Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 9. 9h:09' EZ A 827. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 828. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. Kiszedsz egy gorombilla trófeát. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-25] Tovább barangolsz a fák között. Ez a nyugati vidék egyik legnagyobb kiterjedésű erdeje, a Gorgota erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy zoloboo. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a zoloboo jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo jobb karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zoloboo összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-26] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bíborgörény. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a bíborgörény testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a bíborgörény testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bíborgörény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a bakkura testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bakkura testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bakkura csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a bakkura testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bakkura testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A bakkura csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
szk 26 | keresed a 26. szörnyet |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 92/53 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (400%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
48,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 9 (+1) | 5. harcművészetek: | 1 | 6. szörnyismeret: | 2 (+1) |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
ismeretlen (#9089) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4. |
Összsúly: 20.14 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bot (#4) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | mászókarom (#78) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|