Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 27. 15h:05' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5237 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 2. KP: kf 278 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
kf 111 108 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 108. tárggyal |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
fvh 11 34 | felt. varázslat haszn. 11 |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
jlk 2325 | jelszó kimondása 2325 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a massza egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 lapockacsontot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,52] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [89,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban sakálok üvöltenek.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
be 611 20 2 | bemész a 611. épületbe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 238 10 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: le 278 0 0 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
BRONZPENGE (126. TÁRGY) A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért. |
Erő: | 22 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 226/226 | Jellem: | jó (162) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 194/142 | Pénz: | 73 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | * 19 | vágófegyverek: | 8 |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); sallank nyíl (#129) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
89,53 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1338 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (-2) | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 12 (+2) | 11. taumaturgia: | 9 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 3 | 14. zene: | 3 | 15. szörnyismeret: | 3 |
16. vadászat: | 16 | 17. bányászat: | 4 | 18. főzés: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
követed a 2. fajt (max. 4 lépésig) főként délre |
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (190) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 11. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 1) |
Összsúly: 79.52 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | |
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|