11. forduló, 13. forduló, Androméda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 9h:47'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2652
SZÁMLA : XXXX

ANDROMÉDA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [0,0] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 12 amnioszt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Eldaran karkötőjét (150 arany), 1 smaragd védőgyűrűt (2200 arany).
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Sheran követője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy trollfa trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Malcolm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Az 1. napon egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 5. napon ismét összefutsz egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ifj. Sauron Junior. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 5. napon összeakadsz Whai Linggal. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

vi 7 5 30 viselkedésed: 7 5 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

ba 137 nem támadod a 137. szörnyet
BA 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

go 42 345 gonoszkodsz: 42
Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 150.]

flh 7 94 felt. lőfegyver haszn. 7 a 94. tárggyal
FLH 7 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

flh 8 94 felt. lőfegyver haszn. 8 a 94. tárggyal
Ok, FLH 8 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 3 5 mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
[1,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éhes vagy. Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Sheran követője. Egy bőrsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy proteinfecske trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Misty Rose. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy tüsi aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vérszomjas csüldő trófea, egy sötét gnóm trófea és egy rőtmanó berzerker trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve AnCor Aryon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Unod a banánt? Legyél hitetlen te is!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [2,0] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Penelopé Morphilia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a garokk fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a garokk fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy topáz erényövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy purifikátor trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Jennifer Lopez. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [1,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kolompár Elvira lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jó lenne valami kaját keresni. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[0,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-1,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy piromenyét. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy manaelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-2,4] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy uzbány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy manaelementál. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[-3,5] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy manaelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy sóhajtó dorony közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [-4,5] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy alpesi tehén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aranymag. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy manaelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Jelenával. Egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [20 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy törpemammut. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[10 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed a délkeletre vezető kobudera nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
[0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 151 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Androméda, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 12. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 8 Merészség: 7/5 Magasság: 149 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 100/29 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 0/0 Pénz: 875 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 36 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 901 TP-t kaptál. Jelenleg 5786 TP-d van. A következő szinthez még 1214 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, mutáns pók. A 6. fordulódban 239 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 260 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 8 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 5 (+2) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. versengés: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
elf (#2), ragyás burástya (#111), karmos tankány (#137), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 48.73 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kék orchidea (#68) 8 mákrózsa virág (#56) 2 uzbány csőr (#169)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-4,5) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Jelena (5721. kalandozó), törpemammut (#115)
(-3,5) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), sóhajtó dorony (#112)
(-2,4) Leah oltár, 49. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(-1,3) oltár, 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99), manaelementál (#290)
(0,0) egy troll férfi
(0,2) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), oltár, 26. jellempróba, manaelementál (#290)
(1,-1) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, manaelementál (#290), Misty Rose (4276. kalandozó), AnCor Aryon (5869. kalandozó)
(1,1) Sheran rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(2,0) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), manaelementál (#290), Jennifer Lopez (1620. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek