Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 25. 12h:03' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2713 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 65. pszi képességet |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
t 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
t 96 1 | támadod a 96. szörnyet |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [97,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
jlk 2211 | jelszó kimondása 2211 |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [96,60] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Tharr neve... (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy sóhajtó dorony volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyíkember karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét.
(Továbbmész...) [95,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 1351 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 98 | keresed a 98. szörnyet |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, 2.) BA kalandozóra, 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 258 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 114/100 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 18 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 16/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 2 | 17. pszi: | 2 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
orgyilkos (#131), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
fabontó szójer (#71) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 6 | víz (#27) | 1 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) |