Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 13. 12h:10' EZ A 1159. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 1160. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kno 3 2 | képesség-növelés 3 |
hu 98 | hulladék: 98 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis herceg testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a trikornis herceg farkát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 761 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 151, gyógyulás: 32, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [185,108] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 78, gyógyulás: 19, összesen: -59 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [186,107] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat őrjáratozó katona volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 2 VP-t.]
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 38, gyógyulás: 21, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [185,104] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 36.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a trikornis herceg jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-48 varázspont.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 761 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 131, gyógyulás: 40, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [185,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot. [ormánygőte csont ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 32 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 207, gyógyulás: 39, összesen: -168 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja jobb vállát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 89, gyógyulás: 20, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [183,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy troll bányász. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-880.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll bányász jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigvagdosod a troll bányász testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a troll bányász jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod a troll bányász testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 198, gyógyulás: 35, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [182,101] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
bb 69 312 979 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 17 (28) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/70 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 458/270 | Jellem: | gonosz (68) | Tul. pont: | 28 |
Szerencse: | 21 (47) | Varázspont: | 425/415 | Pénz: | 4357 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 103/58 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | * 27 |
dobófegyverek: | 24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
182,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 8 (+2) |
4. csapdakészítés: | 14 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 30 (+2) |
7. titkosírás: | 6 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 4 |
10. taumaturgia: | 38 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 18 (+1) | 15. szörnyismeret: | 10 |
16. pszi: | 15 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 5 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | galachmit (#310) | 1 | kaja (#2) | 1 | rákpajzs (#98) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
439 | arany (#50) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | ovimon-bogyó (#207) | 7 | spiritusz (#170) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
9 | víz (#27) |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|