Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 22. 15h:00' EZ A 183. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 184. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
dd 114 9 108 | eldobod a 114. tárgyat a 9. tárgyat a 108. tárgyat |
hu 255 327 268 | hulladék: 255 327 268 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kb 94 10 | kiveszel a bankból a 94. tárgyat (10 darabot) |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
ve 304 5 | megveszed a 304. tárgyat 5 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 599 | bemész az 599. épületbe |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [136,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb vállát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 92 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,71] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ramirez Espanza irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [132,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion bébi testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod az ekharion bébi jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 138 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [134,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 21 (24) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 17 (20) | Életpont: | 330/142 | Jellem: | jó (495) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 787/0 | Pénz: | 9345 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 172/151 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 23 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 29 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 19 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 13 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 21 | 11. taumaturgia: | 43 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 5 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 6599. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aranytű (#272) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
10 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | 5 | kaja (#2) | |||
8 | kaktusztüske (#114) | 17 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | pirkit (#153) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | tatu ködmön (#255) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | kőkés (#6) | 2 | kőszem (#304) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | tükör (#43) | 18 | víz (#27) |