Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 25. 12h:10' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
flh 16 131 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 131. tárggyal |
jlk 2124 | jelszó kimondása 2124 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza kocsonyás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a massza nyálas sörényét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza kocsonyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza karmai majdnem eltalálnak! Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 427 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén nyakát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával felnyitod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [168,26] Továbbra is síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvagdalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [169,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált magger trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő q. rohamosztagos trófeát. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
flh 17 176 | felt. lőfegyver haszn. 17 a 176. tárggyal |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bazaltelementál fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bazaltelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal tökéletesen perforálod a bazaltelementál testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szőrös bozsó jobb oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a szőrös bozsó nyakát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a szőrös bozsó bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [171,29] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [172,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
szk 7133 | keresed a 7133. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY) A bazaltelementálok óriási kőmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerű parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az őt mágikus úton megidéző személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY) A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval. |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (34) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (36) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 15 (23) | Életpont: | 408/252 | Jellem: | gonosz (66) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (54) | Varázspont: | 551/2 | Pénz: | 541 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 23/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 11/88 | szúrófegyverek: | 20/66 (+2%) |
vágófegyverek: | *22/100 | ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | 23/67 (+6%) |
dobófegyverek: | 8/64 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << bunkósbot (#9) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); ubuk tüske (#131) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
172,29 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/34 | 2. nyomkövetés: | 32/40 | 3. lopás: | 1/83 |
4. mászás: | 10/46 | 5. csapdakészítés: | 11/75 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 2/76 |
7. gyógyítás: | 16/14 | 8. titkosírás: | 3/36 (+11%) | 9. felderítés: | 13/81 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 4/3 | 11. teológia: | 20/89 (+8%) | 12. taumaturgia: | 23/52 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | 14. versengés: | 9/63 | 15. zene: | 4/52 |
16. szörnyismeret: | 9/16 (+33%) | 17. pszi: | 3/23 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 5/93 | 20. bányászat: | 4/75 (+17%) | 21. testépítés: | 4/47 |
22. úszás: | 8/21 | 23. főzés: | 3/66 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Silistra (#6107) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
4 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | ében nyílvessző (#848) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
10 | kerek kő (#19) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 26 | nyílvessző (#108) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 7 | tüske (#22) | 23 | ubuk tüske (#131) | |||
7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 13 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | haramaki (#1367) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | * | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | vassisak (#160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | zangrozi csizma (#451) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
4 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | aranygyűrű (#193) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | ||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | zafír védőgyűrű (#532) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 81] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 39 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
3 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nerub gyógyital (#1873) | |||
1 | olló (#335) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 8 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 39 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | 33 | drótszőr (#37) | |||
1 | elf csont (#664) | 12 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 7 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grifftojás (#179) | 4 | gromak bőr (#268) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
6 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | kőszem (#304) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 93 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | |||
27 | pirkit (#153) | 4 | purifikátor háj (#269) | 100 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | raptor karom (#281) | 3 | rézdarab (#70) | |||
4 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
7 | vasérc (#152) |
Összsúly: 234.16 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) |
164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | |
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|