Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 28. 12h:17' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 695 324 28 | felt. fegyverváltás: 695 324 28 |
cir 27 | vándorcirkusz látogatása 27 |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal vállát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megbököd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Eldobod az értéktelenné vált q. rohamosztagos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Raia szent lovagja trófeát. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 94, gyógyulás: 23, összesen: -71 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a légirozmár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [175,29] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Találsz egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ryuku szablyával végigvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [177,30] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 74 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja nyakát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [178,31] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! {támadása: 60.} Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis jobb első lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az éjkornis bal vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló, egy trófea nyaklánc, egy gyöngymangó és egy ezüstshuriken (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. Elhajítod a vacak zoloboo sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éjkornis trófeát. 3 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [180,31] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, FéNYeS NaP lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY) Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot. |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (34) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (36) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 15 (23) | Életpont: | 409/247 | Jellem: | gonosz (72) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (54) | Varázspont: | 551/2 | Pénz: | 509 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 23/10 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 11/88 | szúrófegyverek: | 20/69 (+3%) |
vágófegyverek: | *22/100 | ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | 23/73 (+6%) |
dobófegyverek: | 8/78 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); ubuk tüske (#131) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,31 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/56 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 32/46 (+6%) | 3. lopás: | 1/83 |
4. mászás: | 11/66 (+120%) | 5. csapdakészítés: | 11/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/76 |
7. gyógyítás: | 16/14 | 8. titkosírás: | 3/36 | 9. felderítés: | 13/97 (+16%) |
10. szörnyidomítás: | 4/3 | 11. teológia: | 21/3 (+14%) | 12. taumaturgia: | 23/62 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/18 (+9%) | 14. versengés: | 9/72 (+9%) | 15. zene: | 4/52 |
16. szörnyismeret: | 9/49 (+33%) | 17. pszi: | 3/26 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 5/93 | 20. bányászat: | 4/75 | 21. testépítés: | 4/47 |
22. úszás: | 8/21 | 23. főzés: | 3/88 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 13 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 5 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
4 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | ében nyílvessző (#848) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
8 | kerek kő (#19) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 27 | nyílvessző (#108) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 10 | tüske (#22) | 20 | ubuk tüske (#131) | |||
7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 13 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | haramaki (#1367) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | * | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | vassisak (#160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | zangrozi csizma (#451) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | aranygyűrű (#193) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | ||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | zafír védőgyűrű (#532) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 1 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 81] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 43 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
3 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nerub gyógyital (#1873) | |||
1 | olló (#335) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 8 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 39 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | 32 | drótszőr (#37) | |||
1 | elf csont (#664) | 12 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 7 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grifftojás (#179) | 4 | gromak bőr (#268) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
6 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | kőszem (#304) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 98 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
7 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | |||
27 | pirkit (#153) | 4 | purifikátor háj (#269) | 100 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | raptor karom (#281) | 3 | rézdarab (#70) | |||
4 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 7 | vasérc (#152) |
Összsúly: 237.66 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | kerek kő (#19) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
4 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | tüske (#22) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|