Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 11. 9h:17' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a woorgard testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
flh 10 189 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 189. tárggyal |
flh 18 599 | felt. lőfegyver haszn. 18 az 599. tárggyal |
d 2 28 | eldobod a 2. tárgyat (28 darabot) |
hu 249 277 291 | hulladék: 249 277 291 |
hu 397 1342 78 | hulladék: 397 1342 78 |
hu 39 473 619 | hulladék: 39 473 619 |
hu 328 540 166 | hulladék: 328 540 166 |
hu 232 170 348 | hulladék: 232 170 348 |
bb 689 1 | beraksz a bankba a 689. tárgyat (1 darabot) |
kf 615 839 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 839. tárggyal |
ek 273 9 221 | t. energia kisütése: 273 9 221 |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ve 37 200 | megveszed a 37. tárgyat 200 |
ve 80 1 | megveszed a 80. tárgyat 1 |
ve 99 10 | megveszed a 99. tárgyat 10 |
ve 103 1 | megveszed a 103. tárgyat 1 |
ve 209 2 | megveszed a 209. tárgyat 2 |
kno 4 10 | képesség-növelés 4 |
kno 18 9 | képesség-növelés 18 |
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 74, gyógyulás: 110, összesen: +36 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted a vadász quwarg torát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 19, gyógyulás: 29, összesen: +10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 79, gyógyulás: 115, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [193,114] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy rát-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg bal középső lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 94, gyógyulás: 109, összesen: +15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (59 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 131, gyógyulás: 69, összesen: -62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg anyakirálynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 29, gyógyulás: 91, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő csapat qwarg rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 7 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2558 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 18, gyógyulás: 74, összesen: +56 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb vállát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 57 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 103, gyógyulás: 111, összesen: +8 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb első lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy xirnox szív. 3169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 84, gyógyulás: 40, összesen: -44 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 123, gyógyulás: 68, összesen: -55 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 152, gyógyulás: 68, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5295 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 47, gyógyulás: 96, összesen: +49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Semmi eredménye! (tüskepajzs védelmez.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 71, gyógyulás: 99, összesen: +28 ÉP}
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és egy kék orchidea. 3326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 48, gyógyulás: 40, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított márványtornyot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg parafenomén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 sallank karom. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 54, gyógyulás: 52, összesen: -2 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg bal oldalát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 19, gyógyulás: 44, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alba Locsy lábát masszírozza. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyengén megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 60 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 5 gyenge méreg. 3182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 103, gyógyulás: 38, összesen: -65 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 5575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 69, gyógyulás: 99, összesen: +30 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal oldalát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyengén megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 80 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával csak érinted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyengén megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával csak érinted a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával épp hogy eltalálod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
kf 1158 467 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 467. tárggyal |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az agyagelementál testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az agyagelementál fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal csápját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy téfea-agy. 2333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
ef 12 519 | energia fejlesztése 12 |
szk 241 242 | keresed a 241. szörnyet a 242. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (33) | Védekezés: | 71 (77) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/88 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 459/491 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (68) | Varázspont: | 993/332 | Pénz: | 6208 arany | Kép. pont: | 25 |
Vérpont: | 59/0 | Pszi pont: | 174/364 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 36/37 (+18%) | ütőfegyverek: | 7/42 (+70%) | dobófegyverek: | 29/54 (+17%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -17.); mihlanil dobótőr (#599) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/69 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 43/17 (+46%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 14/74 (+1000%) | 5. csapdakészítés: | 15/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/52 (+300%) |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 13/8 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 5/42 | 11. teológia: | 71/13 (-88%) | 12. taumaturgia: | 47/45 (-142%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/51 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 25/23 (+40%) | 17. pszi: | 21/44 (+1%) | 18. zárnyitás: | 10/9 (+900%) |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 14/39 (+46%) | 21. testépítés: | 10/78 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 10/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 78% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 769, pontszámod: 9474. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 68 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 104 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1833 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | bumeráng (#249) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hoarián bőrzeke (#1342) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 16 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | |||
7 | lélekesszencia (#619) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 12 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
190 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | lapkorong (#80) | 14 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 5 | manakristály (#500) | 2 | mithril (#352) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | spiritusz (#170) | 2 | szuperkötél (#209) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | |||
124 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |