közelebb jön, hogy
támadhasson. Az 1. orgling szolga rád támad. Lecsap rád jobb mancsával.
El sem talált, haha. A 2. orgling szolga téged támad. Bever egyet jobb
mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az 1. orgling szolga
76 sebzést kap. (-2 vp.) Az 1. orgling szolga halálos sebet kapva a földre
zuhan. A 2. orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellétrafált
a balfácán.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A 2.
orgling szolga
94 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A 2. orgling szolga kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%).
Gyorsan végeztél velük, így talán meglepheted gazdájukat, R'eswuyát. Egy
folyosó vezet tovább, a falhoz lapulva, csöndben lopakszol. Hirtelen vakító
világosság vesz körül, és kacagást hallasz. Elvakulva tántorogsz elõre,
és a következõ pillanatban egy energiatüske taszít hátra! [3 életpontot
sebzõdsz.]
Ahogy visszanyered látásodat, körülnézel. Itt van R'eswuya, és bütykös mancsait
elõreterjesztve kántálja következõ varázslatát! Gyorsan kell cselekedned.
Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és egy
orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-7
vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.)
Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó feléd rohan.
Az orgling disznó téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Nem
talált. Bûze kellemetlen számodra.
(-9 ép.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling disznó
82 ép-t
sebzõdik. (-2 vp.) Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok
szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya
téged támad. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. Az
orgling kutya
sebzõdik 84 ép-t. (-2 vp.) Az orgling kutya hörögve elterül.
Magában motyogva, az orgling sámán létrehoz egy életszívást.
15 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling sámán
sebzõdik 62 ép-t. (-7 vp.) Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot.
15 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja az orgling sámánt (+15 ép).
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
Az orgling sámán
65 sebzést kap. (-7 vp.) Az orgling sámán halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum
és 76 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad.
19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t.
(-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-3 vp.)
Ez bizony egy nehezen megszerzett gyõzelem volt. Azonban Klánod elvárásai
szerint cselekedtél, gyõzelmet arattál egy torzszülött mágiahasználó fölött,
és ez a dicsõség többet ér minden jutalomnál. (+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot
(KK 18)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 2.) Amennyi varázslatot használsz mostanában, bizonyára töméntelen
varázspontot használsz el minden nap. Ezt persze csak akkor tudod fedezni,
ha Mágia tulajdonságod elég magas - így valószínûleg Mágia tulajdonságod
már most is húsz körül van.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
be 12 |
meglátogatod az 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Valószínûleg mostanra már hatalmas tartalékokat halmoztál fel varázskõbõl.
Mi mindössze egy ilyen kövecskét kérünk tõled.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
ep 48 75 5 |
építed a 48. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz,
hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
az õsök oltára
megépítésében. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni
fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+122%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A munka dicsõséget jelent! (+2
hõsiesség pont.)
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
[Asztrálféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted
meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de
a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy nagyobb barlangterembe
érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny
és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét
nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a
kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz,
és megvizsgálod, mivan odafent.
(472. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egy
árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Megrezzensz,
amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy pszikló (#59) [aura: erõ:
5.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Carai an Ellisande |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)24 |
(-20)5 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)37 |
(+0)40 |
2. |
Carai an Ellisande |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)21 |
(-5)0 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)24 |
(-6)34 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-29 életpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy
beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad.
Folyosók vezetnek minden irányba. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején
mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled
egy csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Elmormolsz
egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A csúf gusztustalanság feléd rohan.
A csúf gusztustalanság rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Nem
talált. Rád vág bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked
jobb karmával. Elhibázta. Bûze kellemetlen számodra.
