12. forduló, 14. forduló, Balogh Tibi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 29. 12h:48'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5335
SZÁMLA : XXXX

BALOGH TIBI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,7] koordinátán.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 63. játékheted és a 13. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+11 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 127.]

f 44 kísérletezel a 44. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kis bőrpajzsot. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 45 elkészíted a 45. tárgyat
Legyártottál 1 kis bőrpajzsot. [25 pontot használtál fel, van még 90.]

kf 45 2 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ff 8 felt. fegyverváltás: 8
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[24,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A púpos burástya hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (508. épület.)
[30 pontot használtál fel, van még 60.]

be 508 bemész az 508. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Komoly rábeszélés után a remete mégiscsak előmerészkedik. Látod, szakadt rongyokat visel, ápolatlan a külseje, fürdőt, borotvát már évek óta nem látott. Mesélsz neki a világ dolgairól, de úgy látszik, a remetét ezek a dolgok nem igazán érdeklik. A beszélgetésből azonban kiderül, hogy már más vándorok is jártak erre, és néha hírekkel traktálták a szerencsétlen fickót. Próbálsz valami használhatót kihúzni a remetéből. Megtudod, hogy a legtöbbek szerint két nagyon egyszerűen beszerezhető alapanyagból, botból és kőkésből rengeteg dolgot lehet csinálni, ezért érdemes mindig magadnál hordani ezekből. Megköszönöd a szerény segítséget. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[23,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [23,6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woor-antilop. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [25 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY)
Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet.

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

KARAKTERLAP

Balogh Tibi, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 13. fordulód.

Erő: 19 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 253 cm
IQ: 8 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 505 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 3 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 100/52 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 60 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 179 TP-t kaptál. Jelenleg 1 413 TP-d van. A következő szinthez még 587 TP szükséges. Trófeáid: húsevő magszim, gátvakond.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
23,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 76 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. gyógyítás: 6 (+1)
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33), surranó kígyó (#30)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
csontlepke (#746), evaporőr (#69)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. kastély (528): 8. labirintus (23,19).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8.

Összsúly: 40.84 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 királygyík bőr (#44) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 5 drótszőr (#37) 1 kis bőrpajzs (#45)
11 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26
4
5
6
7
8
9
(23,5) oltár, sünmedve (#33)
(23,6) woor-antilop (#31), oltár
(23,7) drótszőrű pincsi (#22)
(24,8) sünmedve (#33), remetelak (#508), oltár, púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek