12. forduló, 14. forduló, Aria összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 15. 9h:09'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4619
SZÁMLA : XXXX

ARIA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 7 elkészíted a 7. tárgyat
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 146.]

f 4 15 kísérletezel a 4. tárggyal a 15. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bunkósbotot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 9 elkészíted a 9. tárgyat
Legyártottál 1 bunkósbotot. [12 pontot használtál fel, van még 124.]

ff 9 7 64 felt. fegyverváltás: 9 7 64
Felt. fegyverváltás: << bunkósbot << kőhegyű lándzsa << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+11 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 94.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[38,-6] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy legyengült piromenyét. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tigroszlán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a tigroszlán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a tigroszlán nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 47 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 75.]

m 3 mozogsz délkeletre
[39,-5] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gorombilla. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorombilla testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 65.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 45.]

be 14 bemész a 14. titkos labirintusba
A félhomályos erdőben tapogatódzva észre sem veszed az első romot, amíg belé nem botlasz. Valahol itt kell lennie annak a helynek, ahol a kincs van! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. A fáklyafénynél kibontakoznak előtted a kövei annak a városnak, amelyet valaha egy ősi kultúra épített. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Ahogy a szürke kövek között lépkedsz, néha bele-belebotlasz egy szoborról leesett kőfejbe. Hegyes fülű, elfhez hasonló lényt ábrázolnak. Vajon kik lehettek a szilverinák? [3. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a zombi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 bronzhegyű nyíl (ld. enc.), 2 rézdarab (ld. enc.) és 4 arany (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyre inkább az a benyomásod, hogy ezt a helyet valamilyen sötét, gonosz hely uralja. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elhagyod a nyomasztó hangulatú romvárost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 25.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

KARAKTERLAP

Aria, egy fekete, göndör hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 13. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 4/4 Magasság: 135 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 98/44 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 65 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 169 TP-t kaptál. Jelenleg 1 603 TP-d van. A következő szinthez még 397 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 1 (+1)
lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64)
39,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. felderítés: 1 5. harcművészetek: 5 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis bőrpajzs (#45)
Fegyverek és lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
2 csontszablya (#64) 1 * dárda (#10) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
2 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 2 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 10 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 csuklyavirág (#133) 11 drótszőr (#37)
3 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 1 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 10 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 8 tigroszlán fog (#63)
2 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 38.40 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
2 fáklya (#36) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 lapockacsont (#33)
2 rézdarab (#70) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40
-7
-6
-5
-4
(38,-6) piromenyét (#99), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, tigroszlán (#43)
(39,-5) a 14. labirintus bejárata, gorombilla (#38), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek