121. forduló, 123. forduló, Ninett Mada összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 23. 9h:03'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4647
SZÁMLA : XXXX

NINETT MADA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 nodonrod kitűzőt.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1056. hetének nyerőszámai: 14, 4, 2. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 75 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 258.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

flh 12 249 felt. lőfegyver haszn. 12 a 249. tárggyal
Ok, FLH 12 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

flh 13 188 felt. lőfegyver haszn. 13 a 188. tárggyal
FLH 13 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

flh 16 188 felt. lőfegyver haszn. 16 a 188. tárggyal
Ok, FLH 16 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
A munkában a szőrös bozsó segít. Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Keményen dolgozol órákon át. 140 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 158.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
A munkában a szőrös bozsó segít. Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Keményen dolgozol órákon át. 140 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[128,89] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kardszárnyú pocok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,90] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 42.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[127,91] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 6.]

jlk 9125 jelszó kimondása 9125
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 149 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

2 3 4 5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 65. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a mérg. ubuk dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 757 1264 leírod az 1334. kalandozónak a 757. szörnyet az 1264. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vadászkést. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 774 1261 leírod az 1334. kalandozónak a 774. szörnyet az 1261. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsári ácsorgó. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Ramirez feszítővasát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 903 335 leírod az 1334. kalandozónak a 903. szörnyet a 335. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös azuka. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ollót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 960 337 leírod az 1334. kalandozónak a 960. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mallon. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 7119 343 leírod az 1334. kalandozónak a 7119. szörnyet a 343. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Nehéz Norbi. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézgolyót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 1334 7168 347 leírod az 1334. kalandozónak a 7168. szörnyet a 347. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi szamár. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) súlyzót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

hu 23 107 237 hulladék: 23 107 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. Hulladékgyűjtés törölve: rövid íj. Hulladékgyűjtés törölve: tankány karom. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

flh 14 157 felt. lőfegyver haszn. 14 a 157. tárggyal
Ok, FLH 14 157 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 23, 25.
Jelenleg 2332 felépült monolit, és 2088 lerombolandó oltár van Ghallán. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ninett Mada, egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din eljövendő papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 25 (32) Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 269/269 Jellem: gonosz (142) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 303/51 Pénz: 1814 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 17/5 Pszi pont: 62/6
Eddig összesen 523 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 479 TP-t kaptál. Jelenleg 229 725 TP-d van. A következő szinthez még 30 275 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, hadroszaurusz, áeratikus hasnyák. A 104. fordulódban 5331 arany került a bankszámládra. 5650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/30 vágófegyverek: 2/78 ütőfegyverek: 16/29 (+9%)
lőfegyverek: 6/10 dobófegyverek: 19/70 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << pásztorbot (#513) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
127,92 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/94 (-300%) 2. nyomkövetés: 14/36 (+19%) 3. lopás: 1/93 (-300%)
4. mászás: 8/50 5. csapdakészítés: 10/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/77 (-300%)
7. gyógyítás: 31/43 8. titkosírás: 3/22 (+13%) 9. felderítés: 5/10 (+20%)
10. szörnyidomítás: 7/9 11. teológia: 15/39 (+7%) 12. taumaturgia: 13/21 (+4%)
13. szerencsejáték: 2/3 14. versengés: 6/95 15. zene: 2/84 (+1%)
16. szörnyismeret: 3/79 17. pszi: 8/65 (+22%) 18. zárnyitás: 6/46 (-300%)
19. vadászat: 4/77 20. bányászat: 14/94 (+11%) 21. testépítés: 1/68
22. főzés: 9/28 23. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) varányszemet (#30), az elfektől (2) varányszemet (#30), a törpéktől (3) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), a gnómoktól (6) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30), a kobuderáktól (8) varányszemet (#30)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) káoszcsapás (#200) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> kardfogú fülemüle (#146) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1928 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 madártoll (#112) 1 tankány karom (#237)
6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129
87
88
89
90
91
92
93
(127,91) 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, karmos tankányok (#137)
(127,92) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba
(128,89) vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), kardszárnyú pocok (#152)
(128,90) 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek