Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 8. 12h:04' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
kno 12 10 | képesség-növelés 12 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tv 45 | támadó/véd. varázslat a 45. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 3 7 | t. energia kisütése: 7 3 7 |
ba 157 | nem támadod a 157. szörnyet |
fl 1889 148 | lopsz az 1889. kalandozótól a 148. tárgyat |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gnóm szolgáló karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a gnóm szolgáló bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a gnóm szolgáló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
be 600 | bemész a 600. épületbe |
im | imádkozol |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [138,13] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nikolausz a Tudós, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az óriás csontváz bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ryuku szablyával megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 42 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [136,15] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [135,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy manóodú van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra jobb első lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [133,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [132,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [11 pontot használtál fel, van még 0.]
kut 30 | kutatsz |
szk 112 | keresed a 112. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY) A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van. |
TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY) A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket. |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 23 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 435/254 | Jellem: | gonosz (91) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (37) | Varázspont: | 546/13 | Pénz: | 750 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 15/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/84 (+4%) | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 20/80 (+22%) |
ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | 22/92 (+6%) | dobófegyverek: | 3/48 (+64%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,16 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/12 | 2. nyomkövetés: | 29/38 (+29%) | 3. lopás: | 11/83 (+204%) |
4. mászás: | 9/99 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 10/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/76 |
7. gyógyítás: | 11/96 | 8. titkosírás: | 3/25 | 9. felderítés: | 8/72 (+32%) |
10. szörnyidomítás: | 4/3 | 11. teológia: | 17/13 (+36%) | 12. taumaturgia: | 21/72 (+1004%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | 14. versengés: | 8/82 | 15. zene: | 4/52 |
16. szörnyismeret: | 8/44 | 17. pszi: | 2/61 (+4%) | 18. zárnyitás: | 4/5 |
19. vadászat: | 5/93 | 20. bányászat: | 3/73 | 21. testépítés: | 4/3 |
22. úszás: | 1/0 (+100%) | 23. főzés: | 2/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), sötét halál (#45) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
3 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | kerek kő (#19) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | szöges páncél (#65) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | rézsisak (#72) | |||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
2 | * | gólem talizmán (#811) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 84] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 124 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 5 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 34 | kaja (#2) | 1 | ketrec (#216) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | olló (#335) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
8 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 33 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 8 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
3 | kőszem (#304) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | |||
56 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mandibulapenge (#125) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | 4 | ormánygőte csont (#21) | |||
19 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
2 | raptor karom (#281) | 3 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | |||
3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 5 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 179.42 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 5 | kaktusztüske (#114) | 2 | kerek kő (#19) | |||
12 | pular kristály (#239) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | fáklya (#36) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 3 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | rövid íj (#107) | 10 | tüske (#22) | |||
12 | víz (#27) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|