Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 11. 15h:49' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 673. tárgyat |
dd 213 328 541 | eldobod a 213. tárgyat a 328. tárgyat az 541. tárgyat |
dd 269 540 473 | eldobod a 269. tárgyat az 540. tárgyat a 473. tárgyat |
dd 193 194 195 | eldobod a 193. tárgyat a 194. tárgyat a 195. tárgyat |
dd 732 8 352 | eldobod a 732. tárgyat a 8. tárgyat a 352. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 215 1 | t. energia kisütése: 215 1 |
kf 615 839 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 839. tárggyal |
h 1755 850 | használod az 1755. tárgyat |
vv 19 53 28 | elmormolod a 19. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 5424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 94, gyógyulás: 112, összesen: +18 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel meghorzsolod a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,114] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy rát-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 6635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 107, gyógyulás: 108, összesen: +1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 2 gyöngysor, egy vasérc, egy pular kristály, egy szent jogar, egy borostyán függő és 6 arany. 14683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 359, gyógyulás: 161, összesen: -198 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 50 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, egy rejtőköpeny, egy nagy vaskulcs, egy umbatari karkötő, 2 ezüst nyaklánc, egy gyöngysor, 5 arany, egy vasérc és egy aranygyűrű. 14590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 321, gyógyulás: 169, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel csak érinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2228 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő egyik karját. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 87, gyógyulás: 68, összesen: -19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 61, gyógyulás: 3, összesen: -58 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 19, gyógyulás: 71, összesen: +52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem sav ellen védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (56 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec, 2 vasérc, egy obszidián függő, egy ametiszt medál, 2 pular kristály és 5 vas dobónyíl. 14702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 298, gyógyulás: 159, összesen: -139 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 17, gyógyulás: 47, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [193,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 79, gyógyulás: 113, összesen: +34 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 26 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 fekete gyöngy. 3532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 103, gyógyulás: 37, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kék orchidea tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg torát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2173 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 13, gyógyulás: 45, összesen: +32 ÉP}
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (tüskepajzs védett meg.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 67, gyógyulás: 106, összesen: +39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (55 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 131, gyógyulás: 100, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén nyakát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kék orchidea tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel csak érinted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 54, gyógyulás: 2, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (50 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 110, gyógyulás: 80, összesen: -30 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 79, gyógyulás: 118, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított gyilkos csalánt. Észreveszel egy elpusztított álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyengén megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten nyakát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő, 2 nagy bronzkulcs, 2 pular kristály, 2 aranylánc (ld. enc.) és 4 arany. 14441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 342, gyógyulás: 163, összesen: -179 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 66, gyógyulás: 108, összesen: +42 ÉP}
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
kf 467 1158 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal vállát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 33 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a káoszteknőc jobb első lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a káoszteknőc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A káoszteknőc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a káoszteknőc, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszteknőc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 97, gyógyulás: 40, összesen: -57 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 10 519 | energia fejlesztése 10 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 106, gyógyulás: 69, összesen: -37 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 6 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2581 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 21, gyógyulás: 76, összesen: +55 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
le 615 839 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
szk 242 241 | keresed a 242. szörnyet a 241. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 673. tárgyat |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY) Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
Erő: | 33 (39) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 36 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 70 (76) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/88 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 398/509 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 965/83 | Pénz: | 3015 arany | Kép. pont: | 29 |
Vérpont: | 63/2 | Pszi pont: | 174/370 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 (+101%) | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 36/74 (+22%) | ütőfegyverek: | 7/42 | dobófegyverek: | 29/92 (+19%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -17.); mihlanil dobótőr (#599) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/0 (+305%) | 2. nyomkövetés: | 44/6 (+48%) | 3. lopás: | 4/7 (+300%) |
4. mászás: | 14/74 | 5. csapdakészítés: | 15/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/52 (+600%) |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 13/8 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 5/42 | 11. teológia: | 73/64 (-86%) | 12. taumaturgia: | 48/89 (-112%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/60 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 25/75 (+26%) | 17. pszi: | 21/50 (+3%) | 18. zárnyitás: | 13/9 (+300%) |
19. vadászat: | 3/54 (+8%) | 20. bányászat: | 14/56 | 21. testépítés: | 12/32 (+88%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 11/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 824, pontszámod: 10134. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1698 | arany (#50) | 3 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
19 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 4 | iknegurin (#541) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 9 | kerek kő (#19) | 2 | mithril (#352) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyöngysor (#192) | 27 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | lélekesszencia (#619) | 5 | madártoll (#112) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 5 | pular kristály (#239) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | tinta (#101) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | vasérc (#152) |