Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 8. 12h:20' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
dd 17 74 76 | eldobod a 17. tárgyat a 74. tárgyat a 76. tárgyat |
dd 150 352 326 | eldobod a 150. tárgyat a 352. tárgyat a 326. tárgyat |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 215 1 | t. energia kisütése: 215 1 |
ef 12 507 | energia fejlesztése 12 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
hh 34 135 135 | használod a 34. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 113, gyógyulás: 127, összesen: +14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és egy téfea-agy. 3571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 33, gyógyulás: 48, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Még mindig füves síkságon vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszerkeverék tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 8, gyógyulás: 42, összesen: +34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 3559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 39, gyógyulás: 47, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 11, gyógyulás: 49, összesen: +38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 108 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4763 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 134, gyógyulás: 117, összesen: -17 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 9, gyógyulás: 32, összesen: +23 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg jobb vállát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 6592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 191, gyógyulás: 154, összesen: -37 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 186, gyógyulás: 157, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 142, gyógyulás: 97, összesen: -45 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 sallank karom. 3130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 108, gyógyulás: 37, összesen: -71 ÉP}
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fokhagyma tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 6, gyógyulás: 35, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 158, gyógyulás: 181, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Alba Locsy egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (58 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő bal vállát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 104, gyógyulás: 72, összesen: -32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő bal vállát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő nyakát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 133, gyógyulás: 77, összesen: -56 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal súrolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 206, gyógyulás: 172, összesen: -34 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg fejét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg bal első lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-19 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 198, gyógyulás: 179, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [192,106] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Felfedeztél egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sonchus Arvensis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy elpusztított fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított raaba-fát. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy hóhérbimbót. Jól kivehetőek a távolban.
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/64 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 398/442 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 914/273 | Pénz: | 4607 arany | Kép. pont: | 41 |
Vérpont: | 54/7 | Pszi pont: | 174/288 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 34/84 (+25%) | ütőfegyverek: | 5/0 | dobófegyverek: | 28/68 (+16%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/81 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 40/50 (+45%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 15/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 61/40 (+102%) | 12. taumaturgia: | 47/0 (+64%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 23/20 (+26%) | 17. pszi: | 21/34 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 12/3 (+23%) | 21. testépítés: | 10/30 (+33%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 619, pontszámod: 7602. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1517 | arany (#50) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
13 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | kerek kő (#19) | 2 | mithril (#352) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | 3 | kaktuszbogyó (#429) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mihlanil nyíl (#597) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 85 | ugh méreg (#166) |