Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 15. 13h:00' EZ A 168. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 169. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3934 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 441 0 0 | használod a 441. tárgyat |
d 8 10 | eldobod a 8. tárgyat (10 darabot) |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
kt 2452 2 | elkészíted a 2452. tárgyat (2 darabot) |
h 2452 | használod a 2452. tárgyat |
im 3 | imádkozol |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 1 20 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
149 | 150 | 151 | |
37 | |
|
|
38 | |
|
|
39 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó hosszú szakállát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Angolna szálkával megdöföd a Blounther apó bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 372 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 208, gyógyulás: 69, összesen: -139 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Angolna szálkával megdöföd a hegyi góliát testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 70, gyógyulás: 57, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronotapír bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír jobb első lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fegyvered 69 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 110, gyógyulás: 103, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Angolna szálkával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Angolna szálkával megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 841 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 177, gyógyulás: 126, összesen: -51 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és 2 vasérc. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 6 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ve 363 10 | megveszed a 363. tárgyat 10 |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf bal oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Angolna szálkával jól megszurkálod a domináns morf testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fegyvered 59 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot sebeztél. A domináns morf fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 114, gyógyulás: 90, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf jobb első lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf egyik nyakát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fegyvered 66 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 44 életpontot sebeztél. A halálos morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 193, gyógyulás: 77, összesen: -116 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán jobb vállát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Angolna szálkával megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fegyvered 54 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 119, gyógyulás: 32, összesen: -87 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf egyik karját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A változatos morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 80, gyógyulás: 35, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [152,39] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 67, gyógyulás: 24, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [153,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A halálos morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 103, gyógyulás: 47, összesen: -56 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf jobb első lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A védelmező morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf bal első lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A védelmező morf leken néhány pofont. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 70, gyógyulás: 105, összesen: +35 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 869 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 8.]
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
h 949 10 | használod a 949. tárgyat |
ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
e 16 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
ÉLETSZÍVÁS II. (80. VARÁZSLAT) Az életszívás, a növényi életenergia sejtregenerálásra fordítása pitiáner az előtted megnyíló újabb távlathoz képest: állatok, szörnyek életerejének elszipkázása! Mivel a varázslat hosszadalmas, és tenyeredet végig az áldozatra kell tapasztanod, a varázslat kizárólag elfogott szörnyiedre alkalmazható, a V 80 <szörny> paranccsal. A varázslat hatására a szörnyed életpontjainak függvényében gyógyulsz, és a szörny természetesen elpusztul. Elmondása 12 VP-be és 5 TVP-be kerül. Alkalmazható a föld alatt, labirintusokban is, ráadásul a max. ÉP-d másfélszereséig vagy képes vele gyógyulni, hasonlóan a vámpirizációhoz. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
VÁLTOZATOS MORF (7626. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A változatos morfok a Verem legmélyének őrei. Mindegy, milyen alakban találkozol velük, készülj fel rá, hogy NAGYON veszélyesek! |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
Erő: | 49 (59) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 (21) | Védekezés: | 63 (68) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/178 év |
Egészség: | 14 (20) | Életpont: | 586/440 | Jellem: | gonosz (104) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (48) | Varázspont: | 561/433 | Pénz: | 89939 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 54/16 | Pszi pont: | 101/37 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 5/25 | szúrófegyverek: | 30/38 (+20%) |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 27/7 (+7%) |
dobófegyverek: | 9/68 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
154,39 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 154 |
Legfeljebb 34 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 985 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/43 | 2. nyomkövetés: | 17/43 (+5%) | 3. mászás: | 11/14 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 12/73 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 12/44 | 6. gyógyítás: | 7/35 |
7. titkosírás: | 2/3 | 8. felderítés: | 11/79 | 9. szörnyidomítás: | 3/27 |
10. teológia: | 23/20 (+64%) | 11. taumaturgia: | 39/41 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 8/9 | 14. zene: | 2/84 (+15%) | 15. szörnyismeret: | 13/24 (+34%) |
16. pszi: | 16/11 (+13%) | 17. zárnyitás: | 2/3 | 18. vadászat: | 6/27 |
19. bányászat: | 11/43 | 20. testépítés: | 42/64 | 21. úszás: | 2/24 |
22. csapatmunka: | 1/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (7,10) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
láth. észlelése (#78) | láthatatlanság (#76) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | 22. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 72, 73, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 44, 49. |
Kész: 16, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 34, az összesen kapott pontszám: 3430. (összesen ölhető: 192 ) | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 109. Szerzett pont: 13816. Beállított erő: 0 Összpont: 13816 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
a halál érintése (136) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
kihívás (206) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
sötét rúna (297) |
pszionikus védelem (307) |
sötét rúna II. (359) |
élőholt kísérők (360) |
tudati feketemágia (390) |
