140. forduló, 142. forduló, Ninett Mada összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 1. 9h:32'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4647
SZÁMLA : XXXX

NINETT MADA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Jade Apmot. Megegyeztek, hogy Jade Apmot lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Ebben te nagyon otthon vagy, a feladatot gyorsan magadra vállalod. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! A te ellenfeled három máguskobold lesz. (ld. enc.)

Indulásképp első máguskoboldot választod ellenfélnek. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [első máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-8 támadás))!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a máguskobold fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát.
Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
[első máguskobold:] Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. A következőkben második máguskobold ellen indulsz.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a máguskobold bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a máguskobold testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő célpontod harmadik máguskobold lesz. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 211, gyógyulás: 0, összesen: -211 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 271.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Jerome köpenyét (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 csontpálca (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló napkövét, egy réztornyot, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy Mnebolath trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Összeismerkedtek. Az ő neve Sihaya Mirgandil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Jerome köpenye (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany) ellenértékét.
A 8. napon találkozol Leona. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwargamanga trófea és egy Dögvész trófea ékesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1070. hetének nyerőszámai: 25, 15, 23. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 265.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 263.]
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ek 7 6 7 t. energia kisütése: 7 6 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 csapdaészlelés.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 263.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 699 kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

ftv 51 7044 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 7044. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
mágiatörés (#35) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[92,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Van itt egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [91,54] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy ork bérgyilász.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar kölyök.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Találsz nála egy mágikus térképet. (ld. enc.) Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gernim balzsam. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag mákrózsafőzetet támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Teljesen elbódulsz a hatásától. 239 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[92,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a légirozmár testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,55] Épületek tűnnek fel.

Észreveszel egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Illúziósárkány, 2 Déja vu, 1 Sötét halál. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Illúziósárkány, 3 Déja vu. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 2 Orzag bilincse, 2 Aranyeső, 1 Kaszabolósáska. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 1 Tisztítótűz, 1 Aranyeső, 1 Influenza. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 399 tapasztalati pontot kaptál. 57 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (760. épület.). [54 pontot használtál fel, van még 126.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 122.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Semmi nem történik... Most veszed csak észre, hogy egy tábla van a kút mellé leszúrva, rajta a következő szöveggel: "A csodák kútja! Potom egy aranyért minden kalandozó a neki kijáró csodában részesül". Nevetséges, neked a kút nem nyújtott semmit. Lábaddal ledöntöd a táblát, és jól megtaposod, majd egy végső mozdulattal behajítod a kútba. A mögötted álló kalandozók értetlenül bámulnak kíméletlen cselekedeted láttán. (+1 gonoszság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 118.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+60 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 114.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Mostanában sokat dicsérik a sötét kaszát. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 78 hüvelyk, súlya pedig 10 kiló." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 110.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy nodonrod kitűzőt. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 106.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Chara-din papjai állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 102.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +2 pszi pont. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 98.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 94.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 1016 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 90.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most veszed csak észre, milyen közel jött a mögötted álló kalandozó. Vaskos trollkezében piciny aranyérmét szorongat, biztos ő lesz a következő, aki a kutat használni akarja. Ideje megtréfálni. Egy gyors mozdulattal felmutatsz az égre, és azt kiáltod: "Zafír drakón!". Amikor a troll felnéz, egy óvatos mozdulattal elcsened tőle a pénzt, és a kútba hajítod. Amikor a troll visszafordul, és megkérdezi: "Ho van komám az a sárká?", elvigyorodsz. Még jó időbe telik, míg észreveszi, hogy alkoholbűzt kipárolgó mancsában már nincs ott a pénze. Kuncogva fordulsz el. (+1 gonoszság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 86.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 ezüstshuriken. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 82.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+2 pszi pont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 78.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a harmadik szemet is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 74.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy alakváltó árus jön közelebb, hogy portékáját a nyakadra sózza. Nagyon irritál a fickó, így hát bosszúsan belerúgsz a kosarakba, amit lerakott a kút mellé. A benne lévő tárgyak szétszóródnak a földön. Most már nem fog ilyen piti dolgokkal zaklatni. (+1 gonoszság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 70.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+16 varázspont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 66.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[93,54] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Sihaya Mirgandil tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 22 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 57 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. A katonák végre faképnél hagynak, te pedig eltűnhetsz a bámészkodó tömeg (leendő kuncsaftjaid) szeme elől az egyik sikátorban.
Összeakadsz Jade Apmot. Raia eljövendő papja. Egy arany pikkelyvértet, egy bátorság medálját, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Brod trófea és egy Rodrig trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Otthagyod a másik kalandozót.
[23 pontot használtál fel, van még 43.]

