Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 2. 12h:02' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3713 SZÁMLA : XXXX |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
kno 8 2 | képesség-növelés 8 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 2 3 | mozogsz északra, keletre, délkeletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált gyilkos sallank trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaffogó hebrencs trófeát. 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 80 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lila brekk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a lila brekk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-17] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mélységi grittang trófeát. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a garokk bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a garokk nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-17] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a hegyi rák testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a hegyi rák jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A hegyi rák felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 87 1 | elkészíted a 87. tárgyat (1 darabot) |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb. Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra. |
Erő: | 8 (18) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 20 (28) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 10 (18) | Életpont: | 276/275 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 11 (19) | Varázspont: | 180/26 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -6.); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (7 -); |
42,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1314 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. csapdakészítés: | 2 |
4. gyógyítás: | 5 | 5. zene: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 3 (+2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
csontlepke (#746), vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | mászókarom (#78) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |
1 | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
9 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | Fairlight szütyője (#2108) | ||
4 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nyílcsapda (#243) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | kavadu lebeny (#24) | 4 | királygyík bőr (#44) | 7 | lapkorong (#80) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | rákpáncél (#97) | 10 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 44.16 kg | Megterheltség: 30% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | rákpáncél (#97) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-19 | |
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|