Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 6. 12h:02' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [156,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a magger jobb lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 44, gyógyulás: 18, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [157,42] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a bávatag golombár testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megbököd a bávatag golombár fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (39 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 64, gyógyulás: 11, összesen: -53 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 16, gyógyulás: 16, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 13, gyógyulás: 20, összesen: +7 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [159,40] A terep változik, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qusaimódó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 31, gyógyulás: 11, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [160,39] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 632 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 429 12 | elkészíted a 429. tárgyat (12 darabot) |
f 429 | kísérletezel a 429. tárggyal |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [162,39] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
be 502 | bemész az 502. épületbe |
be 502 | bemész az 502. épületbe |
be 502 | bemész az 502. épületbe |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
v 1 15 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ov 1 | óvatosságod: 1 |
lm 8 14 20 | mozogsz 8 14 20 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf farkát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az éltető morf karmával. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megérinted az éltető morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Az éltető morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály (ld. enc.) és 4 ork csodaszer. 2 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 27, gyógyulás: 12, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf bal hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a halálos morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Csáprágójával a halálos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálos morf testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel megbököd a halálos morf bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 12 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A halálos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A halálos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 18 madártoll. 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 10, gyógyulás: 30, összesen: +20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a harcias morf testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A harcias morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 22 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ütéseket mér a harcias morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 30 arany és 1 kreiton esszencia. Magad mögé lököd a pitiáner magger trófeát, és kinyersz egy alkalmas harcias morf trófeát. 2 210 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 156, gyógyulás: 26, összesen: -130 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a védelmező morf testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a védelmező morf testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a védelmező morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 áldott kő (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a domináns morf jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A domináns morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 Thargodan esszencia és 2 manakristály [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Magad mögé lököd a pitiáner harcias morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő domináns morf trófeát. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 49, gyógyulás: 29, összesen: -20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel többször eltalálod a harcias morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A harcias morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A harcias morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 életvíz (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed magasabb lenne (a taumaturgiádtól függő mértékben). (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged jobb lesz a varázslat időtartama alatt (a taumaturgiádtól függő mértékben, de max. 10-zel). 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
KHATISZON KRISTÁLY (2322. TÁRGY) A khatiszon kristályok különleges képződmények, a Végzet Vermében tenyésző morfok teste választja ki ezt az anyagot. A kristályt a kezedbe véve melegnek, formázhatónak érzed, talán lehetne készíteni belőle valami hasznosat... |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek. |
HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket. |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban. |
ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY) Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.] |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 31 (41) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 30 (39) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 415/158 | Jellem: | gonosz (127) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 648/2 | Pénz: | 6031 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 110/45 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 17/35 | szúrófegyverek: | 25/71 (+31%) |
vágófegyverek: | 9/47 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 24/70 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
162,39 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 15. szinten, 20. ponton |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/59 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 29/49 (+12%) | 3. lopás: | 1/78 |
4. mászás: | 14/63 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 9/96 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 (+10%) |
7. gyógyítás: | 16/9 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 13/47 (+11%) |
10. teológia: | 18/7 (+39%) | 11. taumaturgia: | 30/65 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 13/92 (+9%) | 14. harcművészetek: | 7/0 | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/26 | 17. pszi: | 13/25 (+23%) | 18. zárnyitás: | 1/86 |
19. vadászat: | 9/55 | 20. bányászat: | 15/51 (+24%) | 21. testépítés: | 8/92 |
22. úszás: | 8/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), karmos tankány (#137) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | vámpirizáció (#1) (12,10) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Összsúly: 138.21 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 12 | kaktuszbogyó (#429) | |||
