128. forduló, 130. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:08'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,77] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 rejtőköpenyt (30 arany kikiáltási áron), 1 tankány karmot (20 arany kikiáltási áron), 66 tüskét (100 arany kikiáltási áron), 3 csontpálcát (90 arany kikiáltási áron), 5 mérg. ubuk tüskét (10 arany kikiáltási áron), 2 zárnyitó készletet (150 arany kikiáltási áron), 1 dorony dudát (70 arany kikiáltási áron), 4 fülemüle agyart (160 arany kikiáltási áron), 3 királygyík bőrt (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 rejtőköpeny (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 66 tüske (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 3 csontpálca (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 2 zárnyitó készlet (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 4 fülemüle agyar (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 mérg. ubuk tüske (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 tankány karmot, 1 dorony dudát, 3 királygyík bőrt.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+303 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 760. hetének nyerőszámai: 2, 12, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 178% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

dd 22 eldobod a 22. tárgyat
Sajnos nincs nálad tüske. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 275 235 44 hulladék: 275 235 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony dudát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

hu 128 141 329 hulladék: 128 141 329
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladékgyűjtés törölve: nap szimbólum. Hulladékgyűjtés törölve: csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ftv 44 154 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,77) a 60. labirintus bejárata

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 dorony dudát 28 aranyért, 3 királygyík bőrt 9 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 35 madártollat 35 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 pirkitet 2 aranyért, 3 ragasztót 3 aranyért, 3 sallank karmot 6 aranyért, 7 ugh mérget 14 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 289.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 259.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 229.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megkarcolod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [135,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[136,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,76] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 92 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [138,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[138,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy megsebesített quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 98 életpontot sebeztél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [138,73] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült quwarg harcos közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [138,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 160.]

m 8 mozogsz északra
[138,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[5 pontot használtál fel, van még 155.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 12 15 17 mozogsz 12 15 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 1896 5827 571 leírod az 1896. kalandozónak az 5827. kalandozót az 571. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Tohony a Melák. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 1896 1987 640 leírod az 1896. kalandozónak az 1987. kalandozót a 640. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thór pörölyét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 1896 3953 649 leírod az 1896. kalandozónak a 3953. kalandozót a 649. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 1896 6666 670 leírod az 1896. kalandozónak a 6666. kalandozót a 670. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 4420 230 290 leírod a 4420. kalandozónak a 230. szörnyet a 290. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) energiapajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 4420 233 296 leírod a 4420. kalandozónak a 233. szörnyet a 296. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

in 4420 235 297 leírod a 4420. kalandozónak a 235. szörnyet a 297. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 148 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 20 (23) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 21 (24) Védekezés: 40 Menekülés: 15 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 328/302 Jellem: jó (457) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (38) Varázspont: 762/170 Pénz: 6269 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/2 Pszi pont: 168/246 EFejl: 40
Eddig összesen 746 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4989 TP-t kaptál. Jelenleg 396789 TP-d van. A következő szinthez még 53211 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 14504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 23 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 22
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 28 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 12 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 19 11. taumaturgia: 42 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89) 1 dorony duda (#235)
3 királygyík bőr (#44) 2 gromak bőr (#268) 5 kaja (#2)
34 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 pirkit (#153)
3 ragasztó (#83) 2 sallank karom (#128) 3 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
20 isteni könnycsepp (#260) 4 kaktusztüske (#114) 1 tankány karom (#237)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,77) a 60. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(134,76) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153)
(135,77) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), pattanóbödék (#145)
(136,76) Leah oltár
(137,76) márványtorony (#175), Elenios rúnaköve, oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(138,71) patak, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)
(138,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 38. jellempróba
(138,73) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(138,74) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, quwarg harcos (#201), karmos tankány (#137)
(138,75) 34. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek