Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 9. 15h:06' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
ek 7 19 1 | t. energia kisütése: 7 19 1 |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
t 137 | támadod a 137. szörnyet |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a karmos tankány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [143,25] Továbbra is síkságon vagy.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [145,25] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy phua-kúpot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [147,25] Szűnni nem akar a zöld síkság.
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a légirozmár testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,25] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet.
ek 116 67 313 | t. energia kisütése: 116 67 313 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[151,25] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 15 (19) | Életpont: | 265/233 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 378/4 | Pénz: | 1547 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 139/232 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/56 (+40%) | szúrófegyverek: | 24/30 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/8 |
lőfegyverek: | 5/18 | dobófegyverek: | 21/86 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/77 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 29/106 | 3. mászás: | 5/45 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 8/57 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 5/17 (+11%) |
7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 5/89 | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 23/29 (+25%) | 11. taumaturgia: | 24/91 (+2%) | 12. versengés: | 5/29 (+27%) |
13. zene: | 2/49 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 14/56 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/100 (+11%) | 18. bányászat: | 8/50 |
19. úszás: | 8/83 (-78%) | 20. főzés: | 10/105 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 67% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
420 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 7 | kaja (#2) | |||
4 | ragasztó (#83) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) |