Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 10. 12h:12' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
tv 45 | támadó/véd. varázslat a 45. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [133,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Pterois volitans lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [137,16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [138,17] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [140,16] Dombos terepre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a pattanóböde testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
kno 22 5 | képesség-növelés 22 |
ek 7 22 2 | t. energia kisütése: 7 22 2 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Méregfoggal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 23 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 22 (33) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 12 (20) | Életpont: | 436/193 | Jellem: | gonosz (89) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (37) | Varázspont: | 546/40 | Pénz: | 774 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 15/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/11 (+211%) | ökölvívás: | 11/88 (+4%) | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 20/96 (+16%) | ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | *22/101 (+9%) |
dobófegyverek: | 3/60 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,16 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/12 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 29/65 (+27%) | 3. lopás: | 1/83 (-1000%) |
4. mászás: | 10/7 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 10/87 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/76 (-300%) |
7. gyógyítás: | 11/96 | 8. titkosírás: | 3/25 | 9. felderítés: | 5/88 (-284%) |
10. szörnyidomítás: | 4/3 | 11. teológia: | 17/30 (+17%) | 12. taumaturgia: | 21/74 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | 14. versengés: | 8/82 | 15. zene: | 4/52 |
16. szörnyismeret: | 8/44 | 17. pszi: | 2/65 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/5 (-300%) |
19. vadászat: | 5/93 | 20. bányászat: | 4/0 (+27%) | 21. testépítés: | 4/3 |
22. úszás: | 8/21 (+721%) | 23. főzés: | 2/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
3 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 10 | kerek kő (#19) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis vaspajzs (#159) | 1 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | szöges páncél (#65) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | rézsisak (#72) | |||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
2 | * | gólem talizmán (#811) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 84] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 124 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 85] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 5 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 31 | kaja (#2) | 1 | ketrec (#216) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | olló (#335) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
8 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 33 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | 8 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 8 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 4 | kőszem (#304) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
3 | liumbe hajtás (#655) | 56 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mandibulapenge (#125) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 21 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rakolits por (#669) | 2 | raptor karom (#281) | 3 | rézdarab (#70) | |||
4 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 22 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 181.58 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 10 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kőszem (#304) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 2 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|