(-10 ép.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A csúf gusztustalanság
64
sebzést kap. (-2 vp.) A csúf gusztustalanság rád támad. Lecsap rád jobb
mancsával. Nem talált. Ostorként csattant bal csápjával. Hátraugrasz a
támadás elõl. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-10 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csúf gusztustalanság
20 sebzést kap. Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) A csúf gusztustalanság
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Viszed,
ami mozdítható: 24 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
bsz 3 |
belépés szövetségi barlangba |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
(479. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 4 10 421 2112 1132 2123 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 14 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 547 sebzést okoztál,
és 175 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
272 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli
fekete szemû, életvidám, Aes sedai férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 114. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (13) / 2.01 |
[2] IQ: |
11 (16) / 9.22 |
[3] ügyesség: |
8 (11) / 0.64 |
[4] egészség: |
11 (13) / 9.18 |
[5] mágia: |
21 (27) / 12.15 |
[6] gyorsaság: |
21 (22) / 4.27 |
[9] Méret/ép: |
121 (133) / 94 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
150 |
|
|
Varázspont: |
297 / 104 |
Képességpont: |
14 / 54% |
Hõsi pont: |
21 (0) |
Tám.bónusz: |
8% |
Véd.bónusz: |
31% |
Galetki erõ: |
530 / 300 |
Hírnév : |
491 |
Jóllakottság: |
107% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
37 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
16 (0) |
Torzsz. csaták: |
453 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
327 (3) |
Leölt torzszülött: |
621 (6) |
Pszi csaták: |
24 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
3
(0) |
Ájulások száma: |
31 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
+1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki
a Pszionicisták Klánjának tagja. 2.) Hozz egy varázskövet! 3.) Ölj meg
öt manapoidot, csak varázslattal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
7 / 6.65 |
[17] vastag bõr: |
5 (7) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
1 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
1 / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 (3) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (4) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
9 / 0.40 |
[34] párbajozás: |
1 / 0.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 2.33 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.01 |
[48] mászás: |
9 / 4.12 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 3.70 |
[52] auraészlelés: |
3 (6) / 1.97 |
[53] ékszerészet: |
6 / 2.06 |
[54] kereskedelem: |
8 / 3.28 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.34 |
[57] gyógynövények: |
5 / 4.35 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 4.02 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.56 |
[61] pszi energia: |
5 / 1.56 |
[62] lopás: |
6 / 0.05 |
[63] éberség: |
5 / 0.11 |
[64] átokszórás: |
6 / 1.07 |
[65] álcázás: |
8 / 4.50 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.16 |
[67] régészet: |
6 / 5.65 |
[68] zene: |
5 / 0.05 |
[69] tanulás: |
8 / 5.18 |
[70] idézés: |
2 / 1.30 |
[71] javítás: |
5 / 0.40 |
[72] építés: |
16 / 12.80 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
2 / 0.52 |
[101] szakért.: |
3 / 1.33 |
|
|
árnypenge |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.27 |
|
|
a Kõ Kardja |
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.27 |
|
|
az óriás
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (5) / 0.77 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.32 |
[37] egokínzás: |
2 (5) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
8 (11) / 2.07 |
[48] ellenáll.megtörése: |
6 (9) / 4.14 |
[10] energiatüske: |
7 (10) / 1.99 |
[29] életszívás: |
13 (16) / 5.34 |
[152] felejtés: |
1 (4) / 0 |
[17] gránitbõr: |
6 (9) / 3.87 |
[13] jégcsóva: |
21 (24) / 4.78 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.26 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0.48 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (8) / 2.48 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 2.45 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 (6) / 0.81 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.19 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 (4) / 0.16 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0.08 |
[128] pszi csáp: |
3 / 0.52 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.13 |
[176] szélpajzs: |
1 (4) / 0 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.50 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
21 (24) / 2.73 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
10 energi |
13 jégcsó |
29 életsz |
11
elektr |
22 villá |
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz |
v 154 |
t 72 32 |
ad 10 |
|
2. Makró |
ism 2 |
p |
ism 3 |
x 10 |
|
|
4. Makró |
pv 4 3 5 |
psz 67 57 56 47 48 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #110. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 95. |
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #19. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #31. Prioritás: 95. |
7: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #76. Prioritás: 95. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 92. |
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 80. |
12: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70. |
13: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70. |
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #132. Prioritás: 80. |
15: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 120. |
18: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #144. Prioritás: 101. |
19: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 102. |
20: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 105. |
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 90, és ha ellenfeled
#98. |
9: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 95, és ha ellenfeled
#30. |
16: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#89. |
21: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, Prioritás: 90,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 25 27;
VI erõ:116% ép:30%;
PV 7 2 1 3
4 5;
PSZ 72 55 48 67 65 47;
HE 1;
PT 2;
I 30 5 25;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 7943 4377 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #10 (8. épület), #11 (9. épület),
#12 (7. épület), #16 (3. épület), #21 (4. épület), #427 (100. forduló),
#263 (80. forduló), #472 (114. forduló), #406 (81. forduló), #262 (84.
forduló), #479 (111. forduló), #441 (90. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Újszövetség (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5685. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
quwarg királynõ. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod
van. Aktuális licited: 1 LP Tlyxcet pajzs tárgyra. A licit erre a tárgyra
végetér: 2006.6.20.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus köpenye (#17335) |
|
1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836)
|
* |
1 a káosz istennõjének láncinge (#31194) |
* |
1 a légzés ezüst fejpántja (#27657) |
|
1 a mágus köpenye (#10135) |
|
1 a méreg bíbor láncinge (#23982) |
|
1 a szalamandra zöld köntöse (#25901) |
* |
1 a szívósság sárga öve (#14667)
|
|
1 a tudós bõr mellvértje (#11396) |
|
1 az ügyesség csatos öve (#2516) |
|
4 ében láncing (#134) |
* |
1 fekete
csizma (#1122) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a mágia amulettje (#3445) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a méreg
márványgyûrûje (#24176) |
* |
1 a pontosság malachitgyûrûje (#4377) |
|
1 a tudás nyaklánca (#2080)
|
|
296 arany (#1) |
* |
1 az entek háromszögszimbóluma (#9762) |
|
18 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál
(#208) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
42 aranydukát (#437) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a yeti hosszúkardja (#26517) |
* |
1 árnypenge
(#453) |
|
1 az enyészet tõre (#23350) |
* |
1 az óriás barbár lándzsája (#8981) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132) |
|
10 kerek kõ (#11)
|
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
2 törpe balta (#224) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
13 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
2 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
3 liánvirág (#24)
|
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mézfû (#29)
|
|
10 mitulen fû (#20) |
|
17 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
14 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
9 ekinda haj (#147) |
|
3 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
15 õsi relikvia (#17)
|
|
5 pirgamit (#152) |
|
1 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 üvegszimbólum (#138), 1 aranydukát
(#437).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 éhínség parányi gyöngye (#204),
1 a bénaság fülbevalója (#199).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENÓ LÁRVA (416. LÉNY) A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan,
idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt
szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei
- a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl
mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.
LEGENDÁS LABOR (#67) Építési költség: 15000 TVP
Egyéb költség: 2000
arany, 200 vp
Min. építés: 400 TVP
Elõfeltétel: Kutatólabor (#31),
Varázsüllõ (#34), Lordok Háza (#33)
Sokat gondolkoztál azon, hogy a legendás
lények által használt varázstárgyak vajon honnan is származhatnak. Az nem
létezik, hogy több ezer éve, a mindennapi használatnak kitett tárgyakon
soha egy karcolást sem találtatok! Most, hogy a szövetségetek már akkora,
hogy a császári szinten is jegyzik, olyan könyvtárakba is bejuthattok,
amelyek tudomásáról eddig fogalmatok sem volt. Az õsi kódexeket lapozgatva
hamar rájöttök, hogy a legendás kincsek igazi termõföldje bizony nem más,
mint a mágia létsíkja! Nosza, ha már erre rájöttetek, akkor használjátok
ki ezt a tudást! A császári szint tudósai és bérmágusai (persze megfelelõ
díjazás fejében) segédkeznek a szövetségeteknek egy olyan épület megalkotásában,
amely segít legendás lények kincseinek megsokszorozásában. A sikeres legendás
csaták hadizsákmányai elõször ide kerülnek, ahol értõ kezek a mágia létsíkjának
törvényszerûségeit kihasználva elkészítik a tárgy hiteles, az igazival
mindenben megegyezõ másolatát. Sajnos a rendelkezésre álló idõ rövidsége
miatt csak egy, véletlenszerûen kiválasztott tárgy másolatának elkészítésére
van mód. (pl. Abarrun a szokásos 1 fülbevaló vagy 1 karkötõ helyett 2 fülbevalót
vagy 2 karkötõt fog dobni, de ha találtok 2 Mofisztor követ akkor abból
csak 1 fog duplikálódni.)