Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 24. 12h:03' EZ A 179. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 180. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
ftv 13 | felt. tám/véd. varázslat a 13. varázslatot |
dd 56 57 | eldobod az 56. tárgyat az 57. tárgyat |
f 268 | kísérletezel a 268. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöföd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [129,32] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 25 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak tüskés harci gromak trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg királynő trófeát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [130,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. Messze hajítod a vacak kis quwarg harcos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ezoterikus mardel trófeát. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
TUDATI SEGÍTSÉG (532. TUDATI KÉPESSÉG) Te magad sem érted, hogy ez a végtelenül egyszerű út eddig miért nem jutott az eszedbe, és ami még érdekesebb, hogy vajon a többieknek miért nem fordult meg az agyában? Érthetetlen. Hisz a kasztroplanáris tér meghódításával együtt járó fejlődés legtriviálisabb lehetősége a vitalizáció továbbfejlesztése. Hisz ez annyira nyilvánvaló! A távolságok megszűntek, a falak leomlottak, és a felhasznált tudati energia is hatékonyabbá, és nagyságrendekkel erőteljesebbé vált. Miért is ne lehetne a vitalizáció erősítésére is felhasználni ezeket a fantasztikus, új vívmányokat? Nos, természetesen lehet. Próbáld csak ki, és rájössz, hogy micsoda eszköz került a kezedbe! [Ha mostantól a tudati vitalizációt használod (EK 6 <tudattárs> <hányszor> parancs), azzal a hiányzó életpont 3/4-ét gyógyíthatod vissza, de maximum 1000 életpontot. A vitalizációnak mostantól nincsen távolsági korlátja, és megadhatsz egy harmadik paramétert is, amelyben meghatározod, hogy egymás után hányszor szeretnéd ismételni a vitalízist. A vitalizáció költségei változatlanok.] |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 19 (22) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 293/136 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 191/5 | Pénz: | 830 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 27/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 23/26 (+4%) | vágófegyverek: | 10/3 |
ütőfegyverek: | 13/92 (+8%) | lőfegyverek: | 11/90 | dobófegyverek: | 7/70 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << bronzkard (#2083) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (270%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
130,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 130 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/64 | 2. nyomkövetés: | 18/0 (+8%) | 3. mászás: | 11/18 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 13/51 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 3/4 | 6. gyógyítás: | 30/27 (+102%) |
7. titkosírás: | 6/19 | 8. felderítés: | 2/94 | 9. szörnyidomítás: | 6/12 |
10. teológia: | 11/106 (+6%) | 11. taumaturgia: | 7/26 | 12. versengés: | 4/11 |
13. zene: | 5/48 | 14. szörnyismeret: | 15/74 | 15. zárnyitás: | 4/94 |
16. vadászat: | 4/48 | 17. bányászat: | 18/83 (+34%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), óriás patkány (#42) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 72.27 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kerek kő (#19) | 4 | óndarab (#85) | 5 | ugh méreg (#166) |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|