126. forduló, 128. forduló, Ninett Mada összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 13. 9h:08'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4647
SZÁMLA : XXXX

NINETT MADA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Fafejű a Tudóssal. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: parancsnok. Ruházatát egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon újból összefutsz Fafejű a Tudóssal. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Fafejű a Tudóssal. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon megintcsak találkozol Fafejű a Tudóssal. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon ismét összefutsz Fafejű a Tudóssal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon ismét összeakadsz Fafejű a Tudóssal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon ismét összeakadsz Fafejű a Tudóssal. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
A 2. napon összeakadsz egy kopasz, teljesen vak, borzasztó hosszú szakállas ember férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötőt, egy réztornyot, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Tb.gátló Vlagyimir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon megintcsak összefutsz Fafejű a Tudóssal. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hős harcospapokat megjelenítő alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, előtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1059. hetének nyerőszámai: 6, 3, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 260.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

tv 110 31 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ftv 47 51 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot az 51. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

flh 12 249 felt. lőfegyver haszn. 12 a 249. tárggyal
Ok, FLH 12 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

v 6 9999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

hh 1100 1546 1546 használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 254.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 252.]
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 252.]
[A parancs tárolásra került.]

d 33 3 eldobod a 33. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

szm 149 megölöd a 149. szörnyet
Túl sok kaját eszik a szőrös bozsó: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szőrös bozsó jobb lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös bozsó testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A szőrös bozsó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,88] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy púdersziklát. Találsz egy templomot. Chara-din híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Lorelai-jal. Ő Vemhes Guppi felesége! Chara-din kisebb papja. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy jegygyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy q. irtó éremet, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Cara el Chennel. Chara-din eljövendő papja. Egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Gaz Ellával. Ő Pumuk-Lee felesége! Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy réztornyot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Fürge Gyopi fattyával. Chara-din eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy rejtőköpenyt, egy réztornyot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy Ciang Csí trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[8 pontot használtál fel, van még 244.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[129,88] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 360 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 40 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók! (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [131,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [77 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[132,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rohansz. Vadászkéssel felnyitod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 15 életpontot vesztettél. Vadászkéssel megcsapod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [133,88] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [134,87] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [60 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[135,87] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [136,87] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [137,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [72 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 20 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 8 512 energia fejlesztése 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 1, 25.
Jelenleg 2338 felépült monolit, és 1977 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

KARAKTERLAP

Ninett Mada, egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din kisebb papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 18 Merészség: 8/1 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 27 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 274/274 Jellem: gonosz (142) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 328/129 Pénz: 4039 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/7 Pszi pont: 71/33
Eddig összesen 585 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 029 TP-t kaptál. Jelenleg 275 250 TP-d van. A következő szinthez még 64 750 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, hadroszaurusz, áeratikus hasnyák. A 104. fordulódban 5331 arany került a bankszámládra. 5757 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/33 vágófegyverek: 3/72 (+8%) ütőfegyverek: 17/34 (+18%)
lőfegyverek: 6/10 dobófegyverek: 20/36 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
137,87 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/94 2. nyomkövetés: 14/106 (+40%) 3. lopás: 1/93
4. mászás: 12/68 (+418%) 5. csapdakészítés: 10/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/100
7. gyógyítás: 31/43 8. titkosírás: 3/32 9. felderítés: 5/61 (+44%)
10. szörnyidomítás: 7/9 11. teológia: 16/41 (+19%) 12. taumaturgia: 13/75 (-293%)
13. szerencsejáték: 2/47 (+11%) 14. versengés: 7/21 (+18%) 15. zene: 3/28
16. szörnyismeret: 3/79 17. pszi: 9/55 (+17%) 18. zárnyitás: 6/62
19. vadászat: 4/77 20. bányászat: 15/32 (+28%) 21. testépítés: 2/95
22. főzés: 9/37 23. csapatmunka: 2/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) varányszemet (#30), a törpéktől (3) varányszemet (#30), a gnómoktól (6) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72) áldomás (#6)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), kisebb tűzlehelet (#110), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) káoszcsapás (#200) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) hhaar burka (#32) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> kardfogú fülemüle (#146)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1647 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 főnixtoll (#563) 3 lapockacsont (#33)
2 óndarab (#85) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1)
10 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814)
1 kőszem (#304) 1 magszim bél (#103) 4 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 6 tinta (#101)
13 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138
86
87
88
89
90
(128,88) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 23. jellempróba, érclelőhely, Lorelai (1731. kalandozó), Cara el Chen (3651. kalandozó), Gaz Ella (4113. kalandozó), Fürge Gyopi fattya (4633. kalandozó)
(129,88) 42. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(130,87) márványtorony (#175), Elenios oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(131,88) phua-kúp (#372)
(132,89) márványtorony (#175), 27. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136)
(133,88) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), 29. jellempróba
(134,87) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), kétfejű troll (#163)
(135,87) márványtorony (#175), művészi porolit (#720)
(136,87) karmos tankányok (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 27. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(137,87) mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezentúl nincs korlátja annak, hogy egy fordulóban hány feneketlen tóban lehet úszni. Ugyanabban a tóban továbbra is csak fordulónként egyszer lehet úszni.
* - Javult a feneketlen tavak kincstáblája. Mivel itt nincs a szó szoros értelmében vett kincs (nincs feneke a tónak), ezért a tóban található szörnyek dobnak több és jobb kincset. Ennek következtében a tómélyi barlangban is kicsit több és jobb lett a kincs. Egy kis ízelítő a feneketlen tó új kincseiből: kreiton agy, kreiton esszencia, immunitás kövek.
* - Egy acéltűz nyílvesszőből és egy kronoplazmából mostantól 1 TVP-ért 10 árnyékvessző gyártható.
* - A tompítás ezentúl egvéd a légbilincs minden hatásától.
* - A bénító csapáshoz hasonlóan a bénító sebzés (555. KT képesség) sem hat a fürkészekre.
* - Új ősteológia varázslat került a játékba.
* - A karakterlap tárgylistájában azoknál a tárgykategóriáknál, amikből többet is felvehet a karakter, kiírja, hogy mennyit vehet fel maximum, és jelenleg mennyi van KF-elve.

Üzenet küldése a karakternek