12. forduló, 14. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 14. 8h:56'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,18] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bőrpáncélt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 45 elkészíted a 45. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen kis bőrpajzsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 45 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 7 elkészíted a 7. tárgyat
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kőhegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 78.]

kf 7 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[26,17] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy királygyík. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyengén megütöd a királygyík bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a királygyík farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a királygyík testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [26,16] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy királygyík. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a királygyík nyelve! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a királygyík testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

gyk 11 30 gyakorolsz a 11. tárggyal 28 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [28 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Ez a 13. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 95/83 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 52 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 48 TP-t kaptál. Jelenleg 648 TP-d van. A következő szinthez még 352 TP szükséges. Trófeád: gátvakond. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 (+1) szúrófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 2

26,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 6 5. vadászat: 1 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 3 csontkés (#11) 1 * kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
14 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37) 1 királygyík bőr (#44)
2 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21) 9 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 1 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30)

Összsúly: 24.44 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 1 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 bőrpáncél (#51) 3 szárnyas hernyó (#69)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27
15
16
17
18
19
(25,18) törpe házikó (#532)
(26,16) királygyík (#26), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska
(26,17) királygyík (#26)

Üzenet küldése a karakternek