121. forduló, 123. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 26. 12h:06'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,51] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 274.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kf 291 815 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 815. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 299.]
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[174,52] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (42 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy éjkornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 191-210.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 174 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éjkornis fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az éjkornis testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az éjkornis testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Messze hajítod a vacak kis kultúrmasztodon trófeát, és kinyersz egy alkalmas éjkornis trófeát. 2 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +110 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,53] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [176,54] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. {támadása: 54.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az ongóliant testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vaskarddal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Észreveszel egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 265.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[177,55] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. {támadása: 34.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thak Grober, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [178,54] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. 1 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy művészi porolit, egy barátság szent tüze, egy Chara-din monolitja, egy erdei bölcs háza; 6 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy szopógödör; 12 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy kristálypalota, egy művészi porolit, egy Chara-din monolitja; 15 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 21 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy kristálypalota, egy Chara-din monolitja; 27 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 30 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó, egy művészi porolit, egy olvasztókemence, egy Chara-din monolitja, egy szopógödör; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy quwarg boly; 39 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy grok-képződmény.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 215.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

172 173 174 175 176 177 178 179
50
51
52
53
54
55
56
(174,52) bávatag golombár (#165), éjkornis (#228)
(175,53) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
(176,54) ongóliant (#159), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely
(177,55) ekharion (#232), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(178,54) ryuku csapásvezető (#778), művészi porolit (#720), oltár, 48. jellempróba, északkeletre tartó szekérkaraván (#1215)

[193,39] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[192,38] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Raia szent lovagja. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 327-346.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvagdalod a korinthai amőba testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 184-199.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a roguena jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a roguena malacfejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Továbbmész...) [192,37] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [191,36] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Sűrű szárnycsattogtatással egy smaragd drakón távolodik. {támadása: 52.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 175.]

v 96 183 30 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193 194
35
36
37
38
39
40
(191,36) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, smaragd drakón (#321)
(192,37) 21. jellempróba
(192,38) Raia szent lovagja (#239), Dornodon rúnaköve, 47. jellempróba, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), korinthai amőba (#420), roguena (#779)
(193,39) Raia szent lovagja (#239), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 42. jellempróba

[183,30] Lakott területre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran híveié. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Vlalea szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (647. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

be 647 bemész a 647. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Gralhyll, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
karmos tankány (#137) 113 ap /db, bazaltelementál (#204) 205 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Rughar familiárisa 6 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Továbbmész a város utcáján.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. életerő.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 48 drótszőrt 96 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 4 nyílvesszőt 4 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 5 szvó-ektoplazmát 50 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 1 vas dobónyilat 10 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 42 2 megveszed a 42. tárgyat 2
Vásároltál 2 távcsövet. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 82 10 megveszed a 82. tárgyat 10
Vásároltál 10 zöld üveget. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 210 10 megveszed a 210. tárgyat 10
Vásároltál 10 fűszertartót. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 3 10 megveszed a 3. tárgyat 10
Vásároltál 10 vizestömlőt. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd kulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 44 2 megveszed a 44. tárgyat 2
Vásároltál 2 királygyík bőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 209 1 megveszed a 209. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 47 1 megveszed a 47. tárgyat 1
Vásároltál 1 surranó kígyó bőrt. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 110 1 megveszed a 110. tárgyat 1
Vásároltál 1 vapár ágat. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 106 2 megveszed a 106. tárgyat 2
Vásároltál 2 fabontót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 103 2 megveszed a 103. tárgyat 2
Vásároltál 2 magszim belet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 554 50 megveszed az 554. tárgyat 50
Vásároltál 50 tünde nyilat. 600 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 4 mozogsz délre
[183,32] Továbbmész a város utcáján.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összeakadsz Rilly Zunnával. Fairlight áldozópapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. {támadása: 107.} Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Megsebzed magad a tárgy legyártásához szükséges pár csepp vérért. (-10 életerő.) Legyártottál 1 kaleidoszkópot. IQ-d TF-elődött. [67 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7176 2124 leírod a 6105. kalandozónak a 7176. szörnyet a 2124. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gron berserker. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) purifikátor páncélt.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) drakolder nyakörvet (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7194 2159 leírod a 6105. kalandozónak a 7194. szörnyet a 2159. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronztornyot.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a genrath vérmedvét (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7226 2229 leírod a 6105. kalandozónak a 7226. szörnyet a 2229. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Bölcs Méniach. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kempingtűzhelyét.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rubin koszorút (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7454 2438 leírod a 6105. kalandozónak a 7454. szörnyet a 2438. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrző szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany éjmedált.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vihardragnitot (ld. enc.) Megismersz egy új tárgytípust. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7177 2181 leírod a 6105. kalandozónak a 7177. szörnyet a 2181. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gron csapásvezető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. éjkövét.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted az óriásmedúzát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7199 2194 leírod a 6105. kalandozónak a 7199. szörnyet a 2194. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Wadnax. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zinthurgirtó éremet.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) moa szemlencsét (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7227 2214 leírod a 6105. kalandozónak a 7227. szörnyet a 2214. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Bölcs Durghal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nozar-thin medált.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) hentelő bőrt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7456 1 leírod a 6105. kalandozónak a 7456. szörnyet az 1. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) deus ex machinát.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) arany sárkányköpenyt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7182 2 leírod a 6105. kalandozónak a 7182. szörnyet a 2. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy id. sangin yeti. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kaját.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted az antimágikus goblint (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

in 6105 7219 3 leírod a 6105. kalandozónak a 7219. szörnyet a 3. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ö. bíbor draklen. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vizestömlőt.
- Igazán izgalmas dolgokról meséltél - válaszolja. - Engedd meg hogy megajándékozzalak - nyújt át egy kentaurusz kürtöt (ld. enc.) -, és én is meséljek neked: Végre megismerted a sötét elf papnőt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 1263 1 elkészíted az 1263. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tünde tegezt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 1269 1 elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot)
Megsebzed magad a tárgy legyártásához szükséges pár csepp vérért. (-10 életerő.) Legyártottál 1 kaleidoszkópot. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [55 pontot használtál fel, van még 16.]

kt 648 1 elkészíted a 648. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kulcskarikát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

kt 553 1 elkészíted az 553. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen tünde íjat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

fkt 634 1 felt. készítesz a 634. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 781 187 keresed a 781. szörnyet a 187. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: ef 30 504 0 energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! (ld. enc.) Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-44 életerő.) Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER NYAKÖRV (2011. TÁRGY)
A drakolder mágusok nem a mágia egyetemleges törvényei mentén gondolkodnak. Újításaik, és meghökkentő megoldásaik az Univerzum számos létsíkján okoztak már meglepetést ellenségeiknek. Hogy értsd, miről beszélek, szerintem elég az egyik legismertebb formulájukat, az Árnyéktüzet említenem. A drakolder gyűrű is egy mindenki által ismert, hasznos tárgy, ahogy a drakolder kesztyűt is sokan ismerik. A készlet harmadik darabja, a nyakörv, azonban csak nagyon ritkán kerül ki a drakolderek birtokából, pedig talán ez a legértékesebb mind közül. A drakolder mágusok merő iróniából alkották épp nyakörv alakúvá ezt a varázstárgyat, ezzel emlékeztetve a lerázott rabságra. Ha már legalább 70. szintű vagy, te is felcsatolhatod a nyakadra ezt a széles, díszítetlen fémpántot, és ehhez egyetlen más nyakláncodat sem kell levenned. Az általa kibocsátott védőaura legkézenfekvőbb hatása, hogy az ellenfeled néhány, rád kilőtt vagy feléd dobott lövedékét eltéríti (a kalandozók hárommal kevesebbszer támadhatnak rád távfegyverrel), és a szörnyek által távfegyverrel neked okozott sebzés is feleződik, de van egyéb hatalma is. Például a zárnyitás és csapdaészlelés szakértelmeidet is megnöveli 5-tel, ad +20 támadást, továbbá minden labirintusban végrehajtott mozgásod 2 TVP-vel kerül kevesebbe. Egyéb permanens hatásait csak akkor élvezhetnéd, ha magad is triklem drakolder lennél, ezért ezek mindegyikét nem sorolom fel. Érdekes viszont, hogy ha rajtad van a nyakörv, akkor H 2011 parancsra felrak rád egy varázspajzs varázslatot (feltéve, hogy nincs rajtad ilyen varázslat) külön TVP költség nélkül. A nyakörvet nem adhatod át másnak, és hatása nem adódik össze a Yuin gyöngysoréval, illetve a drakolder kesztyűjével.

GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY)
Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér.

RUBIN KOSZORÚ (1599. TÁRGY)
Ez a gyönyörű aranyból szőtt koszorú apró kis rubinkövekkel van díszítve. Yaurr megrendelésre készült, kifejezetten az Olimpia győztese részére. A rubin koszorú a szerencse kivételével minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, sisakként KFelhető, de mellette hordhatsz másik sisakot! A rubin koszorú természetesen nem átadható.

VIHARDRAGNIT (1930. TÁRGY)
Csupán körömnyi, halványzöld, enyhén áttetsző prizma. Ennyi volna a vihardragnit? Az ékszerész egy ilyen pöttömnyi kis drágakőért nem ad szinte semmit. Ha csupán a mérete, és a kinézete számítana, biztosan nem érne sokat, de a benne rejlő viharmágia már annál inkább megnöveli az értékét! A FOK parancsot használva a nadrágodra, vagy a lábbelid csatjára illesztheted ezt a csodálatos kis kincset, és ekkor az alábbi előnyt élvezed: +10 szerencse, +20 max. ÉP, +20 max VP, +10 harcművészet. A dragnit nem adható át másnak.

FÓKUSZKRISTÁLYOK
Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható.

ÓRIÁSMEDÚZA (940. SZÖRNY)
A mélyvizű tavacskákban bőven akad táplálék minden ragadozónak, legyen az rák, hal vagy egy ilyen áttetsző, puhatestű szörnyeteg, mint az óriásmedúza. Legtöbbször a felszínközeli, melegebb vízrétegben vadászik, maga alá lógatva két méter hosszú, vékonyka csápjait. A csápfonalak végén iszonyú erős bénító méreg van. Olyan hatékony, hogy egy nálánál akár húszszor nehezebb lényt is képes ártalmatlanná tenni, egyetlen mérgező érintéssel. Ha egy csápfonal célba ér, és sikeresen befecskendezi mérgét az áldozatba, azonnal sok száz hasonló nyúlvány tekeredik a szerencsétlenre, halálos szorításban rögzítve, és az emésztőszervbe juttatva azt. Felesleges túlságosan megbíznod varázslásra is képes fegyvereidben, mert az óriásmedúzára az elektromosság egyáltalán nincs hatással.

MOA SZEMLENCSE (1331. TÁRGY)
Ha a moa szemlencsébe benézel az egyik oldalon, a mögötte lévő dolgokat kinagyítva láthatod. Ha a másik oldalról nézel bele, minden picinek látszik. Hm... sokkal hatékonyabb a távcsőnél. A moák csak felcsatolták szemlencséiket, és segítségével akár miniatűr alkatrészekből álló tárgyakat is könnyedén el tudtak készíteni. Talán ez volt az egyik titka mérhetetlenül összetett technikai tudásuknak. Na meg persze intelligenciájuk, amely semelyik, a Túlélők Földjén most élő fajéhoz nem hasonlítható. A tiédhez sem. Így első töprengésedben nem is tudsz rájönni, a moa szemlencsét mire is használhatnád.

HENTELŐ BŐR (1768. TÁRGY)
Az éjfattyakból, az elmúlásuk után általában nem marad hátra más, mint némi származék, és - ha szerencséd van - egy esszencia. Az Og'khor hentelő a ritka kivételek egyike. Ez a tl'urlang, néhány fajtársához hasonlóan, képes képlékeny bőrt képezni a teste köré, amire igazából semmi szüksége nincsen, de segít neki a rejtőzködésben. Hogy mi szüksége egy éjfattynak a rejtőzködésre?? Nos, erre a kérdésre meg fogod találni magad is a választ. De addig is, ha sikerül leölnöd egy hentelőt, ne felejtsd rajta a bőrét, mert igen hasznos matéria! A hentelő bőr tartósításához (így a kinyeréséhez is), 4 csepp toxylra lesz szükséged.

ARANY SÁRKÁNYKÖPENY (1041. TÁRGY)
Ha az arany sárkányköpenyt magadra öltöd, gyomorfelkavaró érzés uralkodik el rajtad, és el fog telni pár perc, míg mindez stabilizálódik. A kellemetlen élményért a köpenybe szőtt mágikus fonalak a felelősek, melyeknek speciális feladatuk van: az általuk alkotott védőaura segítségével a köpeny gazdája képes lesz az életben maradásra másik létsíkokon is. Persze ez csak az alap létfunkciók működésében segít (kapsz levegőt, és nem robbansz fel azonnal a nyomáskülönbségtől), a többi dologra, ami ott vár rád, semmilyen tárgy nem készíthet fel. De a köpeny ilyetén működésének ára van: a mágikus kisugárzás negatívan befolyásolja bizonyos harci értékeidet: szerencséd 3-mal, védettséged 10-zel csökken. Az már csak apró vigasz, hogy a tekintetet vonzó öltözet okozta ámulatot kihasználva eggyel több támadást adhatsz le a jobbkezes fegyvereddel. A tárgy nem átadható, csak alakváltók viselhetik.

ANTIMÁGIKUS GOBLIN (7411. SZÖRNY)
A goblinok ritkán mutatkoznak a felszínen, hiszen otthonuk a hegyek mélyén található. Most, hogy mégis találkozol egyikükkel, el kellene gondolkodnod rajta, hogy vajon mi lehet ennek az oka. Valami kiűzte a goblinokat a hegymélyi járatokból? Mert ha így van, akkor nagy a baj odalenn! Az antimágikus goblinra kár bármilyen varázslatot vesztegetned, ugyanis tökéletesen immúnis mindennemű mágiaformára. Nem tudjuk miképpen jutott erre a fejlődési fokra, de így van. Cserébe ő maga is képtelen varázslatokat létrehozni. Ha mindebből arra következtetnél, hogy akkor könnyedén, egy-kettőre felkockázhatod őkelmét, gyorsan óvva intelek, hogy csak kevés, az antimágikus goblinnál gyorsabb teremtmény rohangál szerte e planétán! Hihetetlenül nehéz eltalálni őt. Ha mégis sikerül, akkor persze általában egyetlen ütés is elég neki, hogy átszenderüljön a nagy goblin vadászmezőkre.

KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY)
Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz.
A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet).

SÖTÉT ELF PAPNŐ (7424. SZÖRNY)
A sötét elfek hitvilága nem kapcsolódik a valódi istenekhez, és az általuk istenekként félt entitások sem rendelkeznek valódi isteni hatalommal. Ez azonban nem akadálya annak, hogy a papnői valódi hatalmat nyerjenek a mentoruktól, és annak sem, hogy ezzel a hatalommal vígan porba sújtsanak téged, ha kedvük úgy hozza. A sötét elf családok legtöbbje valójában egy másik dimenzióból idecsalt démont vagy őselementált imád. Papnőik őt táplálják életerejükkel, energiájukkal, áldozataikkal és tőle kapják varázserejüket is. A papnők épp ezért nagy-nagy változatosságot mutatnak mind harci tudásukban, mind varázslataik jellegében. Nincs hát jól bevált recept a velük való összecsapáshoz. Bízz a szerencsédben, ha már a varázslataidban úgy sem bízhatsz.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 Életpont: 395/231 Jellem: jó (132) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 314/53 Pénz: 1482 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 38/0 Pszi pont: 73/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1763 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 885 TP-t kaptál. Jelenleg 1 056 683 TP-d van. A következő szinthez még 143 317 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, ongóliant, ősdentor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 29/16 (+8%)
lőfegyverek: 27/89 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,32 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,36
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59, 92, 86, 89, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/92 (+24%) 2. nyomkövetés: 36/59 (+24%) 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 10/65 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/20
7. titkosírás: 2/79 8. felderítés: 5/23 9. szörnyidomítás: 4/35
10. teológia: 25/34 (+5%) 11. taumaturgia: 19/66 (+16%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/88 (+10%) 14. zene: 3/25 15. szörnyismeret: 18/16 (+22%)
16. pszi: 13/67 (+7%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 8/76 (+3%)
19. bányászat: 21/22 (+24%) 20. testépítés: 12/61 21. úszás: 3/53
22. főzés: 8/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), univerzum nektárját (#634) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), ezoterikus mardel (#184), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! (teljesítve)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 82, 86, 89, 92, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59385.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1006 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 5 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 13 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
50 tünde nyíl (#554) 11 * tüske (#22) 63 ubuk tüske (#131)
10 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291) 1 ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 obszidián függő ($195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811)
1 nap szimbólum (#141) 3 nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 obszidián karkötő (#229) 1 * ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 ezüst gyűrű ($180) 4 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
14 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 67]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 32]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 209]
12 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 212]
7 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 120]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 14 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
1 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576)
1 gernim balzsam (#1894) 10 halálkristály (#2372) 1 kaja (#2)
2 kaleidoszkóp (#1269) 4 keg gomba (#1615) 1 kentaurusz kürt (#1643)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 3 Korrum pálcája (#1545)
3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 3 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 20 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818) 5 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 3 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 10 csuklyavirág (#133)
6 dözmöng szív (#122) 6 ezüstdarab (#326) 2 fabontó (#106)
8 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
6 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 27 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 1 halcsont (#390) 14 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 2 királygyík bőr (#44)
16 kőszem (#304) 32 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 ormánygőte csont (#21) 31 pirkit (#153) 7 polip szívóka (#391)
3 púderkő (#119) 5 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
4 remák szív (#264) 4 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 64 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 Tiume batyuja (#660) 3 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
11 varányszem (#30) 5 vasérc (#152) 12 xirnox szív (#213)

Összsúly: 114.08 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1202 arany (#50) 20 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
47 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99) 2 gromak bőr (#268)
7 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331)
4 nyílvessző (#108) 2 púderkő (#119) 1 rövid íj (#107)
5 szvó-ektoplazma (#151) 6 tinta (#101) 1 tolmokov-koktél (#351)
4 tükör (#43) 6 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)
1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst gyűrű (#180) 2 fabontó (#106) 10 fűszertartó (#210)
2 kaleidoszkóp (#1269) 1 kentaurusz kürt (#1643) 2 királygyík bőr (#44)
2 magszim bél (#103) 1 smaragd kulcs (#241) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szögletes kő (#17) 50 tünde nyíl (#554) 1 vapár ág (#110)
10 vizestömlő (#3) 6 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
29
30
31
32
33
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), szopógödör (#177)
(183,32) fogadó # (#621), Rilly Zunna (6105. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek