Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 24. 9h:08' EZ A 184. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 185. játékheted kezdete: júl. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
im | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [132,70] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion bébi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gnóm csont. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 106 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 82 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [135,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy amniosz-fát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 110 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [137,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-26 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [138,74] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített élőholt quwarg. Itt csata lesz.
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 979 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [140,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 402 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 93 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 111 363 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
ftv 101 181 | felt. tám/véd. varázslat a 101. varázslatot a 181. szörnyet |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gnóm szolgáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
in 4420 242 177 | leírod a 4420. kalandozónak a 242. szörnyet a 177. tárgyat |
in 4420 244 306 | leírod a 4420. kalandozónak a 244. szörnyet a 306. tárgyat |
in 4420 245 315 | leírod a 4420. kalandozónak a 245. szörnyet a 315. tárgyat |
in 4420 246 318 | leírod a 4420. kalandozónak a 246. szörnyet a 318. tárgyat |
in 4420 248 319 | leírod a 4420. kalandozónak a 248. szörnyet a 319. tárgyat |
in 2735 263 471 | leírod a 2735. kalandozónak a 263. szörnyet a 471. tárgyat |
in 2735 389 472 | leírod a 2735. kalandozónak a 389. szörnyet a 472. tárgyat |
in 2735 391 524 | leírod a 2735. kalandozónak a 391. szörnyet az 524. tárgyat |
in 2735 7044 565 | leírod a 2735. kalandozónak a 7044. szörnyet az 565. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 21 (24) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 17 (20) | Életpont: | 330/127 | Jellem: | jó (496) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 787/0 | Pénz: | 10449 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 172/190 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | * 23 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 30 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 13 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 21 | 11. taumaturgia: | 43 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 5 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 7095. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | gnóm csont (#706) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tükör (#43) |