Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 28. 9h:17' EZ A 231. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 232. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
t 124 | támadod a 124. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a manifesztátor fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 7 1577 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 160 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 160 1 | elmormolod a 160. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,53] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [134,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [136,50] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 130 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 133, gyógyulás: 4, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [137,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [139,47] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
kt 119 5 | elkészíted a 119. tárgyat (5 darabot) |
kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
h 449 1 | használod a 449. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
f 27 | kísérletezel a 27. tárggyal |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY) Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
Erő: | 22 (28) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 32 (42) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 31 (40) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 415/426 | Jellem: | gonosz (114) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (36) | Varázspont: | 639/71 | Pénz: | 8109 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 91/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/82 | ökölvívás: | 17/29 | szúrófegyverek: | 24/67 (+9%) |
vágófegyverek: | 9/47 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 24/24 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,48 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/11 | 2. nyomkövetés: | 27/45 (+42%) | 3. lopás: | 1/78 |
4. mászás: | 14/32 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 9/13 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 3/18 |
7. gyógyítás: | 14/59 | 8. titkosírás: | 2/46 | 9. felderítés: | 11/86 |
10. teológia: | 16/18 (+21%) | 11. taumaturgia: | 28/94 (+45%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 13/29 (+9%) | 14. harcművészetek: | 7/0 | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/26 | 17. pszi: | 11/60 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/86 |
19. vadászat: | 9/55 | 20. bányászat: | 12/39 (+24%) | 21. testépítés: | 3/37 (+92%) |
22. úszás: | 6/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (1,8) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2123 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 145.71 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fokhagyma (#403) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | vassisak (#160) | 27 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 2 | drótszőr (#37) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
3 | púderkő (#119) | 1 | remák szív (#264) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|