Karakterszám: |
4322 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
143 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
1681 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
0 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. szept. 18. 9h:45' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. szept. 19. |
|
E-mail!
KALIDOR KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 21.* Zraw a pusztító csatában legyõzte Jéghegyet.
*ápr. 24.* Zraw
a pusztító és Fadeus Imtharion megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító
gyõzött.
*ápr. 24.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Jéghegy felett.
*ápr. 24.* Zraw a pusztító és Ryann megküzdöttek egymással, és Zraw a
pusztító gyõzött.
*ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte II. Zsófit.
*ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte Giulty:-t.
*ápr. 25.* Zraw
a pusztító gyõzelmet aratott Ryann felett.
*ápr. 26.* Zraw a pusztító
teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 12.* Dark Valek a Renegát Elfet rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*ápr. 21.* Dark Melont kis híján megölte egy szárazföldi cápa.
*ápr. 25.*
Dark Melont legyõzte harcban egy felszínt járt földicápa.
*máj. 11.*
Nosean és Amorthis pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
*máj.
17.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*máj. 22.*
Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Mr. Maxivatlakot.
*jún. 6.* Jose
D'Brison Baro rangja a Mágusok Klánjában "õsmágus-jelölt" lett.
*jún. 22.*
Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy méonech megsemmisítõ.
*júl. 3.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet.
*júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy méonech megsemmisítõ.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
Barátságosság beállítása: 8306. játékosra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
kno 2 3 56 1 |
2. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! Elköltesz 1 képességpontot
a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
m 2 6 4233 4222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 1,6) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki néhány kérdést tesz
fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet.
A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 2,6) A térkép szerint itt jobbra mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 2,7) Déli irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból
öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy
alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba,
és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (megtudod, hogy a lárvaszinten
a lehelet a leghatékonyabb támadási forma.)
(M 2,8) Déli irányba folyatod utadat. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 1,8) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz,
farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél
tenni? - Biccentesz. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas
sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
- Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 2,8) Keleti irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 3,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Nocsak, mit
találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be
mindent. Útközben észreveszel egy
csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 4,8) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy megtermett galetki
lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy
egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû
lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba
6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent
a galetki.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
bb 1 4 5 7 9 1 |
több épület meglátogatása |
Visszatérsz szállásodra.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed
az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5)
2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap,
üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel
gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág
(#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131)
13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya
(#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap,
lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, pikkelyvért
(#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060)
23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, maszk (#1090) 11 ap, köntös (#1150) 11
ap, tõr (#1300) 11 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, lándzsa (#1330) 23 ap,
barbár lándzsa (#1331) 52 ap.
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások
felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el,
5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz
10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1.
szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12.
szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE
4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán.
Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod
az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más
galetkikkel csatázol. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki.
Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz
térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel
vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára
szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra,
amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású,
rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes
feladatot? - azonnal bólintasz.
(7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini,
amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid
2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. mikropoidot. Az 1. mikropoid feléd rohan.
A 2. mikropoid feléd rohan. Támadod az 1. mikropoidot. Lekeversz egyet
jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid hörögve elterül.
A 2. mikropoid téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(13
ép-t sebeztél). A 2. mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 30 aranyat, és eltakaríttatja
a harc maradványait.
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A szint elöljárója,
Thunil Baltarog egy izmos,
pikkelyes testû, háromszemû, tüskés bõrû galetki személyesen fogad. Hellyel
kínál, és kedélyesen beszélgetni kezd veled:
- Ah, egy bátor lárva! Mindig
szívesen segítek a kezdõknek. Ha van kedved hozzá, van egy nagyon egyszerû
feladat, amit valószínûleg meg tudsz oldalni, és jutalmat kapsz érte tõlünk.
Dorbegort egy fiatal lárvát, aki mellesleg egy rokonom volt, tragikus baleset
ért. A csatornaszinten belezuhant egy mély üregbe, és ott pusztult. Az
õ csontjait kéne visszahoznod, hogy illendõen megadhassuk neki a végtisztességet.
(2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) Nos, elvállalod? - lelkesen bólintasz.
Az elöljáró vállon vereget, majd kikísér, és sok szerencsét kíván.
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ,
idõs pap. Megszólít téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Kalidor!
A híred mindenhová eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk
számodra. - beleegyezõen bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra
jutott, hogy egy eltévelyedett galetki a szintünkön szentségtörõ igéket
terjeszt, a Kimondhatatlan Nevûek létezését tagadja, és hasonló pogány
eszméket hangoztat. Fel kell kutatnod ezt a szentségtörõt! Persze mindezt
diszkréten, nem szeretném, ha ez a kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot
kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom, mit tehetek - mondod eltöprengve.
A pap lelkesen mosolyog, és biztosít, hogy siker esetén a jutalom nem marad
el. (
8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem
szükséges!)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Visszamész a barlangodba. Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne
egy kis csetepaté. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé
nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Na végre, találtál
egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs
semmi. Belépsz.
Szertartásosan üdvözöl
Shar Barstlin, egy sápadt arcú, éjfekete szemû, elgondolkodtató
arcú férfi. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, bronzmedál, díszes fejpánt.
Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Shar Barstlin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Shar Barstlin
odajön hozzád. Shar Barstlint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(10 ép-t sebeztél).
Shar Barstlin rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar
Barstlin regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Shar Barstlin rád veti magát. Shar Barstlin csonttá fagyaszt
jéghideg leheletével.
(12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Shar Barstlint. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(9
ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép) Shar Barstlin regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Shar Barstlint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(12 ép-t sebeztél).
Shar Barstlin rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar
Barstlin regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Shar Barstlint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(12 ép-t sebeztél).
Shar Barstlin rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar
Barstlin regenerálódik.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+25 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt
sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén
galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik
is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja
Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Sípszó jelzi
az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy tehemót (#24).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(9 ép-t sebeztél). A tehemót téged
támad. Odacsap neked bal mancsával.
(11 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb
mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t
sebeztél). A tehemót téged támad. Benyom neked bal mancsával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Feléd üt jobb mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Megpróbál benyomni neked
bal mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Odaken neked jobb mancsával.
(11
ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz.
Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki
elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens
károsodást szenvedtél (-1 méret). Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni!
Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+34 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában
jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár
tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége
még téged is megrémiszt kicsit. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány máris elõtted terem! Megközelíted az óriáscsótányt.
Az óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(8
ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(10 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány
kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 119 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
180 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kalidor, egy hûvös tekintetû, õsz hajú, szürkésszemû férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 3.45 |
[2] IQ: |
5 / 0.30 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
5 / 0.87 |
[5] mágia: |
4 / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.39 |
[9] Méret/ép: |
41 / 33 |
Min. méret: |
41 |
Barlangméret: |
45 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
4 / 11% |
Hõsi pont: |
5 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
103 / 92 |
Hírnév : |
58 |
Jóllakottság: |
167% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
34 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
67 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
51 (2) |
Leölt torzszülött: |
57 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
9 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
7 / 2.55 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[52] auraészlelés: |
2 / 0.35 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.08 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0.33 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.72 |
[102] paraliz.méreg: |
5
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10;
VI erõ:120% ép:15%;
PV 3 1;
PSZ 52
56 57;
BA 8306;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #7 (4. épület), #8 (9. épület),
#21 (1. épület), #391 (0. forduló), #302 (1. forduló), #428 (3. forduló),
#443 (6. forduló), #325 (6. forduló), #215 (7. forduló), #332 (9. forduló),
#499 (11. forduló), #488 (12. forduló), #280 (13. forduló), #252 (13.
forduló).
TÁRGYAID |
|
57 arany (#1) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
2 nohnetár gumó
(#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 20 arany (#1), 2 csótányláb (#25).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TEHEMÓT (24. LÉNY) A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja
magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem
annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz
több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen
bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni
óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl
indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok
számára.