Kripta Gitta 138. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:43'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat legkorábban
a 139. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 426
Extra forduló: 15 |
|
KRIPTA GITTA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sûrûbõl egy hatalmas, négylábú, prüszkölõ
szörnyeteg ront elõ majomszerû visítást hallatva. Nagy kõ esik le a szívedrõl, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis
Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Nerina Clarusdea csomagja, a következõt
találod benne: 1 szigonyt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 varkaudar csontot, 1 pular kristályt, 1
mutáns csontot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik
ugyanonnan, ami tartalmaz 8 bordacsontot, 2 galachmitot, 12 acéltût. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami
tartalmaz 1 gnóm csontot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 35 szárnyas
hernyót (700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 30 szárnyas
hernyó (eladási ár: 1050 arany, ebbõl a kezelési költség: 105 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy
szõke hajú, kék szemû elf férfi. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy Eldaran
karkötõjét, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap
szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea,
egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: fényt tükrözõ kristály vizû tó.
Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár!
Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos,
hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót
kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy barna, rövid hajú, barna szemû troll férfi. Fekete a bõre.
Tharr püspöke. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete
köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött
arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy
kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától
tépett lobogó. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges
jellemû a hitvány! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+60 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+72 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó
mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia
Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: | használod a 65. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi
képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé
emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 273.]
* 2. KP: | használod a 69. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí
koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 268.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a munka gyümölcse varázslatot!
Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]
* 4. KP: | TVP spórolása: 8 pontért
| Félreraktunk, letiltottunk neked 8 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig).
[8 pontot használtál fel, van még 260.]
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi
képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál
fel, van még 255.]
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még
245.]
v 1 7 | elmormolod az 1. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció
varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 240.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla
az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos
táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy
kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledõ ork bérgyilász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz
rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd
megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a
tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.)
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve
rá összetöröd az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3
varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+1 életerõ). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Az ork bérgyilász megrohamoz, és
hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ork
bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer.
Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz,
ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 8 álomport 8 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te
nem látod õket...-Gilbo & Buga "
(Továbbmész...) [100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.
Észreveszel egy templomot.
(Továbbmész...) [100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol.
Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss
mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat,
amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra
vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 tünde nyilat. IQ-d TF-elõdött. [48 pontot használtál fel, van még 192.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [100,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Megérezve
a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettõl nincs semmi
félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást
alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde
íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.)
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással
használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 72 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes
elkarog bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Mélyen koncentrálva, megidézel egy
jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi
építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre
nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy oltár van.
Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf
nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek
délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Mordonnal. Fairlight hûséges követõje. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány
karmot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy
erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját
érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [100,76] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a
szörnyre.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz,
majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád.
Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre
támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve
bezúzod a piromenyét fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3
varázspont.) Rövid karddal megvágod a piromenyét nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2
életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról jéghalál varázslatot lõsz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A
piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.]
Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy
felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a
te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót.
Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér
békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek
délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [100,75] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
teljesen lerombolt oltárt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de
aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív
magatartása, felkészülsz a csatára.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra.
Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu vastagbõrû hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu testét. (1
támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 20
életpontot sebeztél. A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben
meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1
vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében.
No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd.
Egy tetemember. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll
nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf
nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre
vezetnek.
Összeakadsz Stormmal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar
csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy
vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb
kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen,
jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [36 pontot használtál fel, van még 156.]
[100,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz
magad elõtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót.
Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3
hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 144.]
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
| Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elõdött. [50 pontot használtál
fel, van még 94.]
[100,77] Szûnni nem akar a zöld síkság.
Találsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívõi építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a
távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet.
Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a
földön... Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe
nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek
északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 82.]
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
| Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van
még 32.]
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért
| Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 19.]
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség
ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [15 pontot használtál fel, van még 4.]
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat
| Elkezded pengetni a lantot. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [4 pontot
használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét
tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél
lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget
a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 5.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Túl fáradt
vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba
merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következõ körben
tehát 287 pontot költhetsz el.
SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A
szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres
szakértelemben.
|
GNÓM CSONT (706. TÁRGY)
Ez az apró, girgbegurba alkarcsont csakis egy gnómtól származhat! Szegény fickó, ez sem fog már semmit se feltalálni.
|
KARAKTERLAP |
Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõ vagy. Leah hittérítõje vagy. Papi hited: 58. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.
Erõ: | 20 (27) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 (33) | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | | Védekezés: | 29 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 27 (31) | | Életpont: | 261/238 | | Jellem: | gonosz (294) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (33) | | Varázspont: | 266/11 | | Pénz: | 2282 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/2 | | Pszi pont: | 122/28 | | | | | EFejl: | 36 |
|
Eddig összesen 389 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1832 TP-t kaptál. Jelenleg 162264 TP-d van. A következõ szinthez még 17736 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, quwarg királynõ, élõholt quwarg. A 125. fordulódban 1706 arany került a bankszámládra. 1825 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 19/46 (+6%) | | szúrófegyverek: | 1/0 | | vágófegyverek: | 9/0 (+4%) |
ütõfegyverek: | 1/0 | | lõfegyverek: | 17/32 (+8%) | | dobófegyverek: | 1/17 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 9/42 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 31/39 (+36%) | | 3. mászás: | 6/49 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 12/30 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 1/40 | | 6. gyógyítás: | 28/64 |
7. titkosírás: | 4/13 | | 8. felderítés: | 11/7 (+11%) | | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 19/74 (+22%) | | 11. taumaturgia: | 22/5 (+5%) | | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/18 | | 14. harcmûvészetek: | 11/0 | | 15. zene: | 3/73 (+4%) |
16. szörnyismeret: | 4/80 | | 17. pszi: | 19/39 (+20%) | | 18. vadászat: | 5/49 |
19. bányászat: | 14/46 | | 20. fõzés: | 8/17 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltût (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot , csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívõk (#993), Elenios hívõk (#994) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | Mágikus Koponya (#279) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | 3 | * | tankány karom (#237) |
1 | | tünde tegez (#1263) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | csontszablya (#64) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | szigony (#389) | 5 | | szögletes kõ (#17) | 1 | * | tünde íj (#553) |
8 | * | tünde nyíl (#554) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | | halálhozó talizmán (#813) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | jegygyûrû (#736) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
3 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
10 | | acéltû (#334) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bunthar zsák (#734) | 1 | | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 40 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | lant (#238) | 1 | | Leah tekercse (#1258) |
1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) |
4 | + | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45] |
6 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 66 korty víz (#27), fér még: 54] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
8 | | bordacsont (#16) | 2 | | darázsfarok (#654) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
5 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) | 1 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | galachmit (#310) | 1 | | gnóm csont (#706) |
1 | | gyíkfû (#201) | 7 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) | 1 | | magszim bél (#103) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 2 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | mocsári penke (#148) |
1 | | Morgan kristálya (#659) | 10 | | pirkit (#153) | 9 | | pular kristály (#239) |
1 | | sáska amulett (#668) | 3 | | smirglilevél (#29) | 28 | | szárnyas hernyó (#69) |
2 | | szuperkötél (#209) | 1 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | troll csont (#704) |
8 | | vadász tatu bõr (#15) | 2 | | varkaudar csont (#1113) | 4 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 82.98 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
8 | | álompor (#396) | 1 | | darázsszárny (#652) | 1 | | kaja (#2) |
2 | | madártoll (#112) | 3 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | rézdarab (#70) |
4 | | víz (#27) | 2 | | acéltû (#334) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
75 | | arany (#50) | 1 | | csontszablya (#64) | 1 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | ork csodaszer (#1228) | 2 | | pirkit (#153) |
10 | | szárnyas hernyó (#69) | 2 | | tünde nyíl (#554) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(100,75) oltár, vadász tatuk (#10), tetemember (#123), Storm (5796. kalandozó)
(100,76) piromenyét (#99), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, Chara-din rúnaköve
(100,77) erszényes elkarog (#354), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Tharr oltár, Mordon (2685. kalandozó)
(100,78) Sheran oltár
(100,79) Fairlight oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), ork bérgyilász (#781)
|