Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 6. 12h:02' EZ A 166. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 167. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
kno 17 2 | képesség-növelés 17 |
tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
flh 16 188 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 188. tárggyal |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
id 240 50 | idomítod a 240. szörnyet 50 pontért |
d 2 11 | eldobod a 2. tárgyat (11 darabot) |
v 7 8 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 55, gyógyulás: 29, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [174,39] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. {támadása: 35.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 18, gyógyulás: 74, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [173,39] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az ekharion testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgoró sziklatestét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az orgoró testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ryuku szablyával megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgoró testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgoró ollóját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 70 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [170,39] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a drakolich fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [169,39] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 30, gyógyulás: 49, összesen: +19 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megkarcolod a pszi őselementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
v 7 168 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed magasabb lenne (a taumaturgiádtól függő mértékben). (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged jobb lesz a varázslat időtartama alatt (a taumaturgiádtól függő mértékben, de max. 10-zel). 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
Erő: | 25 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (34) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (36) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 17 (25) | Életpont: | 420/287 | Jellem: | gonosz (88) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (54) | Varázspont: | 579/4 | Pénz: | 1723 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 40/-1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 11/92 | szúrófegyverek: | 20/87 (+5%) |
vágófegyverek: | 23/70 (+21%) | ütőfegyverek: | 3/39 | lőfegyverek: | *23/100 |
dobófegyverek: | 8/99 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
168,38 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/11 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 32/63 | 3. lopás: | 1/83 |
4. mászás: | 10/81 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 12/14 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 2/76 |
7. gyógyítás: | 16/40 (+4%) | 8. titkosírás: | 3/47 | 9. felderítés: | 14/88 (+16%) |
10. szörnyidomítás: | 5/35 (+55%) | 11. teológia: | 21/53 (+9%) | 12. taumaturgia: | 24/32 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 2/19 | 14. versengés: | 9/99 (+9%) | 15. zene: | 4/52 |
16. szörnyismeret: | 9/89 (+20%) | 17. pszi: | 5/78 (+208%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 6/2 | 20. bányászat: | 4/99 (+17%) | 21. testépítés: | 4/47 |
22. úszás: | 8/21 | 23. főzés: | 3/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 65 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 3 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | ében nyílvessző (#848) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
10 | kerek kő (#19) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 27 | nyílvessző (#108) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 10 | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 13 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | haramaki (#1367) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
2 | * | tükörpáncél (#519) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | |
5 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
6 | aranylánc (#191) | 2 | * | denevér szimbólum (#140) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
5 | * | gólem talizmán (#811) | 4 | * | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
9 | aranygyűrű (#193) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | |
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 35] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 33 csepp ragasztó (#83), fér még: 67] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 37 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
3 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nerub gyógyital (#1873) | 1 | olló (#335) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 8 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
4 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 40 | álompor (#396) | |||
20 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 30 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
9 | fekete gyöngy (#99) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | grifftojás (#179) | |||
11 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
6 | karbin plazma (#199) | 4 | kék orchidea (#68) | 9 | kőszem (#304) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 124 | madártoll (#112) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
6 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 7 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | óndarab (#85) | 43 | pirkit (#153) | |||
6 | púderkő (#119) | 4 | purifikátor háj (#269) | 96 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | raptor karom (#281) | 4 | rézdarab (#70) | |||
4 | rinóbőr (#651) | 4 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | |||
8 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 9 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
7 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 225.52 kg | Megterheltség: 121% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | szöges bunkó (#8) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
58 | arany (#50) | 4 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | kőszem (#304) | |||
6 | ragasztó (#83) | 6 | tüske (#22) | 18 | víz (#27) |
167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|