138. forduló, 140. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 13. 12h:10'
EZ A 1159. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
1160. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,110] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót. Minden varázserőd visszatért. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 2 VP-t.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

hu 98 hulladék: 98
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: rákpajzs (186,106)-> (10 ap), összesen 10 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 2 VP-t.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 502 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 317.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[184,109] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 36.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis herceg testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a trikornis herceg farkát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 761 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 151, gyógyulás: 32, összesen: -119 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [185,108] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 78, gyógyulás: 19, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+59 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 6 mérg. ubuk tüskét [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}


(Továbbmész...) [186,107] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat őrjáratozó katona volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [86 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 34 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,106] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 28650 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat őrjáratozó katona. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 2 VP-t.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1 875 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[186,105] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 38, gyógyulás: 21, összesen: -17 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [185,104] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 36.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a trikornis herceg jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-48 varázspont.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 761 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 131, gyógyulás: 40, összesen: -91 ÉP}


(Továbbmész...) [185,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot. [ormánygőte csont ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 32 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 207, gyógyulás: 39, összesen: -168 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+59 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [141 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 56 VP-t.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[184,102] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {max. életpontja: 271-320.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja jobb vállát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 89, gyógyulás: 20, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+64 életerő.) Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.


(Továbbmész...) [183,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy troll bányász. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-880.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll bányász jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigvagdosod a troll bányász testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a troll bányász jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod a troll bányász testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 198, gyógyulás: 35, összesen: -163 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,101] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. [73 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 29 VP-t.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [6 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 26, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány.

KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 139. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 17 (28) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 458/270 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 28
Szerencse: 21 (47) Varázspont: 425/415 Pénz: 4357 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 103/58 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 843 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 376 TP-t kaptál. Jelenleg 1 199 171 TP-d van. A következő szinthez még 829 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5327 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: * 27
dobófegyverek: 24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 8 (+2)
4. csapdakészítés: 14 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30 (+2)
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 38 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 8 14. zene: 18 (+1) 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 15 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 5 20. úszás: 7 21. főzés: 12

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 galachmit (#310) 1 kaja (#2) 1 rákpajzs (#98)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
439 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 1 kőszem (#304)
1 ovimon-bogyó (#207) 7 spiritusz (#170) 5 ugh méreg (#166)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

181 182 183 184 185 186 187 188
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(182,101) mély szakadék (#154), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(183,101) troll bányászok (#679), vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Leah oltár
(184,102) Raia szent lovagja (#239), 39. jellempróba, Tharr oltár
(184,109) trikornis herceg (#261), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(185,103) márványtorony (#175), oltár, 29. jellempróba, ősdentor (#282)
(185,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), régészeti lelőhely (#1208), trikornis herceg (#261)
(185,108) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), Raia oltár, kőkorszaki szaki (#109), quwarg királynők (#153)
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár, őrült varázsló (#255)
(186,107) őrjáratozó katona (#274), fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrjáratozó katona (#274)

Üzenet küldése a karakternek