h 1233 használod az 1233. tárgyat
Előveszel egy cirkuszi pergament a hátizsákodból, és ahogy azt kell, végighúzgálod az ujjadat a rajta lévő jelek felett. Nem történik semmi, mágikus izzásnak nyoma sincs. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

p 74 85 5 használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 4 rézdarab molekuláit, előállítottál 4 óndarabot. [-40 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [38 pontot használtál fel, van még 0.]

tk 16 2956 többszemélyes kaland 16 2956
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Leona. Ha megérkezik majd Jade Apmot és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a griff nyakéket, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 25, 17.
Jelenleg 2352 felépült monolit, és 1540 lerombolandó oltár van Ghallán. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

MÁGIKUS TÉRKÉP (2167. TÁRGY)
Hah, nem kétséges, hogy ez egy mágikus térkép. Elolvasásához, értelmezéséhez a varázslat olvasása varázslat szükséges. Ha kiadod a H 2167 parancsot és ismered az említett varázslatot, akkor azt elmormolva 20 TVP-ért működésbe hozod a térképet, ami nem kétséges, hogy elteleportál téged valahová. Nem tudod, hová, mint ahogy azt sem, hogy mi vár rád ott, vagy hogyan jössz vissza. Így csak akkor próbáld ki, ha igazán bátor vagy. Nem fogod másnak odaadni!

KARAKTERLAP

Ninett Mada, egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din kisebb papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 19 Merészség: 6/1 Magasság: 166 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 28 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 328/306 Jellem: gonosz (139) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 369/27 Pénz: 1330 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 96/7
Eddig összesen 726 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 640 TP-t kaptál. Jelenleg 392 208 TP-d van. A következő szinthez még 57 792 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, óriásféreg. A 140. fordulódban 7416 arany került a bankszámládra. 7453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/49 (+22%) vágófegyverek: 4/25 ütőfegyverek: 18/18
lőfegyverek: 6/10 dobófegyverek: 22/26 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,53 mezőn táborozol
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/6 (+300%) 2. nyomkövetés: 17/39 (+9%) 3. lopás: 4/93 (+300%)
4. mászás: 9/51 (+4%) 5. csapdakészítés: 11/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/97 (+306%)
7. gyógyítás: 31/43 8. titkosírás: 3/55 9. felderítés: 6/37
10. szörnyidomítás: 7/9 11. teológia: 17/20 (-178%) 12. taumaturgia: 17/27 (+26%)
13. szerencsejáték: 3/3 (+1%) 14. versengés: 8/37 (+18%) 15. zene: 4/37 (+33%)
16. szörnyismeret: 5/7 17. pszi: 12/27 (+30%) 18. zárnyitás: 9/96 (+300%)
19. vadászat: 4/77 20. bányászat: 16/44 21. testépítés: 3/70
22. főzés: 9/107 (+10%) 23. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz a törpéktől (3) varányszemet (#30), az elfektől (2) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30), a kobuderáktól (8) varányszemet (#30)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mosolygó rettenet (#97) lángcsóva (#31) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> sírlidérc (#172)
káosz szava (#207) >> 20. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> tormikus egér (#218)
lángcsóva (#31) >> tetemember (#123) agykorbács (#97) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) elektromos pajzs (#51) >> élőholt mágus (#175)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) hhaar burka (#32) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> kardfogú fülemüle (#146)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50 (limit: 355), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 398 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
176 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kőszem (#304)
2 mákrózsa virág (#56) 4 rézdarab (#70) 3 tinta (#101)
2 tükör (#43) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüstshuriken (#327)
1 gernim balzsam (#1894) 1 inváziós trófea (#2166) 1 kaktusztüske (#114)
1 mágikus térkép (#2167) 1 nodonrod kitűző (#1533) 4 óndarab (#85)
3 spiritusz (#170) 3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
51
52
53
54
55
56
(91,54) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(92,53) jósda (#575)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 43. jellempróba, légirozmár (#94), ragyás burástya (#111)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), sötét gnóm (#132)
(93,55) Toborzóiroda (#760), csodák kútja (#1096), vortexmágus (#418)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Sihaya Mirgandil (1431. kalandozó), Jade Apmot (2956. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokban 10 %-kal növeltük a neves fürkészek esélyét.
* - A sámánmaszkkal mindig van legalább 10 % esély, hogy a keresett szörnnyel találkozik a karakter, feltéve, hogy az adott tereptípuson él a keresett szörny.
* - Egy hiba miatt, ha szörnyfészken TF-elt valaki, eltűnhetett a szörnyfészek a mezőről. A hibát javítottuk.
* - ľtnéztük az összes szörnyfészket, és mindegyiket visszaraktunk, ami eltűnt az elmúlt id‹szak hibája miatt.

Üzenet küldése a karakternek