136. forduló, 138. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 1. 12h:05'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,39] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 grákóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

v 159 7458 elmormolod a 159. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy szellő szilmill az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. [-200 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 285.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133
38
39
40

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 570 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Folytatod utadat.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 119 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gnóm bal karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a gnóm jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával a gnóm valamennyire megsebezgeti a bal lábadat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 2 160 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}


Összefutsz egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 72 88 137 eladod a 72. tárgyat a 88. tárgyat a 137. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 12 mérg. ubuk tüskét. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 107 329 94 eladod a 107. tárgyat a 329. tárgyat a 94. tárgyat
Eladtál 2 rövid íjat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 csontpálcát. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzhegyű nyilat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 391 664 712 eladod a 391. tárgyat a 664. tárgyat a 712. tárgyat
Eladtál 8 polip szívókát. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 elf csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 103 703 108 eladod a 103. tárgyat a 703. tárgyat a 108. tárgyat
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 medúzacsápot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nyílvesszőt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,39] Magashegységben vagy. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő troll ritualista nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 31, gyógyulás: 16, összesen: -15 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,39] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Borzalmas Yonda egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy asztrális vortexet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 255.]

f 1 kísérletezel az 1. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz A Végzet kulcsát. (ld. enc.) 398 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Legyártottál 1 A Végzet kulcsát. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 235.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[134,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [135,39] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel eltalálod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-23 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 41, gyógyulás: 15, összesen: -26 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Lenézel. Vajon mi lehet lent? Határozottan előrelépsz, majd hagyod, had zuhanjon a tested. Az utolsó métereken mentális energiáidat levitálásra készteted, és biztonságosan földet érsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 fűszertartót. Levitálva hagyod el a helyet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,39] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Galadriel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Itt csata lesz.

A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 16, összesen: +4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[137,39] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [138,39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [139,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 181.]

m 3 mozogsz délkeletre
[140,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hegyek Királya, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 146.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 113.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 4, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY)
A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre.
A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek!
Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe!
Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 22 Merészség: 6/1 Magasság: 139 cm
IQ: 32 (42) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 31 (40) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 426/461 Jellem: gonosz (122) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (39) Varázspont: 667/226 Pénz: 6520 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 100/62
Eddig összesen 1160 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 748 TP-t kaptál. Jelenleg 819 098 TP-d van. A következő szinthez még 180 902 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Tguarkhan, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 44 az új rendszer szerint. A 80. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 3140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/48 ökölvívás: 17/32 szúrófegyverek: 25/20 (+9%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 24/41 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,41 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/11 2. nyomkövetés: 29/37 (+36%) 3. lopás: 1/78
4. mászás: 14/53 (+3%) 5. csapdakészítés: 9/67 (+9%) 6. csapdaészlelés: 3/18
7. gyógyítás: 14/59 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 12/86
10. teológia: 17/10 (+15%) 11. taumaturgia: 29/70 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 13/74 (+9%) 14. harcművészetek: 7/0 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/26 17. pszi: 12/54 (+7%) 18. zárnyitás: 1/86
19. vadászat: 9/55 20. bányászat: 15/15 (+48%) 21. testépítés: 6/95 (+104%)
22. úszás: 7/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), karmos tankány (#137) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 128.79 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 2 csontpálca (#329)
5 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1) 2 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 1 etra hályog (#712) 2 gyíkfű (#201)
5 kazmár gyökér (#205) 1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 medúzacsáp (#703) 12 mérg. ubuk tüske (#137) 5 móri gyümölcs (#116)
2 nyílvessző (#108) 5 ovimon-bogyó (#207) 8 polip szívóka (#391)
1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107) 2 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 álompor (#396)
1 elkarog szőr (#665) 1 fáklya (#36) 1 fűszertartó (#210)
1 grákóbőr (#41) 5 kaktusztüske (#114) 1 téfea-agy (#172)
11 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
38
39
40
41
42
(132,39) érclelőhely, troll ritualista (#365)
(133,39) művészi porolit (#720), asztrális vortex (#2324), érclelőhely, földsárkány (#359)
(134,39) manaelementál (#290), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, ekharion bébi (#768)
(135,39) troll ritualista (#365), mély szakadék (#154), Elenios rúnaköve, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(136,39) Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(137,39) ragyás burástya (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(138,39) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Sheran oltár
(139,40) Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
(140,41) nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek