140. forduló, 142. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 1. 9h:10'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 cápaölő tőrt (1000 arany).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+146 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+312 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kb 94 20 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 611 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 220.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[135,65] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nagyon ügyelsz úszás közben a kar- és lábtempóidra, de azért érzed, hogy még messze vagy a tökéletestől. [20 pontot használtál fel, van még 170.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. A mellúszást (fej víz alá dugása nélkül!) gyakorlod. Egyre nagyobb távot vagy már képes megtenni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 150.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Örömmel tapasztalod, hogy egész jók a tempóid. Most már egész sokáig tudsz úszni. Kiderül az is, hogy a hátúszás jóval könnyebben megy, mint hitted. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 3 5 mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra
[136,65] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.


(Továbbmész...) [137,66] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sérült ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc. 1143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyaszt! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [136,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvágod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[136,68] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 107 életpontot sebeztél. A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [136,69] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebzett ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [135,69] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember támad rád.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [35 pontot használtál fel, van még 80.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[134,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Kerek, mint egy alma, mély, mint egy kupa
Az óceán minden vize sem lenne elég, hogy megtöltse.
[5 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[135,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [135,71] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 26, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 21 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 15 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 330/230 Jellem: jó (504) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (38) Varázspont: 787/0 Pénz: 9496 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 172/225 EFejl: 26
Eddig összesen 859 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9017 TP-t kaptál. Jelenleg 493590 TP-d van. A következő szinthez még 106410 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 15251 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 24 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 30 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 13 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 21 11. taumaturgia: 43 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 5 21. úszás: 3 (+1)
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10201. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268)
19 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103)
1 obszidián függő (#195) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(135,65) ryuku ostromteknős (#362), tavacska, oltár
(135,69) tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(135,71) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), vérfürdető magszim (#148)
(136,65) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(136,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tüskés harci gromak (#156)
(136,68) Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146)
(136,69) ryuku csapásvezető (#778), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(137,66) ryuku csapásvezető (#778), ősi csatamező (#263), oltár, 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Pszi Ponty (4996. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek