Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 9. 9h:55' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
ek 273 19 216 | t. energia kisütése: 273 19 216 |
d 2 25 | eldobod a 2. tárgyat (25 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 2251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 113, gyógyulás: 43, összesen: -70 ÉP}
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [193,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy elpusztított gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított raaba-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy Quwargamanga! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a Quwargamanga testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Quwargamanga testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Sárkányölő karddal súrolod a Quwargamanga bal vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 49, gyógyulás: 113, összesen: +64 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fokhagyma tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 5392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 67, gyógyulás: 117, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 4235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 52, gyógyulás: 70, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 68, gyógyulás: 53, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 152, gyógyulás: 178, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 132, gyógyulás: 86, összesen: -46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő nyakát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 165, gyógyulás: 91, összesen: -74 ÉP}
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg torát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6656 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 178, gyógyulás: 148, összesen: -30 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a Quwargamanga testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Quwargamanga nyakát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a Quwargamanga jobb hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 75, gyógyulás: 111, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Észreveszel egy quwargok által elpusztított friss csatamezőt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy kristálypalota van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-41 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 118, gyógyulás: 93, összesen: -25 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 30, gyógyulás: 82, összesen: +52 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő nyakát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 85, gyógyulás: 125, összesen: +40 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 207, gyógyulás: 165, összesen: -42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 78, gyógyulás: 117, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 203, gyógyulás: 124, összesen: -79 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 75, gyógyulás: 119, összesen: +44 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy aranyló ugarhéj felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2311 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 56, gyógyulás: 35, összesen: -21 ÉP}
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
szk 242 241 | keresed a 242. szörnyet a 241. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/70 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 399/544 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 914/84 | Pénz: | 3945 arany | Kép. pont: | 41 |
Vérpont: | 54/13 | Pszi pont: | 174/306 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 35/8 (+24%) | ütőfegyverek: | 6/0 (+100%) | dobófegyverek: | 28/79 (+11%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,112 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/92 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 40/92 (+42%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 15/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 62/56 (+116%) | 12. taumaturgia: | 47/55 (+55%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 23/20 | 17. pszi: | 21/35 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 12/37 (+34%) | 21. testépítés: | 10/34 (+4%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/56 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 639, pontszámod: 7851. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
662 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 8 | drótszőr (#37) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | grifftojás (#179) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
22 | kaja (#2) | 7 | kerek kő (#19) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | spiritusz (#170) | 2 | téfea-agy (#172) | 8 | tinta (#101) | |||
268 | ugh méreg (#166) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 11 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mithril (#352) | 1 | quwarg ékkő (#2064) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | vasérc (#152) |