Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 15. 9h:05' EZ A 385. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 386. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3878 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 568 | leveszed/lerakod az 568. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 29 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 28 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 139, gyógyulás: 27, összesen: -112 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+23 varázspont). 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [116,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+23 varázspont). 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 39, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [116,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+23 varázspont). 1 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [116,84] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 30, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [116,83] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 31, gyógyulás: 34, összesen: +3 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [116,81] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [115,80] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
ef 15 503 | energia fejlesztése 15 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
hu 181 329 233 | hulladék: 181 329 233 |
hu 265 | hulladék: 265 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
kb 317 160 445 | kiveszel a bankból a 317. tárgyat (160 darabot) |
bb 1113 56 522 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (56 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY) A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van! Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
Erő: | 33 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 125 cm |
IQ: | 22 (32) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 20 (28) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 450/623 | Jellem: | jó (360) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (41) | Varázspont: | 849/479 | Pénz: | 825 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 59/50 | Pszi pont: | 164/28 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/64 (+53%) | szúrófegyverek: | 28/53 (+2%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 12/70 | dobófegyverek: | 19/74 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) max. 1 db (5 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
114,79 mezőn táborozol |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 179 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/9 | 2. nyomkövetés: | 40/27 (+24%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 26/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/0 | 6. gyógyítás: | 19/29 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 11/1 | 9. szörnyidomítás: | 2/4 |
10. teológia: | 23/49 (+19%) | 11. taumaturgia: | 61/79 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
13. versengés: | 9/23 (+9%) | 14. zene: | 16/5 | 15. szörnyismeret: | 25/61 (+20%) |
16. pszi: | 20/9 (+17%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 4/4 |
19. bányászat: | 2/45 | 20. testépítés: | 21/77 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
purifikátor (#157), vortexmágus (#418), smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 11 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9972,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | csábmosoly (#16) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
Familiárisod egy széncinege. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 115 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 985 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kristálygömb (#265) | 141 | mákrózsa virág (#56) | |||
20 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 8 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vassisak (#160) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|