a mágia szeretete (393) |
szórd két kézzel (397) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 73 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2793 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsttőr (#322) | ||
2 | méregfog (#1553) | 8 | orgyilkos tőr (#225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 4 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 6 | szögletes kő (#17) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | parittya (#18) | ||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 11 | ezüsttollú nyíl (#363) | 28 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
12 | mérgezett tüske (#23) | 17 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
11 | tüske (#22) | 45 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | bogyógránát (#430) | 5 | esszenciakristály (#350) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mihlanil dobótőr (#599) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kvatáns pajzs (#1829) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 2 | királyi korona (#338) | |
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | kvazár sisak (#266) | 3 | mentát korona (#1559) | ||
1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||
1 | ryuku sisak (#688) | 1 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
2 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | ryuku köpeny (#693) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | tőrvető vállszíj (#1943) | |
Kesztyűk | ||||||||
4 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
1 | * | vascarai csizma (#370) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
7 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 4 | obszidián függő (#195) | |||
1 | * | rubin fülbevaló (#673) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | tűztagadó (#1979) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | csontamulett (#711) | 8 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | gólem talizmán (#811) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | ||
2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | |
2 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
1 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | mászó-karperec (#392) | 2 | mentát karkötő (#1551) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | smaragd karkötő (#707) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
42 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | aranygyűrű (#193) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
6 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | háború gyűrűje (#722) | 1 | hoarián ujjkarika (#1347) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | ezüst emlékérem (#2736) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Nyergek | ||||||||
1 | féregnyereg (#1532) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
12 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 47] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 35] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 155] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
5 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 22] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 25 | áldott kő (#642) | |||
1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 8 | aranytű (#272) | 1 | Aritma varázsgömbje (#2126) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
4 | Fairlight szütyője (#2108) | 4 | fáklya (#36) | 9 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 41 | gyakorlómedál (#2729) | 32 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 41 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | ||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
3 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | 9 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
4 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
13 | megsemmisítő (#1540) | 1 | morf esszencia (#2452) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | nerub gyógyital (#1873) | 2 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
6 | ork csodaszer (#1228) | 10 | + | pszi kő (#248) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | ||
12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
17 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vaskulcs (#183) | |||
4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 9 | álompor (#396) | 6 | aranytoll (#572) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 2 | átlátszó morfplazma (#2451) | 8 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | 4 | bordacsont (#16) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | 15 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
94 | drótszőr (#37) | 3 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 10 | ezüstdarab (#326) | 4 | fabontó (#106) | |||
3 | fehér morfplazma (#2445) | 23 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
4 | galachmit (#310) | 9 | grákóbőr (#41) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 45 | gyöngymangó (#135) | 2 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
15 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 2 | kék orchidea (#68) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
15 | kőszem (#304) | 2 | kvazár (#244) | 1 | lapkorong (#80) | |||
9 | lidércesszencia (#1074) | 3 | lila morfplazma (#2448) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
99 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | 38 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 12 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 9 | mocsári penke (#148) | 4 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 5 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
15 | purifikátor háj (#269) | 52 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
4 | rakolits por (#669) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | raptor karom (#281) | |||
14 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 9 | smirglilevél (#29) | 41 | sünmedve tüske (#14) | |||
4 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
5 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 20 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
8 | Thargodan esszencia (#328) | 13 | tigroszlán fog (#63) | 2 | Tiume batyuja (#660) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | |||
46 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 28 | vasérc (#152) | |||
13 | vízionár szem (#102) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | 14 | xirnox szív (#213) | |||
4 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 272.90 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 299 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 34 | bruhatagnyelv (#1230) | 32 | ezüstdarab (#326) | 35 | grifftojás (#179) | 770 | gyógykenőcs (#313) | 14 | kreiton esszencia (#892) | 111 | pirkit (#153) | 14 | rókafarok (#124) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 9 | titanitdukát (#1480) | 2 | tyrex csont (#280) | 12 | varkaudar csont (#1113) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2457 | arany (#50) | 2 | angolna szálka (#1465) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | szöges bunkó (#8) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 10 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 29 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 4 | manakristály (#500) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | morf esszencia (#2452) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | remák szív (#264) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|