Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 11. 12h:26' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
vv 19 53 28 | elmormolod a 19. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
ft 961 1 | támadod a 961. szörnyet |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 28 | felt. fegyverváltás: 28 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
d 2 12 | eldobod a 2. tárgyat (12 darabot) |
hu 193 195 194 | hulladék: 193 195 194 |
kf 1158 615 839 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 615. tárggyal a 839. tárgyat |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az élőholt sullár bal első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kicsit megvágod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel súrolod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
kf 737 453 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 453. tárggyal |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyengén megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Alba Locsy vigyorog kajánul. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy kisebb quwarg isten. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén nyakát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy obszidián függő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwargok által elpusztított márványtornyot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 103, gyógyulás: 110, összesen: +7 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 6413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 72, gyógyulás: 97, összesen: +25 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 107, gyógyulás: 100, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védelmez.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A quwarg őrparancsnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 58, gyógyulás: 100, összesen: +42 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5208 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 78, gyógyulás: 115, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 5305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 59, gyógyulás: 107, összesen: +48 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona, egy aranytű, egy arany karperec, 2 ezüst gyűrű, 5 arany, egy obszidián függő és egy borostyán függő (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ilkin ércet. **). 14198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 312, gyógyulás: 162, összesen: -150 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 fekete gyöngy. 3598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 121, gyógyulás: 38, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 púderkő. 3130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 29, gyógyulás: 40, összesen: +11 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 43 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a Quwargamanga testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével súrolod a Quwargamanga fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 95, gyógyulás: 90, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vas dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg parafenomén bal vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
hh 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 5435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 39, gyógyulás: 88, összesen: +49 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 112 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 152, gyógyulás: 71, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [193,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy rát-fa van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 púderkő. 3312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 72, gyógyulás: 38, összesen: -34 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 65, gyógyulás: 107, összesen: +42 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal vállát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fokhagyma tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel meghorzsolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 55, gyógyulás: 1, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [193,115] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb vállát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 3195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 47, gyógyulás: 34, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 75, gyógyulás: 104, összesen: +29 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 10 ugh mérget.) 6740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 106, gyógyulás: 113, összesen: +7 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 6782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 108, gyógyulás: 108, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a Quwargamanga jobb első lábát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Quwargamanga jobb első lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 60, gyógyulás: 91, összesen: +31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (69 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy réz papi karkötő (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 7 teriád férget. **), 3 vas dobónyíl, egy arany és egy aranygyűrű. 14590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 364, gyógyulás: 161, összesen: -203 ÉP}
le 615 839 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
ef 12 519 | energia fejlesztése 12 |
szk 242 231 | keresed a 242. szörnyet a 231. szörnyet |
k 1 | követed az 1. fajúakat |
k 2 | követed a 2. fajúakat |
k 3 | követed a 3. fajúakat |
k 4 | követed a 4. fajúakat |
k 5 | követed az 5. fajúakat |
k 6 | követed a 6. fajúakat |
k 7 | követed a 7. fajúakat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 137, gyógyulás: 100, összesen: -37 ÉP}
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 33 (38) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 35 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 78 (84) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/88 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 397/433 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 31 (65) | Varázspont: | 965/103 | Pénz: | 4713 arany | Kép. pont: | 29 |
Vérpont: | 59/0 | Pszi pont: | 174/367 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 6/74 (+74%) | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 36/52 (+15%) | ütőfegyverek: | 7/42 | dobófegyverek: | 29/73 (+19%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -17.); mihlanil dobótőr (#599) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,116 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/95 (+26%) | 2. nyomkövetés: | 43/58 (+41%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 14/74 | 5. csapdakészítés: | 15/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 (-300%) |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/8 (-300%) |
10. szörnyidomítás: | 5/42 | 11. teológia: | 74/50 (+337%) | 12. taumaturgia: | 50/1 (+256%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/51 |
16. szörnyismeret: | 25/49 (+26%) | 17. pszi: | 21/47 (+3%) | 18. zárnyitás: | 10/9 |
19. vadászat: | 3/46 | 20. bányászat: | 14/56 (+17%) | 21. testépítés: | 11/44 (+66%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 11/6 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 795, pontszámod: 9786. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 57 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1495 | arany (#50) | 12 | drótszőr (#37) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 16 | kaja (#2) | |||
7 | kerek kő (#19) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | téfea-agy (#172) | 7 | teriád féreg (#1276) | |||
1 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
1 | iknegurin (#541) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ősplazma (#839) | |||
4 | púderkő (#119) | 1 | q. demoralizátor (#2067) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | 2 | térhajlító kavics (#1539) | |||
110 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös zyel (#606) |