7 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 17 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 4 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) |
153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) |
tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) |
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) |
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | ongóliant hadúr (#178) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) |
gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) |
vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | étkezési homár (#197) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) |
kacagó szépia (#206) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) |
Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) |
tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | norpadolótika (#226) | orbitális mackósajt (#229) |
alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) | káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) |
Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) |
áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) |
taalru (#249) | noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) |
hordóagyú mameluk (#254) | varkaudar varázsló (#271) | őrjáratozó katona (#274) | aranyfecske (#283) | kronokukac (#285) |
manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | óriáspók (#303) | aranygriff (#304) | sötét ölész (#314) |
bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | partravetett medúza (#363) | fekete amőba (#364) | troll ritualista (#365) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | ködmedúza (#449) | tüskés totemblarg (#482) |
fagyféreg (#640) | rozmárember (#643) | csontlepke (#746) | magger (#747) | érző szívű dromedár (#753) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | burástya királynő (#759) |
drakolich (#760) | ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | ekharion bébi (#768) | ryuku csapásvezető (#778) |
ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Ayagira Tanaka (#965) | Droma Shelagoru (#973) | Quirov (#975) |
Ciang Csí (#978) | Métely (#7000) | Whurphöl (#7007) | Földrengető (#7011) | renegát törpe (#7085) |
varkaudar felderítő (#7133) | szellő szilmill (#7458) | király szilmill (#7459) | halálos morf (#7618) | harcias morf (#7619) |
védelmező morf (#7622) | mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) |
szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) |
aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) |
trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) |
xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) |
ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) |
smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) |
tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) |
pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) |
bájital (#261) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) |
kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) |
aranytű (#272) | ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | raptor karom (#281) |
jégszív (#282) | Tharr Keresztje (#287) | sárkányölő kard (#289) | varkaudar páncél (#294) | arx formázó minta (#298) |
kőszem (#304) | varázskő (#305) | adamantit kesztyű (#306) | réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű lándzsa (#324) |
ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) |
tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | quwarg boly (#359) | quwarg tojás (#360) | vámpírtőr (#364) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa gyöngy (#378) | moa rubin (#379) |
moa üveggömb (#383) | moa burát (#384) | szigony (#389) | polip szívóka (#391) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) |
vas fejpánt (#408) | vérvörös köpeny (#412) | aranypikkely (#415) | agyartőr (#420) | mágusölő (#422) |
Raia pallosa (#426) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | gránátcsapda (#431) | Thargodan csatamező (#432) |
Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) |
Muezli aranykeze (#442) | kvazár kesztyű (#445) | fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) | lótuszfőzet (#448) |
kristályfolyadék (#449) | zangrozi csizma (#451) | térkapu (#452) | mithril láncing (#457) | Rhatt páncélja (#458) |
Dantor amulettje (#468) | fiatalság itala (#473) | cápaölő tőr (#480) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | Arénagödör (#497) | manakristály (#500) |
kdole (#501) | kihívás tornya (#502) | ostromlétra (#510) | lidérckorona (#531) | zafír védőgyűrű (#532) |
tűzúr csizmája (#533) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | kisebb zan (#544) | dentor bőr (#551) |
csatabárd (#555) | jing-jang fejpánt (#556) | főnixtoll (#563) | biami kvazárlándzsa (#568) | Martian tekercse (#569) |
aranytoll (#572) | áldott kő (#642) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) |
darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) | alligátorbőr (#661) |
elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) | rakolits por (#669) |
szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) |
rinóbőr öv (#685) | ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) |
ryuku nadrág (#691) | ryuku köpeny (#693) | tubarkő (#700) | medúzacsáp (#703) | ritualista öv (#709) |
etra hályog (#712) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | gólem talizmán (#811) | vortex talizmán (#812) |
halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) | rothasztó talizmán (#815) | halálhozó karkötője (#816) | hatalom fülbevalója (#817) |
teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) | szirén köpenye (#820) | varázsfiola (#828) | kreiton esszencia (#892) |
sáfránykő (#979) | rozmárfog (#1069) | csodák kútja (#1096) | varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) |
fejsze (#1240) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | vadászkés (#1264) | Sheran cserepe (#1271) |
csodabazár (#1404) | erőserkentő (#1405) | agyértágító (#1406) | reflexélesítő (#1407) | sejtfiatalító (#1408) |
esélynövelő (#1409) | életvíz (#1500) | megsemmisítő (#1540) | Huddens alkarvédője (#1550) | saválló fülbevaló (#1552) |
méregfog (#1553) | hősiesítő medál (#1558) | légiós hátizsák (#1560) | monstrum vállvédő (#1577) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) | ork sör (#1701) |
krónika (#1725) | örökkévaló ametiszt (#1785) | olimpiai fáklya (#1823) | Khór szobra (#1824) | tépett lobogó (#1864) |
örökkéval. éjköve (#2181) | leviatán hólyag (#2182) | mind. ametisztje (#2207) | lánghordozó kitűző (#2245) | A Végzet kulcsa (#2320) |
khatiszon kristály (#2322) | asztrális vortex (#2324) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KLD [1. par.] - küldetés teljesítése KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) |