Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Amyrro
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés (1)
HKK Online V1.0 (11)
Versenyhirdető (1831)
Karaktert keresek !!! (721)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (2)
Lapötletek (65015)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Debbie O'Connor 126. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 17. 15h:11'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 28
Extra forduló: 17

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,5] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 kaját (56 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 tinta (eladási ár: 30 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belsõ szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegõ felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltûnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengetõ muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következõ pillanatban hihetetlenül jólesõ érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.) - Jól van, hûséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentõsen elõremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál. - Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelzõ homályos alak lassan eltûnik, bár a templomot körüllengõ mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belsõ szentélybõl, és még sokáig imádkozol a külsõ kõpadokon. Istened ennek örülni fog. Bad G., amikor összefutottatok, adott neked egy vizestömlõt, 10 madártollat, 12 álomport, 2 grifftojást (ld. enc.), egy hebrencs állkapcsot, 2 magszim belet, egy szárnyas hernyót és egy réz papi karkötõt (ld. enc.). Varázserõd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 703 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 249.]


fgo 30 felt. gonoszkodás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 189.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

v 6 7 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[104,6] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [103,7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Mosolyogva kidobod a nevetséges erszényes elkarog trófeát, és diadalmasan beszerzel egy epokitféreg trófeát. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Elenios hívõi építették. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 5 tüskét. [25 pontot használtál fel, van még 154.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tûnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! [10 pontot használtál fel, van még 144.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[103,8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élõholt quwarg. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lõ rád. 17 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [104,9] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hmm, csak egy vérfürdetõ magszim. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdetõ magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted a vérfürdetõ magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A vérfürdetõ magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a vérfürdetõ magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csápjaival a vérfürdetõ magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérfürdetõ magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [104,10] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 kerek követ. [39 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 mozogsz délkeletre
[105,11] A dombságot elhagyod, sûrû erdõbe érkeztél. [10 pontot használtál fel, van még 57.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 mozogsz délkeletre
[106,12] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mancsával a nektoraf megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Mielõtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Elmúlt a vámpirizáció hatása. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a férfi letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. A pihenõ figura holmijához közelítesz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielõtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a törpe férfi letáborozott. Megvárod a megfelelõ pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl. Találkozol egy barna, rövid hajú, szürke szemû gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Fegyverzetét egy sötét motyogó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy kõkést tart. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Alson a Mágus. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összefutsz egy rövid õsz hajú, csillogó szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Felszerelését egy pattanóböde trófea, egy karmos tankány trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy kõkést tart. Tisztán érzed auráját: õ is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Demura Bácsi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. [23 pontot használtál fel, van még 29.]

e 40 élelemszerzés 29 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [29 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következõ körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségû munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Elõször is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezõjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem mûködnének. A következõ kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés elõnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetõleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtõzõ grifflények fészkébõl lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

RÉZ PAPI KARKÖTÕ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötõt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erõssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötõ hatása nem adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezõn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendõ oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben elõrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtõl származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebbõl a kivételes nedûbõl. Tárolásához szent kehely szükséges.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra elõször ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetõleg vágófegyverrel.

VÉRFÜRDETÕ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdetõ magszim a húsevõ magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerû bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza õket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnõtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdetõ magszim beleiben hihetetlen hõ termelõdik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.



KARAKTERLAP
Debbie O'Connor, egy szõke, göndör hajú, zöld szemû ember nõ vagy. Dornodon eljövendõ papja vagy. Papi hited: 96. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

 Erõ:23 (24)  Szint:15  Merészség:4/4 Magasság:175 cm 
 IQ:22 (24)  Támadás:20  Agresszió:4 Testsúly:99 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:24  Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:16  Életpont:252/245  Jellem: gonosz (160) Tul. pont:
 Szerencse:18  Varázspont:182/1  Pénz:274 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/0         EFejl:
Eddig összesen 501 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3681 TP-t kaptál. Jelenleg 117016 TP-d van. A következõ szinthez még 2984 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, tüskés harci gromak, epokitféreg. A 109. fordulódban 148 arany került a bankszámládra. 183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek: *20/100   ütõfegyverek:1/78
  lõfegyverek: 15/96 (+9%)       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); kerek kõ (#19) (10 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/39 (+20%)   2. nyomkövetés: 32/86 (+16%)   3. lopás:23/26 (+8%)
  4. csapdakészítés: 9/96 (+5%)   5. csapdaészlelés: 14/20   6. gyógyítás:31/47
  7. titkosírás: 2/44   8. felderítés: 2/66   9. szörnyidomítás:1/94
  10. teológia: 11/33 (+28%)   11. taumaturgia: 3/35 (+8%)   12. szerencsejáték:3/9
  13. szörnyismeret: 4/28   14. zárnyitás: 5/45   15. vadászat:12/15 (+59%)
  16. bányászat: 1/47       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
lopsz az elfektõl (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a 3808. karaktertõl (3808) kaját (#2)
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP)szárazság (#48, 6 VP)puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)  
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1   kígyóbõr kesztyû (#49)
1 * lánckesztyû (#230) 1   nagy vaspajzs (#161) 1 * sárga erõöv (#276)
2   tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû nyíl (#94) 1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111)
6   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1 * orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 12 * tüske (#22)
5   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) 1   ezüst karkötõ (#158) 1 * obszidián függõ (#195)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   réz papi karkötõ (#307)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
4   fáklya (#36) 3   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
22   kaja (#2) 1   kristálygömb (#265) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 90]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 25]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 21   álompor (#396) 2   darázsszárny (#652)
1   drótszõr (#37) 1   fekete gyöngy (#99) 2   grifftojás (#179)
1   gyíkfû (#201) 5   gyöngymangó (#135) $1   hebrencs állkapocs ($130)
6   kaktusztüske (#114) 12   madártoll (#112) 3   magszim bél (#103)
3   mákrózsa virág (#56) 2   mocsári penke (#148) 2   nektoraf faggyú (#667)
1   ormánygõte csont (#21) 1   pirkit (#153) 5   rézdarab (#70)
2   rókafarok (#124) 3   smirglilevél (#29) 6   sünmedve tüske (#14)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   tükör (#43) 1   varányszem (#30)
2   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 43.64 kgMegterheltség: 75%
GYJ: Legalább 4 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 6 kerek kõ (#19)
1 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 szent kehely (#257)
5 tüske (#22)        



E körben tett lépéseid térképe

(103,7) epokitféreg (#147), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, Elenios oltár
(103,8) élõholt quwarg (#202), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), ork sámán (#345)
(104,9) vérfürdetõ magszim (#148)
(104,10) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(106,12) tetemember (#123), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, nektoraf (#355), egy ember férfi,
egy törpe férfi, Alson a Mágus (1537. kalandozó), Demura Bácsi (5587. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.