Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
2. Yaurri testépítő verseny – zárás
Kérdezz-felelek 55.
Új HKK Kiegészítő: Moa civilizáció
Alfa menük – HKK akció 2024.10.15.-10.31.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (28)
Kérdezz-felelek 55. (7)
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés (5)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (11)
TF help (6719)
Lapötletek (65030)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kripta Gitta 138. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:43'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat legkorábban
a 139. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 426
Extra forduló: 15

KRIPTA GITTA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sûrûbõl egy hatalmas, négylábú, prüszkölõ szörnyeteg ront elõ majomszerû visítást hallatva. Nagy kõ esik le a szívedrõl, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Nerina Clarusdea csomagja, a következõt találod benne: 1 szigonyt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 varkaudar csontot, 1 pular kristályt, 1 mutáns csontot (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 8 bordacsontot, 2 galachmitot, 12 acéltût. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 gnóm csontot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 35 szárnyas hernyót (700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 30 szárnyas hernyó (eladási ár: 1050 arany, ebbõl a kezelési költség: 105 arany) ellenértékét. A táborozás 1. napján unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szõke hajú, kék szemû elf férfi. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy barna, rövid hajú, barna szemû troll férfi. Fekete a bõre. Tharr püspöke. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+60 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+72 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: TVP spórolása: 8 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 8 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [8 pontot használtál fel, van még 260.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]


ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledõ ork bérgyilász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 8 álomport 8 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Észreveszel egy templomot.

(Továbbmész...) [100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 tünde nyilat. IQ-d TF-elõdött. [48 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol Mordonnal. Fairlight hûséges követõje. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [100,76] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megvágod a piromenyét nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról jéghalál varázslatot lõsz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,75] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu vastagbõrû hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 20 életpontot sebeztél. A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz Stormmal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [36 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 mozogsz délre
[100,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 94.]

m 4 mozogsz délre
[100,77] Szûnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívõi építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 82.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 32.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 32.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [15 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [4 pontot használtál fel, van még 0.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 5. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következõ körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

GNÓM CSONT (706. TÁRGY)
Ez az apró, girgbegurba alkarcsont csakis egy gnómtól származhat! Szegény fickó, ez sem fog már semmit se feltalálni.



KARAKTERLAP
Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõ vagy. Leah hittérítõje vagy. Papi hited: 58. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

 Erõ:20 (27)  Szint:16  Merészség:7/5 Magasság:143 cm 
 IQ:29 (33)  Támadás:16  Agresszió:4 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:24 (26)  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:27 (31)  Életpont:261/238  Jellem: gonosz (294) Tul. pont:
 Szerencse:29 (33)  Varázspont:266/11  Pénz:2282 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/2   Pszi pont:122/28      EFejl:36 
Eddig összesen 389 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1832 TP-t kaptál. Jelenleg 162264 TP-d van. A következõ szinthez még 17736 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, quwarg királynõ, élõholt quwarg. A 125. fordulódban 1706 arany került a bankszámládra. 1825 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 19/46 (+6%)   szúrófegyverek: 1/0   vágófegyverek:9/0 (+4%)
  ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 17/32 (+8%)   dobófegyverek:1/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/42 (+11%)   2. nyomkövetés: 31/39 (+36%)   3. mászás:6/49 (+7%)
  4. csapdakészítés: 12/30 (+6%)   5. csapdaészlelés: 1/40   6. gyógyítás:28/64
  7. titkosírás: 4/13   8. felderítés: 11/7 (+11%)   9. szörnyidomítás:2/0
  10. teológia: 19/74 (+22%)   11. taumaturgia: 22/5 (+5%)   12. szerencsejáték:2/76
  13. versengés: 7/18   14. harcmûvészetek: 11/0   15. zene:3/73 (+4%)
  16. szörnyismeret: 4/80   17. pszi: 19/39 (+20%)   18. vadászat:5/49
  19. bányászat: 14/46   20. fõzés: 8/17   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltût (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot , csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívõk (#993), Elenios hívõk (#994)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69)vámpirizáció (#1)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * Mágikus Koponya (#279)
1   mászókarom (#78) 1 * szirén köpenye (#820) 3 * tankány karom (#237)
1   tünde tegez (#1263) 1 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   csontszablya (#64) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 1 * rövid kard (#171)
1   szigony (#389) 5   szögletes kõ (#17) 1 * tünde íj (#553)
8 * tünde nyíl (#554)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * gólem talizmán (#811) 2   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736) 1 * koponya szimbólum (#139)
3 * korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
10   acéltû (#334) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34)
1   bunthar zsák (#734) 1   deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 40   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 1   lant (#238) 1   Leah tekercse (#1258)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   ork csodaszer (#1228) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
4 + sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 66 korty víz (#27), fér még: 54]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8   bordacsont (#16) 2   darázsfarok (#654) 1   dorony tüdõ (#212)
5   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 1   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310) 1   gnóm csont (#706)
1   gyíkfû (#201) 7   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304) 1   magszim bél (#103)
1   mákrózsa virág (#56) 2   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mocsári penke (#148)
1   Morgan kristálya (#659) 10   pirkit (#153) 9   pular kristály (#239)
1   sáska amulett (#668) 3   smirglilevél (#29) 28   szárnyas hernyó (#69)
2   szuperkötél (#209) 1   trikornis szarv (#198) 1   troll csont (#704)
8   vadász tatu bõr (#15) 2   varkaudar csont (#1113) 4   vasérc (#152)

Összsúly: 82.98 kgMegterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652) 1 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 3 orgyilkos tõr (#225) 1 rézdarab (#70)
4 víz (#27) 2 acéltû (#334)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 elkarog szõr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
10 szárnyas hernyó (#69) 2 tünde nyíl (#554) 1 vadász tatu bõr (#15)



E körben tett lépéseid térképe

(100,75) oltár, vadász tatuk (#10), tetemember (#123), Storm (5796. kalandozó)
(100,76) piromenyét (#99), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, Chara-din rúnaköve
(100,77) erszényes elkarog (#354), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Tharr oltár, Mordon (2685. kalandozó)
(100,78) Sheran oltár
(100,79) Fairlight oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), ork bérgyilász (#781)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.