Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 16. 15h:09' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
fm 105 | feltételes mászás 105 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 745 | használod a 745. tárgyat |
kf 817 532 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 532. tárggyal |
kf 1345 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 1346. tárggyal |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [152,25] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr szentélyét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [154,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy gumifát. Látsz egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ezoterikus mardel bal első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. Eldobod az értéktelenné vált áeratikus hasnyák trófeát, és kinyersz egy alkalmas vadász quwarg trófeát. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [156,27] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [157,27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,28] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy kisebb quwarg isten volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
szk 148 | keresed a 148. szörnyet |
v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY) Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli. |
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY) A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
MÁGUSÖLŐ (422. TÁRGY) A Mágusölő egy speciális kard, amelyet mágusok elleni harcra terveztek. A Mágusölő alapsebzése 5D6+2, de ha olyan szörny ellen használod, amely támadó varázslatot használ, kapsz +5 sebzést. Kalandozók ellen ezt a bónuszt nem kapod meg. A fegyver képes azokat a lényeket is megsebezni, amelyeket csak mágikus úton lehet megsebezni. A Mágusölő önálló akarattal rendelkezik, ezért 20-as vágófegyver szakértelem szükséges ahhoz, hogy biztonsággal forgasd. Ha esetleg ezt a fegyvert mágikus úton akarod előállítani, szükséged lesz egy din formázó mintára, 10 kvazárra, egy xirnox szívre, egy moa jádekőre, 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 150 TVP-re. |
BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY) Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül). |
ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY) A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (44) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 15 (21) | Életpont: | 266/170 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (30) | Varázspont: | 384/1 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 139/240 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/56 | szúrófegyverek: | 24/40 (+10%) | ütőfegyverek: | 2/8 |
lőfegyverek: | 5/18 | dobófegyverek: | *21/100 (+14%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/88 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 29/106 | 3. mászás: | 5/59 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 8/65 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 5/17 |
7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 5/100 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 23/30 (+1%) | 11. taumaturgia: | 25/8 (+17%) | 12. versengés: | 5/29 |
13. zene: | 2/49 | 14. szörnyismeret: | 14/56 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/100 | 18. bányászat: | 8/68 (+18%) |
19. úszás: | 7/83 (-100%) | 20. főzés: | 10/105 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 67% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 6 | madártoll (#112) | |||
13 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |