Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 10. 15h:59' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
kb 316 1 | kiveszel a bankból a 316. tárgyat (1 darabot) |
ff 316 | felt. fegyverváltás: 316 |
hu 352 239 541 | hulladék: 352 239 541 |
hu 652 627 276 | hulladék: 652 627 276 |
hu 292 1276 26 | hulladék: 292 1276 26 |
ftv 36 213 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 213. szörnyet |
kf 615 839 2067 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 839. tárggyal a 2067. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
kb 128 10 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
ve 33 1 | megveszed a 33. tárgyat 1 |
ve 15 3 | megveszed a 15. tárgyat 3 |
ve 21 3 | megveszed a 21. tárgyat 3 |
ve 24 1 | megveszed a 24. tárgyat 1 |
ve 30 2 | megveszed a 30. tárgyat 2 |
ve 47 2 | megveszed a 47. tárgyat 2 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg bal hátsó lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 97, gyógyulás: 117, összesen: +20 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 3532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 94, gyógyulás: 37, összesen: -57 ÉP}
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával megpöccinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb vállát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 131, gyógyulás: 83, összesen: -48 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy vas dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával csak érinted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 46, gyógyulás: 92, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 47 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6804 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 89, gyógyulás: 115, összesen: +26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6581 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 100, gyógyulás: 111, összesen: +11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág. 3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 63, gyógyulás: 36, összesen: -27 ÉP}
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 5413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 41, gyógyulás: 96, összesen: +55 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. 3403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 75, gyógyulás: 53, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszertartó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyengén megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg őrparancsnok! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (tüskepajzs védelmez.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 71, gyógyulás: 121, összesen: +50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 53 életpontot sebeztél. Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő, egy szent jogar, egy shinai gömb (ld. enc.) és 3 arany karperec. 14179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 624, gyógyulás: 249, összesen: -375 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 124, gyógyulás: 94, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal első lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus bal oldalát. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg. 3390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 118, gyógyulás: 53, összesen: -65 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 8, gyógyulás: 44, összesen: +36 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 146, gyógyulás: 79, összesen: -67 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 mocsári penke. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 57, gyógyulás: 37, összesen: -20 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg jobb középső lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 93, gyógyulás: 122, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 55, gyógyulás: 18, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [193,115] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy rát-fa van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg fejét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 94, gyógyulás: 109, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával meghorzsolod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2344 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 54, gyógyulás: 20, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 134, gyógyulás: 3, összesen: -131 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
le 615 839 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
ef 10 519 | energia fejlesztése 10 |
szk 231 241 | keresed a 231. szörnyet a 241. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
Erő: | 32 (37) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 34 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 78 (84) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/88 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 389/418 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (65) | Varázspont: | 937/351 | Pénz: | 8041 arany | Kép. pont: | 44 |
Vérpont: | 59/1 | Pszi pont: | 174/345 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 6/0 (+100%) | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 36/19 (+19%) | ütőfegyverek: | 6/72 (+72%) | dobófegyverek: | 29/37 (+19%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,115 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/36 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 42/71 (+45%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 15/54 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/42 (+8%) | 11. teológia: | 72/1 (+80%) | 12. taumaturgia: | 48/87 (+38%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/42 |
16. szörnyismeret: | 24/83 (+40%) | 17. pszi: | 21/43 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 13/93 (+17%) | 21. testépítés: | 10/78 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/96 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 745, pontszámod: 9186. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 104 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
981 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
12 | kerek kő (#19) | 5 | mithril (#352) | 3 | pular kristály (#239) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rubin fejék (#729) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sárga erőöv (#276) | 18 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 3 | arany karperec (#194) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bot (#4) | 8 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | életvíz (#1500) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | iknegurin (#541) | 9 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 9 | sallank karom (#128) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 7 | spiritusz (#170) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | téfea-agy (#172) | 54 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) |