115. forduló, 117. forduló, Aranykezű Rufus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 10h:13'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5415
SZÁMLA : XXXX

ARANYKEZŰ RUFUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,50] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked 100 aranyat. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 5. KP: átadod a 415. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 73 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 181.]

a 415 1199 1 átadod a 415. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

a 233 1199 1 átadod a 233. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

go 38 gonoszkodsz: 38
Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 166.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a mutáns nő táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Egyenesen a városi őrség karjaiba szaladsz! Ezek mindenhol ott vannak? Nincs értelme tíz ellenfél ellen harcolni. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 48 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. A katonák végre faképnél hagynak, te pedig eltűnhetsz a bámészkodó tömeg (leendő kuncsaftjaid) szeme elől az egyik sikátorban. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 151.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,50] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [100,49] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 35, gyógyulás: 17, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [101,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. [31 pontot használtál fel, van még 115.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[102,49] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [103,49] Továbbra is dombság. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [104,49] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[105,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Njáry Mi-Kulás tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (3 pirkitet). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [31 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[108,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 26.]

in 5874 352 305 leírod az 5874. kalandozónak a 352. szörnyet a 305. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy láplidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 5874 355 439 leírod az 5874. kalandozónak a 355. szörnyet a 439. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nektoraf. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 5874 364 706 leírod az 5874. kalandozónak a 364. szörnyet a 706. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fekete amőba. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gnóm csontot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 5874 7008 712 leírod az 5874. kalandozónak a 7008. szörnyet a 712. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Öregsámán Krough. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) etra hályogot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 1199 32 217 leírod az 1199. kalandozónak a 32. szörnyet a 217. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hurokcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 1199 44 257 leírod az 1199. kalandozónak a 44. szörnyet a 257. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Baar-ork. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

in 1199 51 260 leírod az 1199. kalandozónak az 51. szörnyet a 260. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [23 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az alanori csatamén. Egy kaját fal föl a karmos tankány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 257 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Aranykezű Rufus, egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon eljövendő papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 111 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 248/175 Jellem: gonosz (181) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 193/3 Pénz: 90 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/1 EFejl: 30
Eddig összesen 507 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2642 TP-t kaptál. Jelenleg 134156 TP-d van. A következő szinthez még 45844 TP szükséges. Trófeáid: Öregsámán Krough, törpe kovács, tüskés harci gromak. A 115. fordulódban 102 arany került a bankszámládra. 103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/80 (+8%) szúrófegyverek: 20/12 (+11%) vágófegyverek: 8/22 (+10%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 2/42 dobófegyverek: *19/101

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/16 2. nyomkövetés: 33/25 (+36%) 3. lopás: 25/98 (+11%)
4. mászás: 3/99 5. csapdakészítés: 11/26 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/79 (+8%)
7. gyógyítás: 29/73 8. titkosírás: 1/43 9. felderítés: 1/99
10. szörnyidomítás: 5/39 11. teológia: 14/15 (+25%) 12. taumaturgia: 15/46 (+11%)
13. versengés: 2/51 14. zene: 3/86 (+23%) 15. szörnyismeret: 11/89
16. zárnyitás: 3/24 17. vadászat: 8/24 18. bányászat: 2/48

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az elfektől (2) aranyló ugarhéjat (#100), a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
vízionár (#66), Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 38.81 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 furulya (#233)
4 kaja (#2) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 kaktusztüske (#114) 3 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
5 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,50) vérfürdető magszim (#148), Raia rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(100,49) quwarg királynő (#153), Raia oltár, vaskohó (#155)
(101,48) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(102,49) mélységi grittangok (#103), Raia oltár, vaskohó (#155), 21. jellempróba
(103,49) 26. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, pattanóböde (#145)
(104,49) Tharr oltár, piromenyét (#99)
(105,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), Njáry Mi-Kulás (2656. kalandozó), egy alakváltó férfi
(106,47) proteinfecske (#139), Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(107,46) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), oltár, 48. jellempróba
(108,45) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek